Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Setliste Arendal [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4685]

chrilep 
Okt 30, 2007 Kl. 09:44 AM
Setliste Arendal

Hvem tar ansvar for å legge ut setlisten fra Norges-premieren torsdag?

norman 
Okt 30, 2007 Kl. 10:18 AM
Re: Setliste Arendal

Vet ikke om jeg klarer å memorisere hele setlisten, men jeg skal i alle fall gi en fyldig rapport her på forumet. Gleder meg som en unge til torsdag!!!
Nå kom også nettopp melding fra Platekompaniet om at den nye Live CD/DVD er på vei i posten, så da rekker jeg litt oppvarming før konserten.

chrilep 
Okt 30, 2007 Kl. 10:29 AM

Strålende, jeg venter i spenning og regner med en rapport her på forumet i god tid før midnatt
Neste gang bør du kjøpe hos cdskiven.dk. De leverte cd/dvd til meg i Bergen lørdag, to dager før den var i salg i butikkene. Gode greier.

Sørland 
Okt 30, 2007 Kl. 11:40 AM

Citér:
chrilep wrote:
Strålende, jeg venter i spenning og regner med en rapport her på forumet i god tid før midnatt

Den var god

norman 
Okt 30, 2007 Kl. 07:30 PM

Angrer bittert på at jeg ikke bestilte fra cdskiven.dk, men i morgen er forhåentligvis ventetiden over.
Rapporten blir fyldig, det kan jeg love, men jeg kan ikke love at den er klar før midnatt.....

Sørland 
Okt 30, 2007 Kl. 08:57 PM

Citér:
norman wrote:
men jeg kan ikke love at den er klar før midnatt.....

Nei han er litt vel kravstor her denne chrilep! Øhøm regnger du med å ha din rapport klar før midnatt fra etter konserten Bergen? Nei tenkte meg det ja....hansa-promillen bruser nok relativt sterkt på det tidspunkt

chrilep 
Okt 31, 2007 Kl. 03:35 PM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
norman wrote:

Nei han er litt vel kravstor her denne chrilep! Øhøm regnger du med å ha din rapport klar før midnatt fra etter konserten Bergen? Nei tenkte meg det ja....hansa-promillen bruser nok relativt sterkt på det tidspunkt

Jeg skal nok ha en rapport klar før midnatt, fra konserten i Haugesund lørdag

chrilep 
Okt 31, 2007 Kl. 03:36 PM

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
norman wrote:

Jeg skal nok ha en rapport klar før midnatt, fra konserten i Haugesund lørdag

Har egentlig tenkt å rase fra meg om lørdagen, sånn at jeg husker hver detalj fra søndagskonserten når jeg våkner mandag morgen...

Artemis 
Nov 02, 2007 Kl. 03:30 PM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
chrilep wrote:

Den var god

Næh fra dig min Norske ven får vi den ikke inden midnat måske søndag aften måske Håber du havde en god tur vennen min

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)