Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] KENDER DU KIM LARSEN? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5064] |
|
|
Oles Fjerner Apr 14, 2008 Kl. 09:50 AM |
KENDER DU KIM LARSEN?
Danmarks Radios portræt af Kim Larsen fra 1973 "Kender du Kim Larsen", kan nu ses i fuld længde på deres nettjeneste BONANZA. |
|
|
Artemis Apr 14, 2008 Kl. 07:41 PM |
Re: KENDER DU KIM LARSEN?
Hvem er Kim Larsen |
|
|
kimzoom Apr 14, 2008 Kl. 07:47 PM |
tak for kigget |
|
|
Artemis Apr 14, 2008 Kl. 08:04 PM |
Citér: Mys mys min dreng |
|
|
Kasper Apr 14, 2008 Kl. 08:07 PM |
Citér:Lad endelig IKKE dette være en opfordring til at fortsætte i dette regi, men de fire første vers var faktisk OK, mens de to sidste blot bærer præg af, at du skulle have stoppet der. |
|
|
Artemis Apr 14, 2008 Kl. 08:10 PM |
Citér: Jamen tak... Nej du får ikke flere de sidste vers er det der sker når du er gået hjem |
|
|
Sørland Apr 14, 2008 Kl. 10:22 PM |
Re: KENDER DU KIM LARSEN? Ditte....hun elsker å zoome inn på ord....mellom linjene ligger de i fruktbar jord....ja du kan banne på det blir meter med skrifter når hun Ditte setter seg ned å dikter...toleransen eller romansen...men kender hun egentlig Kimpansen. |
|
|
Artemis Apr 15, 2008 Kl. 07:24 PM |
Citér: Der er nok ingen der kender Kim udover ham selv... for man er jo sig selv nærmest… Men jeg har gået og tænkt en del i dag på de interview som var på Bonanza… og en tanke slog ned som et lyn fra en klar himmel… Kim har alle midler til at opfylde alle sine drømme… Men så vidt jeg ved har han da aldrig proppet familien ind i en campingvogn ”Rugbrød” og kørt Europa tynd… eller er det bare mig der er uvidden om det… Det er dog tankevækkende at en mand der har økonomien til det aldrig har ladet sit inderste ønske blive til virkelighed… Er der nogen der ved om han rent faktisk har kørt Europa tynd med familien i en campingvogn Måske kom der børn i vejen… måske ville konen ikke !!! Hvad gjorde at han ikke levede sin drøm ud for han har sku da penge til at købe både tid… campingvogn… o.s.v !!!! |
|
|
Oles Fjerner Apr 16, 2008 Kl. 11:10 AM |
Citér: Det nu snakker om er fra Lørdagshjørnet med Gasolin fra 1976, da han senere sidder i Lørdagshjørnet med Erling Bundgaard, så er han jo faktisk igang med at udleve denne drøm, dog i en lidt anden form. Drømmen er blevet til "Cirkus Himmelblå" Altså synes jeg det passer ret godt på sine drømme 9 år forinden. Desuden mener jeg da at Larsen tager til Rom en gang om året med sin familie, men om det er i en campingvogn tror jeg ikke. Men det var det i Cirkus Himmelblå. Tænk at have gennemlevet alle sine drømme...!!! |
|
|
Artemis Apr 16, 2008 Kl. 06:25 PM |
Citér: Ja ja hvis Europa kan erstattes af en cirkus tur rundt i Danmark så har jeg sku da også udlevet alle mine drømme Men jeg har faktisk en drøm og den kan ikke erstattes af det andet bedste... Jeg drømmer om at komme på UNI... og selvom jeg tager et kursus eller en gang aftenskole så vil det aldrig blive min drøm for den går først i opfyldelse når den går i opfyldelse... Men nu kan det jo være at Kim kan tage til takke med en gang Cirkus Himmelblå ... tur de Danmark... Vi er jo ikke alle ens |
|
|
Stougaard Apr 16, 2008 Kl. 08:12 PM |
Som en afdød mand, som jeg beundre, har sagt: Man har et syandpunkt, indtil man tager et nyt. (J.O. K) |
|
|
Artemis Apr 17, 2008 Kl. 07:08 PM |
Re: KENDER DU KIM LARSEN? Ja Stou, det er jo nok det jeg i bund og grund prøver at sige… Selvom man har pengene, så har man måske ikke mulighederne… eller rettere er man to om at bestemme vinder Kvinden nej spøg til side, så er der to stærke kræfter, der måske trækker i hver sin retning… og mange gange ender situationer som dem med at man ender med at stå stille… Så ja nogen har gået på kompromis med sine drømme… Turen gennem Europas mangfoldighed blev erstattet med en Cirkus tur gennem Danmark… Faktisk har jeg også en drøm om at rejse gennem Europa i en mobil- home… Min tur ville se sådan ud Vedhæftet… det skulle kunne klares på et par måneder, så kan jeg bruge resten af tiden med at studerer |
|
|
Stougaard Apr 17, 2008 Kl. 10:50 PM |
Citér: Lyder spændende. Det er jo bare med at gå efter drømmene mens man kan. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |