Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4] Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt! [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4216] |
|
|
thor Mar 12, 2007 Kl. 09:23 AM |
Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt!
Hvad kan sådan et trommesæt indbringe? |
|
|
kimzoom Mar 12, 2007 Kl. 09:26 AM |
Re: Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt! Larsen med kuffert, er det ikke bellami ? |
|
|
thor Mar 12, 2007 Kl. 09:29 AM |
Re: Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt!
det er Kjukkens det gamle.. |
|
|
Michael Clausen Mar 12, 2007 Kl. 09:49 AM |
Det er da Kjukken han mener.. |
|
|
kimzoom Mar 12, 2007 Kl. 11:12 AM |
Citér: Det var da vist også benzin dunke han gik med |
|
|
Michael Clausen Mar 12, 2007 Kl. 11:13 AM |
Citér: Det ligner mere en jordmor taske som Kjeld i Olsen Banden slæbte rundt med. |
|
|
Sørland Mar 12, 2007 Kl. 12:24 PM |
|
|
|
thor Mar 12, 2007 Kl. 12:28 PM |
Nå ja.. Så en jordmor taske.... |
|
|
Michael Clausen Mar 12, 2007 Kl. 12:31 PM |
Citér: Pokkers!! Vil ellers ha pyntet i sin samling. |
|
|
jesper Mar 12, 2007 Kl. 07:49 PM |
Citér: mellem 2.000.- og 4.000.- ?!? jeg kan ikke give et seriøst gæt, der er nok 2-4 stykker på QXL der vil byde hinanden op, vi ved jeg nok hvem der vinder, spørgsmålet er så bare hvad de andre tør/vil byde inden de giver op... Bellami er måske ikke den mest eftertragtede, men bestemt en af de fedeste !! personligt synes jeg den er federe end dem med gasvingerne på... ved godt den nok står i noget højere kurs, men det er jo ikke nær så festligt et billede |
|
|
Michael Jensen Mar 15, 2007 Kl. 05:21 PM |
Re: Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt! Altså er Pearl sæt er som regel noget mere end 2-4.000 kroner værd. Det er et godt sæt. Forøvrigt: Hans Fagts frontskind på stortrommen efter Wisdom pladen, bar da vist et billede hvor han stod med en Barbiedukke i hånden. |
|
|
Stougaard Mar 15, 2007 Kl. 08:42 PM |
Citér: Men nu er det jo ikke dét trommesæt de omtaler... |
|
|
Baggaardskatten Mar 19, 2007 Kl. 01:53 AM |
Citér: Hey Thor.. Nu kommer det også an på hvor meget tilbehør der er til sættet. Spiller selv trommer (endda Pearl), og har nogenlunde styr på hvad de forskellige serier koster. Nu er BLX serien for længst udgået af markedet, og kan jo naturligvis ikke sælges som ny, medmindre der er noget helt, helt unikt over det. Jeg har lige været inde og snuse på eBay og fundet en brugt model tilsvarende den Jesper brugte. Sættet består af 22" stortromme, 14" lilletromme, 10", 12", 13" og 14" tammer i birk. Udover det er der tre bækken stativer plus et crash og et ride bækken, hvad fremgår af billedet. Dog uden hihat stativ eller bækken. Bækkenerne ser ikke lige ud til at være af velkendt mærke som Paiste, Sabian eller Zildjan. Men alt sammen til $650, hvad der svarer til ca kr 3650. Jeg har føjet et link her: http://cgi.ebay.com/NICE-5Pc-Pearl-RED-WINE-BLX-Drumkit_W0QQitemZ300090796959QQcategoryZ64441QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem - Så vidt jeg husker bestod Jesper's sæt af det samme, plus et eller to bækken stativer mere + bækkener. Nu ved jeg ikke om der er signeret skrift af Jesper himself. Folk vil først begynde at byde store summe (ville jeg først gøre), hvis detaljer viser at have været ejet af Jesper Rosenqvist. Hvis der ikke er det, og du ikke vil af med frontskindet til stortrommen, skal du nok ikke regne med at få særlig meget for det. Mener også at BLX har været en af Pearl's standard modeller. Måske kan du få noget mere end den pris jeg fandt på eBay, men det afhænger jo af hvor mange og hvad for dele der er til sættet. Hvis du evt havde et billede af sættet, var det måske lidt lettere at bedømme sættets pris. Spændende lyder det da under alle omstændigheder. Rune |
|
|
michael71 Mar 20, 2007 Kl. 07:13 PM |
Re: Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt! Der er et til salg i den blå avis http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48922225 |
|
|
Baggaardskatten Mar 20, 2007 Kl. 09:40 PM |
Citér: Hvis du ser på detaljerne under artiklen, står der at "sættet har tilhørt Kim Larsen & Kjukken". Så tror at Thor har sat det til salg i Den Blå Avis. 5.600 kr er også en fin pris for så godt et sæt, sikkert nok uden bækkener vel og mærket, for så havde det kostet mere. Og ja, det var vist én af topmodellerne fra Pearl, og ikke en standard model som jeg først sagde, så de ord er hermed trukket tilbage. |
|
|
thor Mar 21, 2007 Kl. 12:20 PM |
Hej |
|
|
Killing Time Mar 26, 2007 Kl. 01:40 PM |
Re: Kim Larsen & Kjukkens Trommesæt! bæknerne er ikke med vel til den pris? |
|
|
Baggaardskatten Apr 06, 2007 Kl. 07:08 PM |
Citér: Tror jeg desværre ikke, for så havde sættet nok haft en større værdi. Men man kunne jo håbe |
|
|
Mads Apr 07, 2007 Kl. 10:38 AM |
Lyder spændende. Jeg troede bare at en hvis hr. Mikkel (tidligere her på siden) havde skaffet sig det sæt, men åbenbart ikke. |
|
|
Mads Apr 07, 2007 Kl. 10:38 AM |
Citér: Altså jeg mener at det har tilhørt Jesper Rosenqvist ikke Kim Larsen & Kjukken. Men det er en bi-ting |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |