Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Kim Larsen "koncerter" uden for turplanen [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3677]

Hosper 
Sep 15, 2006 Kl. 10:47 PM
Kim Larsen "koncerter" uden for turplanen

For et år eller to siden spillede Larsen & Kjukken til et arrangement foran Christiansborg. Hvad var det i forbindelse med og hvad spillede de?

Larsen spillede også solo på Rådhuspladsen i Kbh. for et stykke tid siden. Hvilken anledning var det og hvad spillede han?

deferimus 
Sep 16, 2006 Kl. 07:13 AM
Re: Kim Larsen "koncerter" uden for turplanen

Kim Larsen spillede foran Christiansborg da der var Bevar Christiania dag, kan huske at han bla. spillede - Det er en kold tid.

Mille Carterfan 
Sep 17, 2006 Kl. 11:22 AM

Foran Christainsborg var der to arrengementer. Bevar Christiania spillede han Det er en kold tid, Internationale og kan ikke huske den sidste. Mod Bush var med Kjukken, hvor de spillede Sømand ombord, Joanna + to andre sange.

Foran rådhuset var for 60 års dagen for befrielsen hvor han spillede Hold dig på måtten, Flyvere i natten og Kringsat af fjender (TROR JEG NOK, kan ikke helt huske sangene).

Michael Jensen 
Sep 17, 2006 Kl. 11:30 AM

Ved Bush spillede han "Skuden" og "Midt Om Natten" også. Til Christiania, var den sidste sang "Junglen". Kringsat Av Fjender erindrer jeg ikke at han spillede til 60 års dagen....

Mille Carterfan 
Sep 17, 2006 Kl. 12:15 PM

Så spillede han den nok ikke.

Seve 
Sep 17, 2006 Kl. 12:23 PM

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Foran Christainsborg var der to arrengementer. Bevar Christiania spillede han Det er en kold tid, Internationale og kan ikke huske den sidste. Mod Bush var med Kjukken, hvor de spillede Sømand ombord, Joanna + to andre sange.

Foran rådhuset var for 60 års dagen for befrielsen hvor han spillede Hold dig på måtten, Flyvere i natten og Kringsat af fjender (TROR JEG NOK, kan ikke helt huske sangene).

Jeg mener det sidste nummer ved Christiania var Junglen.

Ved 60 års dagen spillede han kun 2 numre i de godt 7 minutter han var på scenen. Det var Hold dig på måtten, og Flyvere i natten.

Begge gange medvirkede Chris og Grev Lyhne. Ved 60 års dagen endvidere Jørn "Ørn Forsvind" Jepsen.

kimzoom 
Sep 17, 2006 Kl. 01:33 PM

Citér:
Seve wrote:
Jepsen.

Nej, Jeppesen

Seve 
Sep 17, 2006 Kl. 04:07 PM

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Seve wrote:
Jepsen.

Nej, Jeppesen

Nåh... Den store stavemester er vågnet op til dåd. Du får travlt her på boardet....

Hosper 
Sep 17, 2006 Kl. 08:13 PM

Tak for det... Har i datoerne for de to arragementer ved Christiansborg. 60 års dagen for befrielsen gir jo li'som sig selv

Michael Jensen 
Sep 17, 2006 Kl. 11:12 PM

Det arrangement med Christiania var den 30/8 2003. Bush Demoen var i starten af juli 2005 mener jeg, men den eksakte dato kan jeg ikke huske.

Hosper 
Sep 18, 2006 Kl. 05:13 PM

Tak for det Michael

Hosper 
Sep 18, 2006 Kl. 05:17 PM

Jeg har selv fundet datoen for Stop Bush... Det var 6. juli 2005

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)