Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Berlev kørte sprit kørsel [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3818] |
|
|
kimzoom Nov 06, 2006 Kl. 10:18 AM |
Berlev kørte sprit kørsel |
|
|
Brian Nov 06, 2006 Kl. 10:36 AM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel Hvor dum kan man have lov at være |
|
|
Jeff Nov 06, 2006 Kl. 02:51 PM |
Søren Berlev vågnede i detentionen
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article240781.ece |
|
|
Jeff Nov 06, 2006 Kl. 03:21 PM |
Re: Søren Berlev vågnede i detentionen
Citér: Ups! Havde ikke set at kimzoom lige havde været hurtigere end mig mht. at tilføje Anyway, var det lidt fjollet gjort af Søren |
|
|
Brian Nov 06, 2006 Kl. 03:32 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel Jaa, hvis det havde været prins Joakim havde han fået tæsk af sin mor |
|
|
jesper Nov 06, 2006 Kl. 03:36 PM |
Citér: Lidt fjollet ? det var da ikke lige de ord jeg ville sætte på hans handling... |
|
|
Jeff Nov 06, 2006 Kl. 03:49 PM |
Citér: Hvad ville du så sige, det var da i hvert fald ikke smart gjort? Altså måske var fjollet heller ikke lige ordet, men prøvede at hentyde lidt til at det var dumt gjort! |
|
|
Sørland Nov 06, 2006 Kl. 03:51 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel
Vi er kun mennesker. |
|
|
jesper Nov 06, 2006 Kl. 04:01 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel Jeg ved godt at det er menskeligt at fejle... men at køre spirituskørsel er noget han selv har valgt, og det hører ikke under kategorien "menskeligt at fejle".. synes jeg ihvertfald ikke... men det er da godt at der ikke skete noget når nu han gjorde det... |
|
|
Sørland Nov 06, 2006 Kl. 04:06 PM |
Citér: Men det syntes jeg bestemt. Det hender personer velger feil. Selv om man selvfølgelig burde vite bedre. Det er derfor er så irriterende nemt være etterpåklok. |
|
|
Oles Fjerner Nov 06, 2006 Kl. 09:18 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel OP I RØ... MED EKSTRA SPRØJTEN!!!! |
|
|
Bent Nov 07, 2006 Kl. 09:02 AM |
Citér: Sprit kørsel kan ikke og skal ikke og MÅ ikke betegenes som "En menneskelig fejltagelse" Det er en bevist og uansvarlig handling - der gentagende gange har haft alt for store følger. Og så er det da uanset om det er den store trommeslager Søren Berlev, eller den lille Hr. Hansen der gør det.. Alle der har erhvervet kørekort bliver belært om, at sprut og benzin IKKE er en drikbar cocktail, men et farligt "våben" - specielt når man sætter sig bag rattet i påvirket tilstand. Så derfor: If you drink - don´t drive |
|
|
dennis307sw Nov 10, 2006 Kl. 08:45 PM |
Berlev Nogen der ved hvordan det gik med Søren Berlev efter den famøse tur i bilen? |
|
|
Brian4291 Nov 10, 2006 Kl. 10:16 PM |
Re: Berlev Han sov da godt natten til Søndag, tror I ikk? |
|
|
Sørland Nov 11, 2006 Kl. 12:16 AM |
Re: Berlev
Kunne du da ikke bare legge det her i den allerede eksisterende tråd om emnet? |
|
|
kjukkengirl Nov 26, 2006 Kl. 03:40 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel Ja er enig i at spritkørsel IKKE er en menneskelig fejl, men kan man ikke diskutere hvor vidt det er en bevist handling? Jeg for min del er ihvertfald ikke særlig bevist om noget som helst efter et par flasker. |
|
|
Baggaardskatten Nov 27, 2006 Kl. 12:29 AM |
Synes denne her snak bliver en tand for fjollet. Hver gang der skrives om en kendt, der kører spritkørsel, eller laver en eller anden bummert, skal det straks blæses op til noget stort. Han er da lige så meget menneske, som vi andre er. Det kunne lige så vel være sket for vor alles Larsen, eller jer andre der sidder her inde, som har kørerkort og bil. |
|
|
Stougaard Nov 27, 2006 Kl. 07:30 PM |
Nej det kunne da ikke ske for os alle her inde i dette forum der har køre kort og bil. |
|
|
Arnold Nov 27, 2006 Kl. 10:23 PM |
Re: Berlev kørte sprit kørsel Jeg synes man kører meget bedre når man er stinkende stiv og man næsten ikke kan sidde oprejst i bilen uden hovedet landet på dytteren |
|
|
Female Nov 28, 2006 Kl. 02:52 PM |
Citér: |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |