Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
KnOrr Maj 10, 2007 Kl. 10:56 PM |
![]()
Er der nogen der kan give en samlet oversigt, over hvad Kim Larsen har haft med Niels Henning Ørsted Pedersen at gøre? |
|
|
Thorsen Maj 11, 2007 Kl. 08:06 AM |
![]()
Jeg vil tro – hvis vi kun snakker om indspilninger – er det kun er blevet til en enkelt gang, nemlig på ”Something Special” hvor han medvirker på Kim Larsens udgave af ”We Have All the Time in the World”, men det er vel også den du har i tankerne? |
|
|
KnOrr Maj 11, 2007 Kl. 09:30 AM |
![]()
Citér: Ja, det var også den eneste jeg var sikker på. Men jeg mener bare der har været flere sammenhænge (ikke nødvendigvis noget der har med en indspilning at gøre) hvor Larsen har lavet noget med NHØP |
|
|
Michael Jensen Maj 11, 2007 Kl. 11:34 AM |
![]() Se spillede jo nummeret live i en tv-udsendelse i forbindelse med udsendelsen af Something Special... Ellers tror jeg ikke der har været den store professionelle kontakt. |
|
|
KnOrr Maj 11, 2007 Kl. 04:00 PM |
![]()
.. Alligevel dedikerede Larsen jo Pianomand til ham i 2005, så jeg formodede at de sandsynligvis havde mere sammen, end blot det ene nummer. Men okay, Larsen dedikerede jo også Pianomand til Seebach, trods det de aldrig lavede noget sammen |
|
|
jesper Maj 11, 2007 Kl. 05:06 PM |
![]()
De var da begge til Grandprix i 79 |
|
|
Strengelegen Maj 11, 2007 Kl. 06:53 PM |
![]()
Citér: De var da også til Midem-festival sammen + at Larsen udvalgte sangene til Seebachs LP |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |