Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Endnu en fed koncert [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=404]

oldie 
Jun 10, 2004 Kl. 11:22 PM
Endnu en fed koncert

Så er endnu en fed koncert med Kjukken overstået..

Til ære for dig Bent, så tog jeg alligevel kamera med, og det blev da til 131 billeder. Jeg satser på at få lagt en del af dem på min hjemmeside imorgen.

En næsten fyldt Randers Hal rockede med næsten fra første strofe af "Strengelegen" (der skulle lige en 2-3 numre til inden alle på gulvet var oppe i gear).

Bandet var som sædvanligt godt kørende og holdt godt gang i publikum - men som de 2 andre gang jeg har set dem i år, så er det altså 2 sæt der rykker mest. Lidt ærgeligt at "Kvinde Min", "Rabalderstræde", "Pianomand" & "Uma na na" kommer så sent i programmet (det er jo noget af det sidste de spiller og når de er på, svinger gulvet totalt).

I modsætning til de øvrige koncerter fik vi idag "Nanna" - vist nok istedet for "Pilli Willi" (det blev vi vist enige om , ikk' Claus?)

Jeg har lige lagt et par billedsmagsprøver med (læg især mærke til Larsen fine nye sneakers!)

Nååå ja, så var det rart at man igen kunne genkende Hr. Skougård på de ternede benklæder




Ekstranumre var "Fru Sauterne" og "Lidt endnu", det var vist som det plejer.

Endnu engang TAK til Kjukken for en FED aften


Bent 
Jun 11, 2004 Kl. 06:52 AM
Re: Endnu en fed koncert

SÅDAN "GAMLE" - Jamen hvad sker der med dem for tiden. De skifter det ene gode nummer ud med et andet - det er jo "nästen" som i "Gamle dage"


Felicia 
Jun 11, 2004 Kl. 10:47 AM
Re: Endnu en fed koncert

Jeg var også i Randers i går og havde slet ikke samme oplevelse. Vi stod helt oppe foran, men det var ligesom sidst de var i Randers, publikum var utroligt sløvt i optrækket!! Først i Køb Bananer kom folk med op på dupperne og det var ikke i særlig lang tid. Orkestret spillede (næsten ) upåklageligt. Lyden var fortræffelig.

Men Randers er en kanon by. Jeg kommer gerne igen selvom der skulle blive lidt mere gang i folk.


oldie 
Jun 11, 2004 Kl. 12:14 PM
Re: Endnu en fed koncert

Måske er det bare mig der er ved at være for gammel

Min alder kombineret med rødvin og fadbamse gør måske, at jeg hurtigere kom op ifart.

Men ellers har du da ret Felicia, stemningen peaker omkring "Køb bananer" - men det er nu ikke kun i Randers, ved Skovrock i Aalborg var det også her, at "folk tændte mest af".

Jeg har fået smidt billedet på nettet og de kan som vanligt findes på min hjemme, tryk her for at se dem


Bent 
Jun 11, 2004 Kl. 12:20 PM
Re: Endnu en fed koncert

Hvad med setlisten??

Er der ikke en der har den??


Claus 
Jun 11, 2004 Kl. 12:49 PM
Re: Endnu en fed koncert

Hej
Enig med dig Jesper, en rigtig fed koncert.
Det kan da godt ske at publikum ikke gik amok, men på den anden side, "husk også at kigge på sig selv". Jeg er ikke selv den der råber højest og danser omkring. Men bandet var rigtig i sit es, spillede godt, og det "Swang" rigtig fedt. Og derfor synes jeg det var en fed koncert, publikum amok-eller ej.
Fedt at høre Nanna i Gasolin versionen. Ærgeligt at Kom Tog og Pilli Villi var udgået, to af mine favoritter.
At de så spillede "Marianne" i stedet......ak en katastrofe. Det nummer, ligegyldigt hvordan det så ellers spilles, kommer klart ind på en førsteplads hos mig, over numre, der ikke burde være blevet skrevet.
Det var sgu ellers en go` aften.
Hilsen Claus
Og fede billeder, Jesper


Claus 
Jun 11, 2004 Kl. 12:53 PM
Re: Endnu en fed koncert

Og forøvrigt:
Lyden var helt fin, med undtagelse af Skovgårds guitar. Den var for mig lidt svær at høre, og det burde den jo ikke. Stod oppe foran i venstre side, men burde kunne høre den ordenteligt alligevel. Men synes han spillede meget "mørkt" i går, i en dyb oktav, måske, så det blev lidt mudret.
Claus


hsanders 
Jun 11, 2004 Kl. 01:25 PM
Re: Endnu en fed koncert

Det e rklart at de ikek kan holde konstant gang i publikum, når de ikke spiller de største hits..

Efetr Køb bananer kommer Viktoria, right? Og så komemr der endnu et gammelt hit.. - så vidt j ved...

Med Viktoria falder stemningen, da folk generelt kun kan synge med på omkvædet..! Det er også en stille sang, hvilket er et minus..!


Claus 
Jun 11, 2004 Kl. 09:58 PM
Re: Endnu en fed koncert

Til dig Bent, og andre.
Skrev ikke numre ned, men graver lige i hukommelsen.
I tilfældig rækkefølge spillede De:
Strengelegen
Romantik
Jutlandia
Køb bananer
Mig og Molly
Syrenprinsessen
Sømand ombord
Victoria
Moster
Junglen
Hvis din far gir` dig lov
Nanna
Kattemor
Gør mig lykkelig
Marianne
Det var en lørdag aften
Pianomand
Kvinde min
Uma na na
Rabalderstræde
Kringsat af fjender
Sammen og hver for sig
Fru Sauterne
Lidt endnu

Det er sådan hvad der lige falder mig ind, men der blev givetvis spillet flere numre.
Claus


Brian 
Jun 12, 2004 Kl. 01:06 AM
Re: Endnu en fed koncert

Okaj, lidt ændringer på repertoiret igen

Sommerregn til Pianomand ...
Det var en lørdag aften blev til Skuden og Det er i dag et vejr og lørdag aften
Pilli Villi blev skiftet ud til Nanna og Kom Tog til Marianne .

Du mangler vist Det summer, Joanna og Festen på din liste efter min hukommelse ...


Claus 
Jun 12, 2004 Kl. 07:19 AM
Re: Endnu en fed koncert

Det er rigtigt, dem har jeg da glemt.
Claus


mhj 
Jun 12, 2004 Kl. 09:46 AM
Re: Endnu en fed koncert

Citér:
Claus wrote:
Til dig Bent, og andre.
Skrev ikke numre ned, men graver lige i hukommelsen.
I tilfældig rækkefølge spillede De:
Strengelegen
Romantik
Jutlandia
Køb bananer
Mig og Molly
Syrenprinsessen
Sømand ombord
Victoria
Moster
Junglen
Hvis din far gir` dig lov
Nanna
Kattemor
Gør mig lykkelig
Marianne
Det var en lørdag aften
Pianomand
Kvinde min
Uma na na
Rabalderstræde
Kringsat af fjender
Sammen og hver for sig
Fru Sauterne
Lidt endnu

Det er sådan hvad der lige falder mig ind, men der blev givetvis spillet flere numre.
Claus


Hvordan spiller de Marianne, det er da originalt med strygere ?

anja 
Jun 12, 2004 Kl. 01:03 PM
Re: Endnu en fed koncert

Marianne er blevet en del mere rocket live end på cd, må man vist nok liiige ha´ lov at sige. Og den er bare for fed i liveversionen. Så glæd dig Mads ( og I andre). Der venter jer en kanonoplevelse.
Kjukken-hilsen anja




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)