Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
Stof- og strygemærker [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4599]

Jonas123 
Sep 19, 2007 Kl. 10:39 AM
Stof- og strygemærker

Hej

Nogen der ligger inde med stof eller strygemærker de er interesseret i at sælge?

Vh Jonas

Rasmus136 
Sep 19, 2007 Kl. 02:13 PM
Re: Stof- og strygemærker

Jep. Jeg har begge dele. Men de er ret dyre (= man får ikke meget for en plovmand). Hvis du stadig er interesseret så send mig en mail

Jonas123 
Sep 26, 2007 Kl. 08:34 AM

Er stadig interesseret. Kan du ikke sende nogle billeder til min mail.

Artemis 
Sep 29, 2007 Kl. 09:28 PM

Jamen hvis du har en pc en farveprinter og T-shirt Trabsferes til mørke eller lyse tekstiler, så kan du lave dem selv, jeg er sikker på at du selv ligger inde med billeder, ting og sager som du gerne vil have fra din pc over på en t-shirt, så vær lidt kreativ 5 ark transfers papir koster 50-75 kr i en boghandel, så er det bare at overføre billederne og tænde for strygejernet så kan du selv lave dine t-shirt med lige hvad du vil

se mere på www.avert.dk med en plovmand kan du dekorerer alt dit tøj

My

Artemis 
Sep 29, 2007 Kl. 09:29 PM

www.avery.dk var den rigtige hjemmeside

Artemis 
Sep 29, 2007 Kl. 09:41 PM

sådan ser pakken ud... så jonas123 bare op til boghandlen, hvis du ikke kan stryge så spørg mor om hun vil hjælpe

my

Michael Clausen 
Sep 30, 2007 Kl. 11:05 AM

Bare ikk smide strygejernet på gulvet og få lavet brandmærke, som VISSE andre gør - Nævner ingen navne...!!!

Mille Carterfan 
Sep 30, 2007 Kl. 12:24 PM

Citér:
Michael Clausen wrote:
Bare ikk smide strygejernet på gulvet og få lavet brandmærke, som VISSE andre gør - Nævner ingen navne...!!!

Det var da bare en pil, for at se hvad vej du skulle gå til øhh, køkkenet

Michael Clausen 
Sep 30, 2007 Kl. 01:49 PM

Ja ja ja ja ja!!!! Ja nemlig ja!! Eller noget....

Arnold 
Okt 01, 2007 Kl. 04:20 PM

Hvis man glemmer at ligge bagepapiret over mærket inden du stryger kan man meget fint dekorere undersiden af strygejernet og så er det lige til at smide ud.... så husk det nu, taler af egen erfaring

Sørland 
Okt 01, 2007 Kl. 04:55 PM

Og hvis du har en blekkprinter...så kan du godt bruke t-shirten til å dekorere alt ditt tøy under den neste vask

Artemis 
Okt 02, 2007 Kl. 07:19 PM

Ja ja i elsker min lille pil der viser vej til online pcén Ja det skal man ikke gøre... hvis man ikke kan lide at sætte sit helt eget præg på boligen

eller under strygejernet... hvor dekorativt den helt nye dille et strygejern med et billede af Kim Larsen i sine skold hede stunder

My

Er strygejernet mon slukket for tiden

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)