Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Ændringer i setlisten? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4392] |
|
|
Hosper Maj 29, 2007 Kl. 07:56 PM |
Ændringer i setlisten?
Er der sket nogle ændringer i setlisten siden den første koncert på sommertouren? |
|
|
Hosper Jun 03, 2007 Kl. 09:57 AM |
Re: Ændringer i setlisten?
Her er setlisten som den så ud i Aalborg i fredags. "Get on the train" er byttet ud med "Fi-fi dong" |
|
|
Stougaard Jun 03, 2007 Kl. 09:14 PM |
En ellers udemærket koncert. Der var noget ikke noget uforberedt, eller uforudset. den var som rutinen, udemærket. |
|
|
Stougaard Jun 03, 2007 Kl. 09:16 PM |
Citér: HILST skulle der ha' stået. |
|
|
Hosper Jun 03, 2007 Kl. 10:30 PM |
Citér: Ja, men det var da vist lidt af en tilfældighed |
|
|
Stougaard Jun 04, 2007 Kl. 11:43 AM |
Re: Ændringer i setlisten? Ja det var det vist. |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 01:04 PM |
En tilfeldighet? Nåååh? |
|
|
Slaske Jun 04, 2007 Kl. 01:19 PM |
Og Stougaard var vaks ved havelågen. Hun gjorde Sørland opmærksom på at det vist var Slaske der forsvandt op ad bakken. Pludselig står der en norsktalende mand foran mig og spørger om jeg ikke er Slaske!! |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 01:58 PM |
Det er så fedt å gå på konsert med henne Stou, for hun gjør meg alltid oppmerksom på kjukken.dk medlemmer som er i nærheten. Selv om ikke navnene alltid stemmer |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 02:24 PM |
Re: Ændringer i setlisten? Tror jeg også har 1 bilde av 2 kvinner....noen virkelig hardcore fans som jeg måske skulle vurdere å poste? |
|
|
KnOrr Jun 04, 2007 Kl. 03:20 PM |
Citér: Det synes jeg var træls.. Jeg havde glædet mig til at høre "Get on the train" Hvad siger I andre? |
|
|
Hosper Jun 04, 2007 Kl. 03:21 PM |
Re: Ændringer i setlisten? Hvorfor troede I egentlig at jeg var KnOor |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 03:24 PM |
Citér: "Fi-Fi Dong" er riktig god med Kjukken. MEN, det er jo en som man hadde hørt med dem før, så jeg ville absolutt fortrukket Get On The Train", det ville være fjong.... |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 03:26 PM |
Citér: Spør Frøken Stougaard |
|
|
Mille Carterfan Jun 04, 2007 Kl. 03:31 PM |
Citér: Jeg synes altså også, at Get on the train var kanon fed med Kjukken, men publikum var ikke rigtig med på den, som med Fi-fi dong. Måske derfor den er skiftet ud. |
|
|
Hosper Jun 04, 2007 Kl. 03:52 PM |
Citér: Selv om Fi-fi dong er en kanon sang, ville jeg osse hellere have hørt Get on the train... men sådan blev det jo ikke |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 03:54 PM |
Citér: Det tror jeg er spot on! Nok derfor.... |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 03:59 PM |
Citér: Sjovt å hilse på deg Jesper - når du sådan kom tilbake Jeg syntes helt klart sett jeg fikk det jeg kom for....ett sprudlende orkester......med overskudd....rutiner, okey...hva så....vi er alle vanemmenesker |
|
|
Stougaard Jun 04, 2007 Kl. 07:44 PM |
Citér: Tja... Jeg har det jo med ansigter, de sætter sig fast. Jeg havde set dig sidste sommer, og forrige vinter inde i hallen. Også tænkte jeg, ja man kan jo på en sjov måde finde ud af hvem du er, ved at sige til Sørland at det er KnoOr, der stod der. Men så var det dig Hosper. Men så har vi jo også fået sat ansigt på dig -Og Sørland, jeg er ingen frøken. Jeg havde da ellers fået indtryk af at du havde travlt med at taget hjem efter koncerten, men et smut på "star jagt", var det åbentbart blevet til Og Slaske, ja dig genkendte jeg også, men jeg var ikke meget for at gå fra min gode plads, så jeg sendte Sørland |
|
|
Sørland Jun 04, 2007 Kl. 07:57 PM |
Citér: Det er det jeg sier, hva skulle jeg gjort uten Stou (minus frøken) |
|
|
Mads Jun 04, 2007 Kl. 08:25 PM |
Re: Ændringer i setlisten? Da de spillede i Odense her for ikke så lang tid siden, var Kajak sangen også med i Et Sets programmet... (hørt) |
|
|
KnOrr Jun 05, 2007 Kl. 10:13 AM |
Citér: Det skal du bare tage som et kompliment |
|
|
Hosper Jun 05, 2007 Kl. 01:48 PM |
Citér: Tak i lige måde Ole... men det var lidt kort |
|
|