Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Sang i nye DVD [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4686] |
|
|
Nicolaj Okt 30, 2007 Kl. 02:10 PM |
Sang i nye DVD Hvad hedder den sang som Kim spiller i dokumentaren på den nye DVD.Starter sådan her:"Var det Åby eller vig det er jo noget længe siden du var min anne sofie.. Vi 18 begge to du var flot jeg var not...Fuldstændig fantastisk sang. |
|
|
kimzoom Okt 30, 2007 Kl. 02:39 PM |
Re: Sang i nye DVD
Den hedder "Sidste nummer" |
|
|
Nicolaj Okt 30, 2007 Kl. 02:46 PM |
Re: Sang i nye DVD Har Larsen udgivet den? Synes ikke jeg kan finde den nogle steder |
|
|
Mathilde Okt 30, 2007 Kl. 02:57 PM |
Re: Sang i nye DVD Den er ikke udgivet med Larsen, men han har spillet den live en enkelt gang sidste år i Herning |
|
|
Paeth Okt 30, 2007 Kl. 03:03 PM |
Han spillede den også i Horsens, Haderslev og mener også den var på setlisten i Frederikshavn forrige år. |
|
|
normann Okt 30, 2007 Kl. 07:08 PM |
Hvis man ikke har opdaget det, bliver hele sangen spillet i ekstramaterialet, så man behøves ikke nøjes med uddraget i dokumentaren. |
|
|
clausen Okt 31, 2007 Kl. 12:19 AM |
Citér: Enig |
|
|
Bent Okt 31, 2007 Kl. 07:49 AM |
Citér: Ja lige bortset fra, at de der KUN skulle have spillet numre der IKKE kom med på DVD´en Lidt surt at de har klippet "Speedy" ud, men har taget BÅDE Molly og Sømand med :( [Edited by Bent på Okt 31, 2007 Kl. 07:50 AM] |
|
|
Stougaard Okt 31, 2007 Kl. 10:44 AM |
Citér: Hold nu op med at græd snot over den ene sang! Glæd jer dog hellere over alle dem som er kommet med istedet for at brokke sig over dem der ikke er. For det ville jo være meget værrer hvis der stet ikke var kommet nogen cd/dvd. |
|
|
Strengelegen Okt 31, 2007 Kl. 11:38 AM |
Citér: Det vil sige at de skulle øve sig på sange - de ikke skulle spille til koncerterne |
|
|
Claus Okt 31, 2007 Kl. 04:41 PM |
Super sød og dejlig sang. Nogen der ligger inde med tekst til den og evt akkorder? |
|
|
Hosper Okt 31, 2007 Kl. 05:52 PM |
Citér: Var det Åby eller Vig? Det' jo noget længe siden, du var min, Ann-Sofie. Vi var 18 begge to og til bal på Gl. Kro, Du var flot, jeg var not. Midt i sidste dans var det du forsvandt. Kom nu bare, glem det bare det' lige meget nu. Vi var unge, vi var dumme, og alt gik nemt itu. Tiden går og pluds'lig står man måske midt i sidste nummer. Blev du gift med ham dér Jørn? Er I rige? Har I børn? Er du glad? Eller hvad? Jeg har hørt fra Lange-Bo, du blev fritidspædagog. Er det godt eller wath? Mig, jeg har det fint bare jeg må sige... Kom nu bare, glem det bare det' lige meget nu. Vi var unge, vi var dumme, og alt gik nemt itu. Tiden går og pluds'lig står man måske midt i sidste nummer. |
|
|
kimzoom Okt 31, 2007 Kl. 06:01 PM |
Citér: Intro: D - Dmaj7 - D7 - Dmaj7 Vers. D - Dmaj7 - D7 - G og går så også i Em - A Asus A - Em - A A sus A Omkv D - F#m - Hm - G D - F#m - Hm - G Em - G - Em - A (findes så også i den anden udgave i sangen.. med Em - A Asus A- Em - A Asus A Er du ikke guitarist Claus... lytte lytte.. |
|
|
Claus Okt 31, 2007 Kl. 09:33 PM |
Re: Sang i nye DVD Man takker og bukker.. |
|
|
Claus Okt 31, 2007 Kl. 09:34 PM |
Re: Sang i nye DVD Er du ikke guitarist Claus... lytte lytte.. -Gad ik lige... Letterer at få andre til det |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |