Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Fan-komsammen? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4177]

Nicolaj 
Feb 22, 2007 Kl. 12:01 PM
Fan-komsammen?

Plejer der at være noget fan-komsammen i forbindelse med koncert på den fynske landsby?

Brian4291 
Feb 22, 2007 Kl. 12:34 PM
Re: Fan-komsammen?

Ikke umiddelbart, men du kunne jo invitere, så skal der nok komme nogen

Er det begge dage du så vil lægge hus til eller hyr

Artemis 
Feb 22, 2007 Kl. 06:11 PM

Ja jeg har da inviteret... men jeg ved ikke om der er nogen der gider komme Mille og Co skal nok dukke op Så hvis der er flere der vil så er i da velkommen

My Fynboen

Artemis 
Feb 22, 2007 Kl. 06:14 PM

Citér:
Brian4291 wrote:
Ikke umiddelbart, men du kunne jo invitere, så skal der nok komme nogen

Er det begge dage du så vil lægge hus til eller hyr

Brian hvor ved du fra om Nicolaj bor i hus... måske har H/H en etværelses lejlighed på 8 m2

My

Brian 
Feb 22, 2007 Kl. 06:26 PM

Måske fordi Nikolaj ikke kommer fra dronningens land, der skal man være millionær for at bo i et hus på 200 m2

Brian4291 
Feb 22, 2007 Kl. 08:21 PM

Citér:
Artemis wrote:
Ja jeg har da inviteret... men jeg ved ikke om der er nogen der gider komme Mille og Co skal nok dukke op Så hvis der er flere der vil så er i da velkommen

My Fynboen

Prøver så lige igen, er det til begge dage eller hyr

Jeg har ingen anelse om hvor Nicolaj bor, men regner med det er lige i nærheden af Den fynske landsby? Og hvad dag skulle vi komme forbi

Artemis 
Feb 22, 2007 Kl. 08:27 PM

Citér:
Brian4291 wrote:
Citér:
Artemis wrote:

My Fynboen

Prøver så lige igen, er det til begge dage eller hyr

Jeg har ingen anelse om hvor Nicolaj bor, men regner med det er lige i nærheden af Den fynske landsby? Og hvad dag skulle vi komme forbi

Jeg svare lige igen min dejlighed... Her er altid åbent hus, så kom du bare begge dage... så skal jeg nok gemme nogel af de øl fra Tyskland

Nicolaj 
Feb 22, 2007 Kl. 09:41 PM

Jeg kan så afsløre at jeg bor i Århus. Men skal sammen med en kammerat over og høre ham fredag d. 24 august i Odense (lørdag er sgu allerede udsolgt) da jeg har hørt at det er stedet hvor Larsen giver de fedeste koncerter. Skal crashe ved noget familiehalløj til min kammeret og deres lejlighed er desværre ikke stor nok til en ordentlig fest. Hvor plejer folk at tage hen bagefter koncerten? Det kunne jo være sjovt at møde en flok der er lige så tossede med Larsen som min kammerat og jeg er (og der skal eddermame meget til kan jeg godt love).

clausen 
Feb 22, 2007 Kl. 11:39 PM

Lørups eller Grøntovet plejer vi at tage hen efter koncerten

Artemis 
Feb 23, 2007 Kl. 08:46 AM

Citér:
clausen wrote:
Lørups eller Grøntovet plejer vi at tage hen efter koncerten

Hmm... Og til tider dukker Larsen da også op med eller uden Lise Lotte... Til en lille lure, med smøj og en special øl... Så mød i bare op.. jo flere tosser jo bedre

My

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)