Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Larsen i forrygende form i Landsbyen! [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=378]

kyhl 
Jun 04, 2004 Kl. 08:30 AM
Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Det var virkelig en fed oplevelse i går i Den fynske Landsby. Larsen virkede i meget godt humør og det var en sand fornøjelse at mærke den spilleglæde og det overskud der var hos ham og Kjukken.
Så jeg kan ikke vente til han spiller igen derude i aften. Om det så bliver pisse - hamrende regnvejr er vi klar igen.

Til orientering spillede han de samme numre som han spillede på Bornholm (setlisten er tidligere lagt ud her på dette forum). En nyskabelse var en meget rocket version af Marianne.

Vil ønske alle der skal i landsbyen en fornøjlig aftenstund. Der er virkelig noget at glæde sig til.

de bedste hilsner
peter


Strengelegen 
Jun 04, 2004 Kl. 08:46 AM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Citér:
kyhl wrote:
Det var virkelig en fed oplevelse i går i Den fynske Landsby. Larsen virkede i meget godt humør og det var en sand fornøjelse at mærke den spilleglæde og det overskud der var hos ham og Kjukken.
Så jeg kan ikke vente til han spiller igen derude i aften. Om det så bliver pisse - hamrende regnvejr er vi klar igen.

Til orientering spillede han de samme numre som han spillede på Bornholm (setlisten er tidligere lagt ud her på dette forum). En nyskabelse var en meget rocket version af Marianne.

Vil ønske alle der skal i landsbyen en fornøjlig aftenstund. Der er virkelig noget at glæde sig til.

de bedste hilsner
peter


Marianne var da ikke med på sætlisten fra Bornholm

anja 
Jun 04, 2004 Kl. 08:52 AM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Ja, det var en fed oplevelse. Og som du nævner var især Marianne i en meget bedre version end på cd´en, synes jeg. Det løfter den i dén grad, at de har gjort den rocket.
Og ja, så er der 9½ lange timer til det atter går løs igen.
Vi ses dernede
Mange hilsner anja


hsanders 
Jun 04, 2004 Kl. 11:50 AM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Jeg synes altid at Laren gør sine sange mere rockede live. Specielt dem fra 7-9-13!


Lille Jepper 
Jun 04, 2004 Kl. 02:06 PM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Marianne mere rocket? saa er mine boenner blevet hoert, har siden udgivelsen sagt at de burde gi den mere gas paa den sang. fedt, de har hoert efter, hehe.
Kan vi faa en mere detaljeret at den "nye" version?


Jakob B 
Jun 04, 2004 Kl. 03:25 PM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Citér:
Lille Jepper wrote:
Marianne mere rocket? saa er mine boenner blevet hoert, har siden udgivelsen sagt at de burde gi den mere gas paa den sang. fedt, de har hoert efter, hehe.
Kan vi faa en mere detaljeret at den "nye" version?


Marianne som punker

Hosper 
Jun 04, 2004 Kl. 07:15 PM
Re: Larsen i forrygende form i Landsbyen!

Han spillede også Marianne i Skovdalen i Aalborg i fredags og Det er i dag et vejr, også i en ny version det lød kanont




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)