Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] London Koncerten? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5129] |
|
|
Hosper Maj 11, 2008 Kl. 09:40 AM |
London Koncerten? Var der ændringer i setlisten, eller var det den samme som i Hørsholm? |
|
|
160578 Maj 11, 2008 Kl. 10:24 AM |
Re: London Koncerten?
Ja der var nogle små ændringer i set listen men ellers var den en tro kopi af Hørsholm.. |
|
|
mille holm Maj 11, 2008 Kl. 12:01 PM |
det er en god og grundig anmeldelse synes jeg :) |
|
|
Rita Maj 11, 2008 Kl. 02:17 PM |
Re: London Koncerten? Det var så langt fra min opfattelse. Jeg fik ind imellem kuldegysninger af at se så mange arme i vejret og folks reaktion. Fru Sauterne og taget løftede sig, kuldegys var ikke pga aircon. Bandet var helt klart oppe på dupperne og det var tydeligt at se at de var mere løsslupne end ved Hørsholm koncerten. Og hvad angår kommentarerne havde han nogle andre med. Som den med sikkerhed på hotellet. Securety og halli hallondon. Kanon koncert og fedt at publikum var så meget med. Dejligt. Tak til de skøre bornholmere og en enkelt finne for pin og pudsige historier. |
|
|
Nicolaj Maj 11, 2008 Kl. 10:55 PM |
Jeg må indrømme at den bedømmelse er jeg ikke helt enig med. Første del var lidt stille og roligt men synes da at hele anden del var en stor fest hvor der virkelig var gang i den. |
|
|
Bent Maj 12, 2008 Kl. 07:26 AM |
Citér: Sæl tak Synes lige som Rita at der var masser af gang i den, og at bandet absolut var PÅ fra start. Uanset hvad han spiller og hvornår er det aldrig det rigtige. Altid vil nogen have en sang med de længe har ønsket, men en Kim Larsen koncert varer kun 2 timer / 2 sæt (endnu da). jeg synes ej heller at han sagde SÅ meget som han tidligere havde for vane... 160578 Jeg er enig med dig i at der var god plads men absolut IKKE med rimelige barpriser... En "fadbamse" på 0,4 l til £ 4,50 hvis det er rimeligt så ved jeg ikke hvad... Nicolaj Jeg ved ikke hvorfor han skulle spille lige de sange du nævner igen igen igen igen.. Lige bortset fra Susan Himmelblå har de andre været på de sidste 100 år og på tide han tog dem, og ikke mindst Mig og Molly af Han har et så stort og fantastisk bagkatalog, at han kan spille en hel turne uden at lave den samme sætliste 2 gange. Men vi kan jo håbe på, at miraklerne tid ikke er forbi. |
|
|
Rita Maj 12, 2008 Kl. 08:19 AM |
|
|
|
Bent Maj 12, 2008 Kl. 09:05 AM |
Citér: Ja der er da gået ET eller andet HELT galt |
|
|
Seve Maj 12, 2008 Kl. 11:00 AM |
Citér: Du må ikke lave sjov på den måde.... det kan gå grueligt galt [Edited by Seve på Maj 12, 2008 Kl. 11:12 AM] |
|
|
Seve Maj 12, 2008 Kl. 11:11 AM |
Citér: Det kan vel næppe komme som en overraskelse, da dette længe har fremgået af den officielle hjemmeside "Få koncerter i Danmark til sommer Kim Larsen & Kjukken optræder sommeren 2008 kun ved ganske få koncerter i Danmark. Kun 5 byer får besøg af bandet (se turplan i koncertkalenderen). Bandet er pt. hitliste-aktuel med live-DVD'en "En Lille Pose Støj" og koncerterne til sommer vil ligge i direkte forlængelse af denne udgivelse. Så nu har du chancen for både at se og høre dem – rigtigt live - spille en lang række nye og gamle favoritter." At vi så er nogle der syntes det er lidt ærgerligt er en helt anden sag.....Men vi kunne jo bare været blevet hjemme. Men blive skuffet over det burde man ikke blive.... Seve, Munch og Hakala. 3 gamle sure mænd på tour.... |
|
|
Rita Maj 12, 2008 Kl. 11:36 AM |
|
|
|
Mads Maj 12, 2008 Kl. 03:04 PM |
Citér: Jeg håber edermelme de spiller Ole autobil i Horsens!!! Kan se Larsen har forlagt sig sin godin guitar! SYND! Og rosenqvist har fået to tammer på igen, har du flere billeder? |
|
|
Seve Maj 12, 2008 Kl. 05:01 PM |
Hej Mads |
|
|
SANSSOUCI Dec 21, 2009 Kl. 09:28 PM |
|
|
Besøgende