Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Kim Larsen & Kjukken i Herning 16/2-07 [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4168]

jesper 
Feb 16, 2007 Kl. 11:21 PM
Kim Larsen & Kjukken i Herning 16/2-07

Kommer lige fra en rigtig god koncert i Herning, humøret var helt i top, der var ikke noget nyt i sætlisten, jeg har desværre ikke billeder fra koncerten, da jeg stod helt bagved da jeg rendte ind i nogle familie medlemmer som jeg faldt i snak med... efter koncerten hilste jeg på bandet, der alle virkede til at være i godt humør, Kim lignede en solstråle, og gik og sang "we have all the time in the world".. Tak til dem alle fire for et rigtigt godt show, og vi ses i Herning til sommer

Mads 
Feb 17, 2007 Kl. 04:09 PM
Re: Kim Larsen & Kjukken i Herning 16/2-07

hvor mødte du Kim? Bussen var væk da jeg kom ud, så nåede desværre ikke at hilse. Og Jo, jesper der var en ændring. Fremmed og Sammen og hver for sig/Fru Sauterne havde byttet plads

Bjalle 
Feb 17, 2007 Kl. 05:01 PM

Det med fremmed og sauterne byttede de allerede om på i odense?

Men ja hvor hilste du på dem henne? snakkede du med dem os?

Arnold 
Feb 17, 2007 Kl. 06:01 PM

Du har slet ikke hilst på dem, kun set dem på afstand

madzz 
Feb 17, 2007 Kl. 06:37 PM

ja det var en ok koncert.Jeg hilste også på hr Larsen ved hotel Eyde hvor tourbussen også holdt.Den er også god nok med we have all the time in the world den fik jeg også lige en lille snads af.Iøvrigt synes jeg ikke Kim lignede en der skulle overnatte,han så tørstig ud.Med hensyn til koncerten var den ok og magen til guitar fra Skovgård skal man sgu lede længe efter.

jesper 
Feb 18, 2007 Kl. 10:04 AM

Citér:
Bjalle wrote:
Det med fremmed og sauterne byttede de allerede om på i odense?

Men ja hvor hilste du på dem henne? snakkede du med dem os?

Jeg kender ikke lige sætlisterne i hovedet, men der var ikke noget "nyt" på tapetet siden koncerten i odense

Jeg rendte på dem alle 4 i gågaden da jeg var på vej hjem, kim kiggede på udstillingsvinduer

madzz, hvem du end er må vi ha gået ved siden af hinanden, ellers har bare sunget samme sang flere gange

Mads 
Feb 18, 2007 Kl. 12:34 PM

Jeg havde ikke digi kamera, men fik taget disse billeder med min telefon:

Nicolaj 
Feb 18, 2007 Kl. 07:40 PM

Hver gang Kim Larsen spiller i Herning er det næsten 100% sikkert at ham og bandet er i byen på 60eren bagefter. Så hvis man vil hilse på mesteren så er det bare at tage derned. Fik en lille sludder med ham.

Af hensyn til koncerten må jeg indrømme at jeg er en anelse skuffet. Bl.a. over stemningen blandt publikum. Herningenserne var nærmest skind døde den aften. Folk stod nærmest helt stille og der kom først lidt liv i det ved "Køb bananer". Virkede som om at folk ikke havde taget den nye cd ordentligt til sig og når det næsten udelukkende var den han spillede udeblev de der gåsehudsfremkaldende stjerne-stunder mellem band og publikum der jo ellers plejer at kendetegne en Kjukken koncert.
Bandet selv var faktisk ganske veloplagte men det ville have pyntet med lidt flere klassikere... Nuvel en middel Kjukken-koncert er stadigvæk meget bedre end så mange andre koncerter på den danske musikscene og glæder mig til den næste.

Mads 
Feb 20, 2007 Kl. 04:44 PM

Lidt mer, også fra telefon..

Mads 
Feb 20, 2007 Kl. 04:45 PM

Og de sidste to:

Artemis 
Feb 22, 2007 Kl. 06:23 PM

Tak Mads.. De er fandeme dårlige så hellere ingenting My

Brian4291 
Feb 22, 2007 Kl. 08:31 PM

Citér:
Artemis wrote:

Det er fordi Mads har brugt sin Nokia N70-1 som køre med en meget langsom lukkertid. Den kan så indstilles, men køre sikkert på auto?

Mine billeder fra portalen blev tagen med en lukkertid på mellem 1/60 og helt op til 1/500. Bare for at sætte det op mod hinanden

Artemis 
Feb 22, 2007 Kl. 08:38 PM

Citér:
Brian4291 wrote:
Citér:
Artemis wrote:

Det er fordi Mads har brugt sin Nokia N70-1 som køre med en meget langsom lukkertid. Den kan så indstilles, men køre sikkert på auto?

Mine billeder fra portalen blev tagen med en lukkertid på mellem 1/60 og helt op til 1/500. Bare for at sætte det op mod hinanden

Hvad er der egentlig sket med de sider hvor man kunne dele billeder... jeg syntes at det er en fin ide at dele billeder, men måske ikke her i en tråd... det er lidt tilfældigt om man overhovedet kan se dem... Men måske Kasper og Jesper ikke kan få den del af hjemmesiden op at køre.. der ligger kun gamle billeder under Billeder, så vidt jeg kan se... Nå men hvad ved jeg

Kasper 
Feb 22, 2007 Kl. 08:57 PM

Citér:
Artemis wrote:
Men måske Kasper og Jesper ikke kan få den del af hjemmesiden op at køre.. der ligger kun gamle billeder under Billeder, så vidt jeg kan se... Nå men hvad ved jeg
Jeg skal for god ordens skyld understrege, at jeg ikke har noget med de billeder at gøre, ikke har haft det, og heller ikke er interesseret i at få det.

Seve 
Feb 22, 2007 Kl. 09:43 PM

Citér:
Artemis wrote:

Brian4291 
Feb 22, 2007 Kl. 09:57 PM

billedsiden skulle da være oppe at køre iflg Jesper the Boss. Sådan da...........

Men så skal vi til at sende billederne til ham. Han skal skrive hvem der har taget dem, og så skal HAN til at uploade dem under billedsiden...............................

jesper 
Feb 23, 2007 Kl. 09:24 PM

Jeg har ikke modtaget billeder på mails siden 3 kvartal 2006

Artemis 
Feb 25, 2007 Kl. 07:48 PM

Citér:
jesper wrote:
Jeg har ikke modtaget billeder på mails siden 3 kvartal 2006

Men du har da nogel fantastiske gode billeder Jesper... Det ved jeg da

Men de skal måske ikke på billedsiden :-D
Nå men det er da også hyggeligt at have dem her i strengen... også dem Mads har taget

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)