Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Gasolin blog [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4170]

Seve 
Feb 17, 2007 Kl. 12:33 PM
Gasolin blog

Jeg ved ikke om i har bemærket det, men der er startet en Gasolin blog på adressen www.gasolin.dk

QNuser 
Feb 17, 2007 Kl. 10:47 PM
Re: Gasolin blog

Den har været der længe.. og der sker ikke en skid
Der kommer sjældent nye indslag, desværre.

/Heidi

Poul 
Feb 18, 2007 Kl. 10:35 AM

Jeg KAN altså ik' finde den blog...

Gider du ik' nok forklare vejen, be' pænt ...

Jeppe 
Feb 18, 2007 Kl. 02:28 PM

Citér:
Poul wrote:
Jeg KAN altså ik' finde den blog...

Gider du ik' nok forklare vejen, be' pænt ...

Tryk på linket i første besked, ellers så tryk her

Poul 
Feb 18, 2007 Kl. 04:18 PM

Nårh... det hele sitet, der een stor blog.... Det står endda højt og tydeligt øverst på forsiden: "En blog om Gasolin 'samplet', samlet og skrevet af fans".

Jeg må hellere nedlægge min kjukken-profil, inden det bli'r for pinligt!

Jeg gi'r Heidi helt ret: Der sker jo ik' en ski'! Det ville være fint med et Gasolin-forum på gasolin.dk, så stakkels hr. Larsen slap for al den Gasolin-snak på kjukken's hjemmeside!

Seve 
Feb 18, 2007 Kl. 05:40 PM

Citér:
Poul wrote:
Nårh... det hele sitet, der een stor blog.... Det står endda højt og tydeligt øverst på forsiden: "En blog om Gasolin 'samplet', samlet og skrevet af fans".

Jeg må hellere nedlægge min kjukken-profil, inden det bli'r for pinligt!

Jeg gi'r Heidi helt ret: Der sker jo ik' en ski'! Det ville være fint med et Gasolin-forum på gasolin.dk, så stakkels hr. Larsen slap for al den Gasolin-snak på kjukken's hjemmeside!

Nu er det her jo ikke Kjukken's hjemmeside, men en privat hjemmeside OM Kim Larsen og Kjukken og relaterede emner.

Med hensyn til bloggen, så er det muligt at der ikke sker noget, men den har blot ikke tidligere været omtalt her på dette board. Forøvrigt er det vel brugerne der skal gøre blog'en aktiv.....

QNuser 
Feb 18, 2007 Kl. 06:10 PM

Citér:

Med hensyn til bloggen, så er det muligt at der ikke sker noget, men den har blot ikke tidligere været omtalt her på dette board. Forøvrigt er det vel brugerne der skal gøre blog'en aktiv.....

Det er vel blog ejeren som lægger indslag ind til debat eller kommentarer. Derfor er det vel også blog ejen der er ansvarlig for om der sker noget. At der så heller ikke er så mange kommentarer i denne blog og så også lidt uheldigt..

/Heidi

Kasper 
Feb 18, 2007 Kl. 07:20 PM

Citér:
Seve wrote:

Sitet har da i hvert fald været omtalt her tidligere (2989#19ff).

Seve 
Feb 18, 2007 Kl. 08:07 PM

Ja, men blog'en er ikke omtalt og jeg mener ikke den var på web-adressen på det tidspunkt. Såp vidt jeg husker var det information og trailer for Gasolin filmen der var lagt ind på sitet.

Jeppe 
Feb 18, 2007 Kl. 08:20 PM

Citér:
Seve wrote:
Ja, men blog'en er ikke omtalt og jeg mener ikke den var på web-adressen på det tidspunkt. Såp vidt jeg husker var det information og trailer for Gasolin filmen der var lagt ind på sitet.

Tror du ikke det har været www.gasolinfilmen.dk du har set?

Poul 
Feb 19, 2007 Kl. 07:58 PM

Jeg troede, at kjukken.dk var Larsen/Kjukken's officielle hjemmeside. Den virker nemlig rimeligt prof særligt med et meget aktivt forum.

Det betyder jo bare, at så kan vi jo komme tale Gasolin uden dårlig samvittighed og uden at belaste hr. Larsens lidt tunge fortid... Fedt nok.

Jeg synes, at gasolin.dk skulle lave et forum for Gasolin-interesserede! Det var bare det, jeg ville sige. FiFi Dong!

Brian 
Feb 19, 2007 Kl. 08:06 PM

Citér:
Poul wrote:
Jeg troede, at kjukken.dk var Larsen/Kjukken's officielle hjemmeside.

http://www.kjukken.dk/omkjukkendk.php

Nej ... det er kimlarsen.dk der er den officielle hjemmeside !

Poul 
Feb 19, 2007 Kl. 08:15 PM

Tak for info Brian.

Det slår mig lige: Hvis kjukken.dk IKKE er Kim Larsens egen hjemmeside/domæne, er det så ikke lidt halv-vovet, at der som afsender på kjukken.dk Registration-emailen står "Kim Larsen & Kjukken.dk". Teknisk set er det al tekst før .dk, der angiver domænet, meeeen nye og uindviede brugere (som mig) forledes til at tro, at det er Larsen selv, der underskriver...

Nå, pyt nu osse med det, det er jo bare pedanteri. Håber ikke, at hr. Larsen ville hidse sig op...

Poul 
Feb 19, 2007 Kl. 08:37 PM

Jo, jeg sku' nok lige tilføje, at det er godt, at Seve gør opmærksom på gasolin.dk, og kjukken.dk er et godt forum at gøre det på.

Gasolin.dk har nogle rigtigt gode oplysninger, særligt de der 4 afsnit med radio-udsendelser, fedt!!!

Det er osse fint, at man kan komme med kommentarer til de forskellige artikler, men det jeg så savner er noget mere interaktivt, fx
- billedarkiv, hvor man kan uploade fotos etc.
- online forum
- mulighed for at uploade egne artikler om Gasolin
- Gasolin-dagbog, hvor brugerne tilføje datoer og hændelser, fx koncertlister

Nå, det er bare et forslag, og egentlig skulle jeg jo sende det til gasolin.dk - ikke kjukken.dk - begejstringen løb bare af med mig! Undskyld! Tilbage til studiet...

Brian 
Feb 19, 2007 Kl. 08:58 PM

Problemet er bare at der er copyright på de fleste artikler ting og sager, hvem stjæler hvems billeder og udklip o.s.v.
Kræver mange gange sine tilladelser, da fotografer og diverse bladkompagnier kan kræve deres erstatning.

Egne billedarkiver hvor man selv kan uploade sine egne billeder og dagbøger, det var faktisk ikke en dårlig idé, lyder nok ret teknisk men nok ikke helt umuligt at lave.

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)