Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
tv i morgen [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4824]

Arnold 
Dec 01, 2007 Kl. 01:54 PM
kim larsen på turne

Det var da hurtigt at det kommer i tv


Kasper 
Dec 01, 2007 Kl. 02:21 PM
Re: kim larsen på turne

Der står da ikke noget om, fra hvilke(n) koncert(er), at det er(?)


chrilep 
Dec 01, 2007 Kl. 03:12 PM
Re: kim larsen på turne

Jeg tipper det er et redigert utdrag av En lille pose...
Men hvis ikke det er det, kan noen spille det inn?


Arnold 
Dec 01, 2007 Kl. 04:10 PM
Re: kim larsen på turne

Jeg har endnu ikke set det selv, men der kører en trailer på dr1 i øjeblikket omkring programmet


Seve 
Dec 01, 2007 Kl. 05:21 PM
Re: kim larsen på turne

Citér:
chrilep wrote:
Jeg tipper det er et redigert utdrag av En lille pose...
Men hvis ikke det er det, kan noen spille det inn?


Lyder lidt mærkeligt om det skulle være det. Lige op til den store julehandel ?

chrilep 
Dec 01, 2007 Kl. 05:44 PM
Re: kim larsen på turne

Ingen ting ville glede mer enn om det var upublisert materiale!


Arnold 
Dec 01, 2007 Kl. 07:18 PM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Seve wrote:
Lyder lidt mærkeligt om det skulle være det. Lige op til den store julehandel ?


jamen det er det underligt at Kim har givet tilladelse til at de kan sende det op til jul

Strengelegen 
Dec 01, 2007 Kl. 08:55 PM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Seve wrote:


Lyder lidt mærkeligt om det skulle være det. Lige op til den store julehandel ?


Det var en Torsdag aften blev også sendt inden jul. ( og det gik ikke ud over salget)
Tror det virker som en reklame - så ønsker alle sig den i julegave.

Arnold 
Dec 01, 2007 Kl. 09:53 PM
Re: kim larsen på turne

Det ved du da ikke en skid om


Kasper 
Dec 01, 2007 Kl. 10:09 PM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Arnold wrote:
Det ved du da ikke en skid om
Et af de bedre argumenter fra legestuen

Strengelegen 
Dec 01, 2007 Kl. 10:18 PM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Arnold wrote:
Det ved du da ikke en skid om


Jeg ved da at Det var en Torsdag aften solgte - selv om den blev vist i tv den 21 December :

Kim Larsen & Kjukken modtog forleden (8. okt 2003) platin i lange baner for de 2 seneste udgivelser.
5-dobbelt platin (200.000 solgte ekspl.) til "Sange Fra Glemmebogen" og 3-dobbelt platin (120.000 solgte ekspl.) til "Det Var En Torsdag Aften".

Arnold 
Dec 01, 2007 Kl. 11:06 PM
Re: kim larsen på turne

Det er muligt, men du kan da ikke vide om nogen ikke gider at købe den efter de har set den på tv... uanset hvor mange den sælger, der er jo også stor forskel på den 7. december og den 21 december


Michael Jensen 
Dec 02, 2007 Kl. 12:24 AM
Re: kim larsen på turne

Bla bla bla... Er det ikke pisse ligemeget? Spørgsmålet var vel om det er fra "En Lille Pose Støj" eller et helt andet program, og ikke om hvem der måtte købe "En lille pose støj" eller lade være.


Arnold 
Dec 02, 2007 Kl. 01:44 AM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Michael Jensen wrote:
Bla bla bla... Er det ikke pisse ligemeget?


Jo egentligt det bliver nok jul alligevel

Artemis 
Dec 02, 2007 Kl. 08:49 AM
Re: kim larsen på turne

Det kunne jo være at Kim vil give nationen Danmark en speciel julegave i år... Jeg tror ikke som alle andre at Kim er så pengefikseret som man gør ham til herinde... og jeg vil da bruge lejeligheden til at takke ham for denne søde julegave... jeg skal da se fjernsyn den dag... hvis jeg husker det altså... for jeg er så dårlig til at huske at tænde for fjernsynet...og så er der jo også Pyrus på den konkurerende kanal og det husker min søn helt sikkert


Kasper 
Dec 02, 2007 Kl. 09:05 AM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Artemis wrote:
for jeg er så dårlig til at huske at tænde for fjernsynet...
Du skal benytte den store røde knap på fjernsynet, hvor der står "on/off". Skriv eventuelt dette indlæg ud til senere brug og sæt det op et iøjenfaldende sted.

Artemis 
Dec 02, 2007 Kl. 09:37 AM
Re: kim larsen på turne

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Artemis wrote:
for jeg er så dårlig til at huske at tænde for fjernsynet...
Du skal benytte den store røde knap på fjernsynet, hvor der står "on/off". Skriv eventuelt dette indlæg ud til senere brug og sæt det op et iøjenfaldende sted.


Det skal jeg huske min knap er vist sort, tror jeg nok, det er et stykke tid siden jeg har kikket på den spørgsmålet er om jeg får lagt en påmindelse på min telefon eller ej... min hjerne kan nemlig ligge i hukommelsen af min telefon... og denne sætning skal ikke citeres i en ny tråd, jeg ved den er oplagt til lidt fis... det var derfor jeg skrev den

Norsk Avdeling 
Dec 03, 2007 Kl. 05:50 PM
Re: kim larsen på turne

Nok om de dansker med liten hukommelse?
Er det noen der ute som har danskeantenne, eller abbonnerer på de danske kanaler i bredbåndet slik at vi nordmenn kan få sett programmet. Sette en DVD-R inn i maskinen og still den på REC slik at vi kan få tilsendt et eksemplar.
Det er lov å ta opp programmer og distribuere til familie og venner så lenge det ikke er av kommersiell utnyttelse. Jeg ber derfor at alle med mulighet for å ta inn dansk TV om å spille det inn for så å distribuere det videre til oss Kimvenner i Fjelllandet nord for Skagen.

"Vi vil ha mer Kim i Norge"


Claus 
Dec 06, 2007 Kl. 09:00 PM
tv i morgen

Hvad er det for et program der kommer på Dr1 i morgen med Kim og Kjukken? Noget fra den nye DVD eller hvad?
Claus


Claus 
Dec 06, 2007 Kl. 09:36 PM
Re: tv i morgen

sorry, det har været diskuteret. Slet mit indlæg


normann 
Dec 07, 2007 Kl. 07:31 PM
Re: tv i morgen

Hvad er det for en amatør der har redigeret den udsendelse? Jeg tændte for programmet lige midt i Jutlandia, og lyden var ca. ½ sekund foran billederne, men det gik i orden ved interviewet lige bagefter.


Berth 
Dec 08, 2007 Kl. 12:20 PM
Re: tv i morgen

Eftersom jag inte kan se DR,var det bra??


chrilep 
Dec 08, 2007 Kl. 01:56 PM
Re: tv i morgen

Det var en redigert versjon av støjposen og dokumentaren, i underkant av en time.


Bent 
Dec 10, 2007 Kl. 07:12 AM
Re: tv i morgen

Så kan an vælge om man vil kalde det en appetit vækker eller om det var det der skulle til at stoppe salget af DVD´en yderligere ?

Det var godt nok noget makværk... Det værste var vel at lyd og mund ikke var synkroniseret ordentligt mange steder...


Stougaard 
Dec 10, 2007 Kl. 06:49 PM
Re: tv i morgen

det har da ikke noget med Dr1. at gøre, på min dvd udgave er der da den samme fejl, mund og lyd passer ikke sammen, men jeg tror også andre har haft nævnt det før, så det er ikke nyt.


kimfan 
Dec 11, 2007 Kl. 08:44 AM
Re: tv i morgen


Og til glede for oss andre nordmenn uten danmarks TV, takker vi Chrilep for at han har fått sett programmet.Da regner vi med at han også har husket å trykke på REC knappen på sin dekoder/ satelittmottaker. Uten den er alt blåst. Får håpe Nrk også velger å sende den. De har jo nylig vist Gasolin filmen.
Med den interessen det er for Kim i Norge nå, burde det kanskje være tid for å hentae ham og drengene til et eget TV program. Hva med "Grosvold" eller "Senkveld" eller gjerne begge to for den saks skyld. Problemet er at de går samtidig på luften.

Vi vil ha mer Kim i Norge........


chrilep 
Dec 11, 2007 Kl. 11:43 AM
Re: tv i morgen

Nei, jeg har dessverre ikke noe opptak av programmet, det var jo ikke noe mer der enn det vi alle har på DVD fra før.
Originalen er alltid best.




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)