Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Hedelin Nov 26, 2006 Kl. 04:25 PM |
![]()
Håber nogen kan hjælpe mig, jeg har desværre kun været til |
|
|
Michael Jensen Nov 26, 2006 Kl. 04:43 PM |
![]() Jeg mener at vide at de spillede i Fredericia i 1974. Måske var det her at de havde det jydske band Liza med som opvarmning. Jeg skal undersøge det nærmere. |
|
|
Michael Jensen Nov 26, 2006 Kl. 05:00 PM |
![]() På senere tours er Fredericia også blevet besøgt. Bl.a. i et gammelt teater, foran tæppet! |
|
|
Slaske Nov 27, 2006 Kl. 02:59 PM |
![]()
Hey Hedelin.......og andre |
|
|
Michael Jensen Nov 27, 2006 Kl. 04:25 PM |
![]() Men bandet flyttede jo siden her til København og Peter Brander blev sidenhen lydmand for bl.a. Michael Falch (og Malurt). Så vidt jeg ved har han også Media Sound Recording studiet. |
|
|
Slaske Nov 27, 2006 Kl. 04:29 PM |
![]() Lydmanden Hans hedder Gandrup til efternavn. |
|
|
Slaske Nov 27, 2006 Kl. 04:32 PM |
![]()
Citér: Ja, Brander har studie i København. Der kan vist nævnes adskillige bands, der har nydt godt af Peters lydøre. Nævnes skulle måske også Nicolaj og Piloterne.......den lille dansemus!!! Slaske |
|
|
Michael Jensen Nov 27, 2006 Kl. 04:33 PM |
![]() Jeg synes man gør bedst i ikke at nævne det orkester. |
|
|
Slaske Nov 27, 2006 Kl. 04:38 PM |
![]() Smag og behag er jo heldigvis forskellig. Nogen ka' li' moderen andre vil hellere ha' datteren.......... |
|
|
Anders VT Nov 27, 2006 Kl. 06:36 PM |
![]()
Citér: En meget interessant oplysning ! Og jeg er enig med andre indlæg i at hvad Peter Brander har lavet med Nikolaj og Piloterne er til at forbigå i tavshed. om ikke andet, lad mig citere Michelle Birkballe far hendes andet album; "Du får tifold igen * IDIOT * Du har kort tid igen ! Du svæver alt for højt hvad med at gøre dig som pilot !" ![]() Men tilbage til Peter Brander. I midt ´70'erne gjorde han sig gældende som guitarist i bandet Charlatan. Meget fornøjeligt at opdage han har rødder tilbage til Aalborg. |
|
|
Michael Jensen Nov 27, 2006 Kl. 07:11 PM |
![]() Charlatan ja... Det var farligt tarveligt... Forsagner Thorstein Thomsen er altså en kende for fodformet til mig (dog ikke hans tid i Blues Addicts med Ivan Horn), men vi skal jo ikke glemme at både Ivan Horn og den senere Bellami bassist Henning Pold også var til stede i det orkester på et tidspunkt. Jeg mener nu at kunne huske at Brander først kom til efter at Horn og Pold var ude, altså på bandets anden plade, mener den hed "Glimt Fra Verners Verden".... Alene titlen, er bare SÅ 70´er fordformet... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |