Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Larsen på hyldestplade [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4186] |
|
|
Joergen Feb 26, 2007 Kl. 12:11 PM |
Larsen på hyldestplade
Ifølge Gaffa er Larsen med til at lave en hyldestplade til Anker Jørgensen. Det lyder interessant, flere gode navne: |
|
|
Strengelegen Feb 26, 2007 Kl. 01:53 PM |
Re: Larsen på hyldestplade
Citér: Ja - det er bare synd Larsen ikke gider indspille en ny sang til pladen |
|
|
Claus Feb 26, 2007 Kl. 02:01 PM |
Han indspiller vel "Det er en kold tid", nu Anker citerede den dengang tilbage i 70`erne. |
|
|
Strengelegen Feb 26, 2007 Kl. 02:28 PM |
Citér: Næh - Internationale |
|
|
Christian Feb 26, 2007 Kl. 10:22 PM |
GAAAAB, det skal da bestemt nok blive en landeplage - en hyldest til manden der førte Danmark mod den økonomiske afgrund - et helt igennem spændende projekt |
|
|
Michael Jensen Feb 26, 2007 Kl. 11:10 PM |
GAAAAAB selv. Det ville da være bedre end en hyldest plade til Anders Fogh: Manden der, efter at have forladt posten som skatteminister grundet meget stor mistanke om kreativ bogføring, blev statsminister og førte hele nationen i krig på et yderst tvivlsomt grundlag. Og således blev Danmark et land blandt de krigsførende nationer, og til endnu en stjerne i det amerikanske flag. |
|
|
KnOrr Feb 27, 2007 Kl. 07:54 AM |
Citér: Det mener jeg også er en ret vigtig detalje at få med. Ydermere tror jeg heller ikke Larsen ville ha' medvirket, hvis ikke det var manden Anker Jørgensen, fremfor socialdemokraten Anker Jørgensen |
|
|
Seve Feb 27, 2007 Kl. 09:35 AM |
Citér: BEMÆRK at ovenstående kvalificerede kommentar kommer fra manden der udtalte at Gasolin's Sorte Box makismalt ville kommer til at sælge 300 ex. Pt er der solgt over 130.000 ex. |
|
|
Michael Jensen Feb 27, 2007 Kl. 01:15 PM |
Re: Larsen på hyldestplade Nice one Seve. |
|
|
runemig Feb 27, 2007 Kl. 03:00 PM |
Citér: Pff.. |
|
|
Joergen Feb 27, 2007 Kl. 03:18 PM |
Imponerende som politik har det med at dukke op her på siden ind i mellem, og stort set altid på en mere eller mindre nedladende måde *sidder på begge hænder for ikke at deltage* |
|
|
Oles Fjerner Feb 27, 2007 Kl. 07:11 PM |
Citér: KLAPPER HØJLYDT HER I ÅRHUS!!!! |
|
|
Kasper Feb 27, 2007 Kl. 07:12 PM |
Citér:Anker Jørgensen besøgte god nok Saddam Hussein for godt 15 år siden, men ellers kan jeg ikke lige komme på, hvordan han skulle være en hædersmand. Det bliver da vist kun en CD-single |
|
|
Joergen Feb 27, 2007 Kl. 08:24 PM |
Jeg tror jeg prøver med et Gasolin'- og/eller Kim Larsen-relaterede indlæg |
|
|
Artemis Mar 08, 2007 Kl. 10:03 AM |
Citér: Anker Jørgensen er en meget stor personlighed, og jeg er glad for at man vil hylde ham... Jeg vil også lige sige, at dengang Anker var ved posten så Danmark anderledes ud end den gør i dag... Socialdemokratiet har gjort meget for Danmark på både godt og ondt... Nu til dags klumper alle partierne sammen på midten, og der er mere krig, løgne og ufred på borgen, end der er i Mellemøsten... nok om politik... Jeg er glad for at Larsen går med ind i sådan et projekt og måske lave han en lille ny sang . Hvis han mangler ord, så skal han da bare sende en PM så skal jeg nok hjælpe... Anker er for mig fredens mand... Jeg elsker også ham... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |