Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
JAPE Dec 19, 2006 Kl. 02:18 PM |
![]() Er der nogen som ved om noderne til sangene på Gammel Hankat bliver udgivet og evt. på hvilket forlag? |
|
|
Kasper Dec 19, 2006 Kl. 04:05 PM |
![]() Det gør de sandsynligvis ikke, da det nyeste nodehæfte er til albummet Kim Larsen & Kjukken fra 1996. |
|
|
Mads Dec 19, 2006 Kl. 04:18 PM |
![]()
Jeg tror heller ikke, at de bliver udsendt, desværre, men jeg kan hjælpe dig lidt på vej, men vi kunne jo oprette en "gammel hankat, arkkord tråd" |
|
|
Rasmus136 Dec 20, 2006 Kl. 09:12 AM |
![]()
Med fare for at blive beskyldt for at være krakilsk: |
|
|
Brian Dec 20, 2006 Kl. 10:24 AM |
![]()
Må der være trykfehl i sanghæftet ... der måske muligvis blivet rættet om et år |
|
|
Bjalle Dec 21, 2006 Kl. 02:33 PM |
![]()
Den går altså i C dur på pladen og ikkke i G som du skriver, |
|
|
Bjalle Dec 21, 2006 Kl. 02:39 PM |
![]()
Men man kan jo spille en sang i alle tonearter. |
|
|
Mads Dec 21, 2006 Kl. 03:07 PM |
![]()
Citér: og her, Fru Fortuna: FRU FORTUNA Larsen / Larsen E – A – E – A – F#m – B – E - B Så den anden dag, da jeg var ude at gå Gik jeg ind i Fru Fortuna Jeg sagde, undskyld lunefulde miss Luna Der er noget som jeg længe har villet Spørge Dem om Hvis det nu var, kunne jeg så få et svar A – E - C#7 - F#m – B Hvorfor er verden så bunduretfærdig Der er noget der jeg ikke kan forstå Hvorfor skal nogen hoppe på tungen Hvorfor er lykken kun for de få Her er hvad hun sagde, og til dommedag Vil jeg huske hvert et ord Som hun sagde, da hun kom og satte sig ved mit bord Hør nu her min ven, hvis at lykken den Var for alle og enhver Så var der ikke plads til tårer mere Derfor er verden så bunduretfærdig Er det så svært at forstå Derfor må nogen hoppe på tungen Derfor er lykken kun for de få Hvorfor er verden så bunduretfærdig Hvorfor er lykken kun for de få |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |