Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Falconer [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4235] |
|
|
Christensen Mar 16, 2007 Kl. 12:28 AM |
Falconer
|
|
|
Bent Mar 16, 2007 Kl. 06:56 AM |
Re: Falconer 12 timer og 4 min fra NU |
|
|
Brian4291 Mar 16, 2007 Kl. 09:42 AM |
Re: Falconer
Citér: Var ikke klar over at I kørte samme tid deroppe Bent Hvem kommer ellers? Jeg gør |
|
|
chrilep Mar 16, 2007 Kl. 11:20 AM |
Citér: |
|
|
chrilep Mar 16, 2007 Kl. 11:21 AM |
Citér: |
|
|
Mille Carterfan Mar 16, 2007 Kl. 12:38 PM |
Re: Falconer Jeg kommer |
|
|
Michael Jensen Mar 16, 2007 Kl. 02:02 PM |
Re: Falconer Jeg kommer lørdag og søndag. Jeg skal selv ud og spille iaften... |
|
|
Baggaardskatten Mar 16, 2007 Kl. 02:55 PM |
Re: Falconer Jeg kommer alle tre dage. Glæder mig meget til i aften. |
|
|
Sirius Mar 16, 2007 Kl. 08:05 PM |
Citér: Det er ikke alene god stil - det er verdensklasse!! |
|
|
Baggaardskatten Mar 17, 2007 Kl. 11:30 PM |
Citér: Koncerten var så sandelig også i verdensklasse. Både den igår og i aften. Var især glad for at de spillede 'Vend Kajakken', bare synd at de ikke spiller den sidste del af sangen. Er der nogen af jer der kommer imorgen? Hvad med dig Mille? |
|
|
Seve Mar 18, 2007 Kl. 11:30 AM |
Jeg var der i fredags.... |
|
|
Mille Carterfan Mar 18, 2007 Kl. 12:22 PM |
Citér: Nope, jeg kommer ikke søndag. En sid ned Larsen koncert, de er da ikke rigtig kloge |
|
|
Baggaardskatten Mar 18, 2007 Kl. 03:06 PM |
Citér: Så siger vi det! Nu har jeg hoppet og danset de sidste to aftener, så er tilfreds nok med at sidde i aften. |
|
|
Mille Carterfan Mar 18, 2007 Kl. 03:12 PM |
Citér: Synes bare det er død ærgeligt at slutte turnéen med en sid ned. Der burde der ellers fyres max af, aber nope. |
|
|
Michael Jensen Mar 18, 2007 Kl. 04:36 PM |
Re: Falconer Enig. Men jeg indtager min plads på 20. reække. |
|
|
Baggaardskatten Mar 19, 2007 Kl. 12:47 AM |
Citér: Sad på række 34 her til aften. Nu har jeg været i Falconer tre aftener i træk, og vil gerne uddybe hvad for en koncert jeg synes var den bedste. Stod bagerst i allerførste del af koncerten i fredags, fordi jeg og nogle venner var blevet forsinket, der var lyden ok, men en del rungende og forringet. I andet sæt stod vi lidt ude til venstre, tæt på scenen, lidt bedre og flere nuancer. Lørdag var jeg afsted med min bedste ven. Vi stod i midten tæt på scenen. Der var god bass og dybde, men havde svært ved at høre Kim og de andres stemme. En sikker mulighed var fordi at højttalerne var placeret ude i siden. Så lidt ringere lyd oplevelse i modsætning til andet sæt i fredags. Her til aften på 34. række kunne jeg høre alle nuancerne, og lydniveauet var lige tilpas. Nu har jeg været til tre koncerter tre aftener i træk i Falconer, og må til min store glæde konkludere at koncerten i aften var kvalitet frem for kvantitet. Forstået på den måde, at lyden var perfekt ved at der var opstillet sæder m mindre publikum, så salen ikke var så rungende som til en stå-koncert m stort publikum. Så synes derfor at salens akustik var bedre, da det var fint isoleret med alle de stole, frem for de to daværende koncerter. Jeg kan så ikke sige hvordan lyden har været oppe på balkonen fredag og lørdag, da jeg af naturlige årsager ikke sad deroppe. Ved ikke om det bare er mig der har haft det sådan. Syntes bare at jeg ville dele min mening her på boardet. Love and peace Rune Hede |
|
|
Michael Jensen Mar 19, 2007 Kl. 03:40 AM |
Re: Falconer Jeg har været til koncerterne lørdag og søndag, og mener også at lyden søndag helt klart var den bedste. Til gengæld var der mere party stemning i lørdags,m men det er nok fordi at det ikke var en sidde ned koncert. Men alt i alt to fine koncerter. |
|
|
Seve Mar 19, 2007 Kl. 09:29 AM |
Re: Falconer Jeg sad på balkonen (bagerst overfor scenen) i fredags, og der var ikke noget at klage over rent lydmæssigt. Det lyd faktisk ret godt deroppe fra.... |
|
|
Mathilde Mar 19, 2007 Kl. 10:46 AM |
Re: Falconer Selvfølgelig var lørdag bedst |
|
|
Michael Jensen Mar 19, 2007 Kl. 11:54 AM |
Re: Falconer Der var ihvertfald gang i den lørdag... Rigtig god og hyggelig stemning. |
|
|
Mille Carterfan Mar 19, 2007 Kl. 01:20 PM |
Citér: Hip hip Hurra Fredag foran scenen var kanon. Publikum var kanon. Bare en god koncert. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |