Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] So far unseen material.... [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4201] |
|
|
Anders Mar 05, 2007 Kl. 06:26 PM |
So far unseen material....
Jeg har siddet og surfet lidt rundt på youtube.com og faldt der over nogle gamle Kim Larsen videoer. Dels nogle videoer fra Jungle Dreams, men mest interessant videoer til numrene Køb bananer (med Clausen som onkel Stage) og Tutta. |
|
|
Strengelegen Mar 05, 2007 Kl. 06:58 PM |
Re: So far unseen material....
Citér: De stammer fra videoen til 231045-0637 der blev sendt i fjernsynet - og snere udsendt som salgsvideo Videoen indeholder : 682 A KØB BANANER TUTTA BLIP BÅT UD I DET BLÅ DAGEN FØR MONKEYMAND DE BLÅ SIRENER |
|
|
chrilep Mar 05, 2007 Kl. 07:29 PM |
Re: So far unseen material.... Ja, er det noen som vet hvor man kan få fatt i videoen? |
|
|
liv th Mar 05, 2007 Kl. 07:48 PM |
Re: So far unseen material.... Kjempeflott! Jeg har nettopp hatt en hyggelig stund og sett og hørt Larsen! Tusen takk! |
|
|
Jeppe Mar 05, 2007 Kl. 10:00 PM |
Jeg kan da sige at videoerne fra personnummerpladen er fra en gammel vhs |
|
|
Oles Fjerner Mar 06, 2007 Kl. 11:23 AM |
Citér: Jeg vil gerne have en bekræftigelse i form af et VHS cover eller andet, at disse personnummer sange er udgivet på VHS. Jeg mener bestemt kun at de er lavet til Danmarks Radio, som sendte dem i TV sin tid (1979-1980) Da VHS video maskinen først for alvor brød igennem senere herhjemme, så stammer disse optagelser fra den samme person. Jeg fik selv fat i optagelserne tilbage i ca 1988-1989 stykker. Dem jeg har er også af ringe kvalitet. Måske fordi de er overspillet fra person til person op igennem 80´erne, eller pga. at det er en gammel video optagelse |
|
|
Claus Mar 06, 2007 Kl. 02:01 PM |
Har ikke en scanner, men i mit koncertprogram for 231045-0637 touren blev der reklameret for den. Forsøgte forgæves dengang at købe den, men det var ikke muligt alligevel. Har et billede af cover/kasette. |
|
|
Claus Mar 06, 2007 Kl. 02:03 PM |
Den var til salg/på reklamen efter at den havde været vist i både dansk og svensk tv, står der. Kostede 295,- kr plus 20,- kr i gebyr. |
|
|
Claus Mar 06, 2007 Kl. 02:05 PM |
Re: So far unseen material.... Ku bestilles både som VHS og Betamax, står der. |
|
|
Strengelegen Mar 06, 2007 Kl. 02:08 PM |
Citér: Det var et af de dyre bånd 315 kroner - både på VHS eller Betamax |
|
|
Brian Mar 06, 2007 Kl. 02:32 PM |
Nu skal man nok være mere end heldig for at finde et eksemplar til under 10 kilo |
|
|
Claus Mar 06, 2007 Kl. 04:47 PM |
Re: So far unseen material.... Husker jeg gjorde en kæmpeindsats for at købe båndet hos cbc dengang, men blev sendt fra person til person da jeg ville ringe og bestille en et år efter jeg så den var til salg. Så måske kun til salg i en kort periode, og måske kun få eksemplar? Ellers en fin video, af datidens videoer... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |