Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4] sjældne efekter købes kontant [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4018] |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 26, 2006 Kl. 12:14 AM |
sjældne efekter købes kontant
jeg er intereseret i at købe sjældne gasolin og kim larsen efekter, alt har interesse, dog vil jeg påstå at jeg har de fleste lp´er incl TIVOLI, men mangler stadig nogen enkelte fejltryk. |
|
|
Kasper Dec 26, 2006 Kl. 06:30 AM |
Re: sjældne efekter købes kontant
Citér:Jeg skal for god ordens skyld præcisere, at der her på boardet ikke må handles med private lydoptagelser af hensyn til rettighedshaverne. Man bør nok også være varsom med at handle med masterbånd, da de næppe er kommet i handelen på legal vis. Mvh. Kasper, moderator på kjukken.dk's forum |
|
|
alicce Dec 26, 2006 Kl. 09:52 AM |
Re: sjældne efekter købes kontant Lyder interessant med TIVOLI LP'en, som der har verseret en del spekulation om. Den er jo nok ikke til salg, men er det muligt at få lidt mere at vide om den? Er det Killin' Time i tidlig 'forklædning', eller er det en live koncert? Har den et CBS nummer? Har den et originalt pladecover? På forhånd tak (og med stor nysgerrighed) |
|
|
Kasper Dec 26, 2006 Kl. 10:02 AM |
Citér:CBS 82145 |
|
|
alicce Dec 26, 2006 Kl. 10:12 AM |
Ups ja - tak Kasper. Så lige efter mit indlæg at CBS nummeret jo står i diskografien under 'tvivlsomme'. |
|
|
Kasper Dec 26, 2006 Kl. 10:16 AM |
Citér:Jeg har gennem årene hørt temmeligt mange modstridende oplysninger om denne Tivoli-LP, men når og hvis der kommer noget tilstrækkeligt relevant information, så bliver den naturligvis flyttet. |
|
|
Slaske Dec 26, 2006 Kl. 12:06 PM |
Superjack, fik du Wili's bas på Careauktionen? |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 26, 2006 Kl. 12:52 PM |
der er nøjagtig samme indhold på pladen tivoli som der er på killin time. |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 26, 2006 Kl. 12:54 PM |
Citér: nej desvære opdagede først den var til salg da aktionen var slut. men jeg er villig til at tilbyde vinderen af aktionen 10,000kr+ aktionsprisen for den hvis han ønsker at sælge den vh super jackpot |
|
|
Slaske Dec 26, 2006 Kl. 12:56 PM |
Citér: .............ingen svar, betyder det nej Slaske |
|
|
Slaske Dec 26, 2006 Kl. 12:56 PM |
......hov, der skrev vi vist samtidig!! |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 26, 2006 Kl. 01:00 PM |
Citér: |
|
|
Kasper Dec 26, 2006 Kl. 01:17 PM |
Citér:Det kunne være interessant - ditto af labels. |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 26, 2006 Kl. 05:40 PM |
Re: sjældne efekter købes kontant bare iorden, skal nok få det gjort på et tidspunkt, det er en af de plader som jeg har valgt ikke at opbevare i privaten, så jeg tager nogen billeder ved lejlighed. |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 27, 2006 Kl. 05:03 PM |
jeg har nu forhørt mig hos de kontakter som har skaffet mig de to forskellige eksemplare af pladen tivoli. |
|
|
Larsen Dec 28, 2006 Kl. 08:31 AM |
Re: sjældne efekter købes kontant Jeg kun da også godt tænke mig at se et billede af de to Tivoli Lp'er, men hvorfor skal det være så hemmeligt at du ikke må tage et billeder af de to Lp'er, det er jo 28 år siden de blev lavet, ja jeg spørge jo bare og jeg tro at andre også gerne ville se de billeder. |
|
|
SUPER JACKPOT Dec 28, 2006 Kl. 10:53 AM |
Citér: det er den aftale jeg lavede med de personer der fremskaffede disse plader, og den aftale gælder desvære stadig. og vil ikke bryde denne aftale da det så fremover vil afskærme mig for at få flere udsædvanlige efekter i fremtiden. men det er muligt kasper måske kommer forbi og kaster et bilk på dem. |
|
|
Brian Dec 28, 2006 Kl. 01:45 PM |
Citér: God tur Kasper |
|
|
Sørland Jan 23, 2007 Kl. 05:53 AM |
Re: sjældne efekter købes kontant Bare man holder avtaler og ord så er der ikke så store problemer...... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |