Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Ringsted kongrescenter d. 27. januar? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4039]

Jeff 
Jan 06, 2007 Kl. 12:24 AM
Ringsted kongrescenter d. 27. januar?

Ja, jeg ved godt der er fire uger til koncerten m. Kim og drengene i Ringsted, men jeg ville bare lige høre:

Hvem af jer kommer?

Og er Ringsted Kongrescenter et "godt" koncertsted?

(det kunne jo være at nogle af jer havde oplevet andre kunstnere samme sted?)

Jeg var nemlig fint tilfreds med Ringsted open air koncert (bortset fra da en gal kvinde tyrede et pitabrød i hovedet på dem jeg fulgtes med)..

Stougaard 
Jan 06, 2007 Kl. 07:07 PM
Re: Ringsted kongrescenter d. 27. januar?

Jeg syntes ringsted kongrescenter er et udemærket koncert sted.
Jeg har været der et par gange, bla. har jeg hørt Kim og niels Hausgaard.
Men nu er jeg jo heller ikke så kritisk hvad angår spillesteder, bare musikken swinger.

Men hvorfor spørg du ikke nogle af dem du fulgtes med til Ringsted openair,
det lyder til at en af dem, nok har været der før, for jeg tror da ikke at mange smider med mad
efter folk til en koncert,
jeg hørte nemlig efter openair koncerten fra en som havde stået sammen med en kvinde som fik kastet mad på sig.
Der tror jeg ret sikkert
at hun kan fortælle dig om Ringsted kongrescenter
(hvis det er den samme)

Jeff 
Jan 06, 2007 Kl. 07:51 PM

Citér:
Stougaard wrote:javascript:void(0);
javascript:void(0);
Jeg syntes ringsted kongrescenter er et udemærket koncert sted.
Jeg har været der et par gange, bla. har jeg hørt Kim og niels Hausgaard.
Men nu er jeg jo heller ikke så kritisk hvad angår spillesteder, bare musikken swinger.

Men hvorfor spørg du ikke nogle af dem du fulgtes med til Ringsted openair,
det lyder til at en af dem, nok har været der før, for jeg tror da ikke at mange smider med mad
efter folk til en koncert,
jeg hørte nemlig efter openair koncerten fra en som havde stået sammen med en kvinde som fik kastet mad på sig.
Der tror jeg ret sikkert
at hun kan fortælle dig om Ringsted kongrescenter
(hvis det er den samme)

Det var vist første gang de var der, for de kendte ikke stedet sådan helt ordentligt.. Men vi snakkede da også med en dame, der hjalp til med oprydning, mens politiet smed madkasteren ud!

Jeg har spurgt dem, og de plejer at være til Vig festival for at se Kim, så de havde kun set ham ganske få steder, men mange gange samme sted, dog ikke i kongrescenteret..

Derfor går jeg alligevel ud fra at det er et fint sted! Der er plads til 1200 mennesker derinde, står der på hjemmesiden, hvoraf de 405 pladser er ståpladser.. Billederne er meget fine, så jeg glæder mig til at opleve koncerten indendørs!

Stougaard 
Jan 06, 2007 Kl. 08:54 PM

Okay.
Det lyder til at det vist trods alt ikke er den samme person som fik smidt mad på/efter sig.
Utroligt at folk smidder med mad efter andre til en koncert...

Nå men de tskal nok blive en god koncert i Ringsted, jeg skal desværre ikke til den, denne gang.
God fornøjelse.

Jeff 
Jan 07, 2007 Kl. 11:32 AM

Citér:
Stougaard wrote:
Okay.
Det lyder til at det vist trods alt ikke er den samme person som fik smidt mad på/efter sig.
Utroligt at folk smidder med mad efter andre til en koncert...

Nå men de tskal nok blive en god koncert i Ringsted, jeg skal desværre ikke til den, denne gang.
God fornøjelse.

Måske har det været samme person der smed mad
Men jeg takker, og glæder mig til en fantastisk oplevelse endnu engang

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)