Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Sørland Aug 28, 2006 Kl. 07:52 PM |
![]()
Det her emne går vel mest på en smaksak - men jeg vil gjerne høre hva folket |
|
|
Sørland Aug 28, 2006 Kl. 07:59 PM |
![]()
|
|
|
Rasmus136 Aug 28, 2006 Kl. 08:53 PM |
![]()
Jeg er meget enig. Jammerligt i forhold til den ægte vare. Eneste nummer jeg kan komme på hvor der var knald på var Bellamis udgave af Strengelegen med Pengemanden på elektrisk violin. Ikke Gas, men det lød sgu fedt. |
|
|
Michael Jensen Aug 29, 2006 Kl. 04:03 PM |
![]() Bellamis version af "This Is My Life" med Grue på 12. strenget guitar.... Det var godt! |
|
|
Bent Aug 30, 2006 Kl. 08:40 AM |
![]()
Kjukkens fremføring af "Rabalderstræde" er da ganske udmærket... Skovgaard er stadig den guitarist der lægger sig tættest op af Franz´s spil, bare en teknisk tand bedre.. Sorry Stonefree men det er fakta selv i Netto |
|
|
Michael Jensen Aug 30, 2006 Kl. 10:33 AM |
![]() Næsten citat fra BT.... |
|
|
Bent Aug 31, 2006 Kl. 06:40 AM |
![]()
Citér: DOG er det frit fra egen "lever" ... [Edited by Bent på Aug 31, 2006 Kl. 06:40 AM] |
|
|
Claus Aug 31, 2006 Kl. 04:27 PM |
![]()
-Som Kim ville ha sagt: Enhver tid er den bedste. Hvert band sine forcer og mangler. |
|
|
Stougaard Aug 31, 2006 Kl. 04:57 PM |
![]()
Citér: Helt enig! |
|
|
Richard Aug 31, 2006 Kl. 04:58 PM |
![]()
Er enig med deg at ingen av Larsens senere band har laget bedre versjoner av gamle gas sanger. Dette har nok mye med det du skriver at originalen alltid er den beste, samtidig som at Gasolin var et mye mer rock`n rollband enn det Larsen har gjort senerer. Der han på 80 tallet benyttet seg mye av synth og laget pop musikk mens han med kjukken nærmer seg visesanger og tilbake til røttene til værsgo. |
|
|
Rasmus136 Aug 31, 2006 Kl. 06:56 PM |
![]() Omvendt: det mest lousy orkester at stille med var sgu da med Phil Barrett, Lysdahl på tønder og Søren Wolff (Har nogen set ham smile?). Hvis ikke Pold havde stået last og brast havde det været ren tivoli. Medvirkende var da også, at publikum lige i den tid var Midt om Natten-publikum - velfriserede småborgere der hellere ville dø end få en øl ud over sig. |
|
|
Jeff Aug 31, 2006 Kl. 08:01 PM |
![]()
Citér: De spillede ikke ringe, men jeg er helt enig i at "stemningen/feeligen" for musikken manglede! Der er Kjukken sgu altid friske på et smil der smitter ![]() |
|
|
Jakob B Sep 01, 2006 Kl. 02:27 AM |
![]() Jeg synes ikke Kjukken har den samme gejst og spilleglæde som førhen... |
|
|
Bent Sep 01, 2006 Kl. 10:11 AM |
![]()
Det er heller ikke alle nede på fabrikken der smailer dagligt, når de kommer på arbejde,... |
|
|
Michael Jensen Sep 01, 2006 Kl. 01:14 PM |
![]()
Citér: Lysdahl er da nok den bedste trommeslager Larsen har haft... Det dårligste orkester var efter min mening Bell * Star, der dog havde den fantastiske Martin Andersen på violin, hvilket gjorde det særpræget... |
|
|
Slaske Sep 01, 2006 Kl. 04:46 PM |
![]()
Citér: ......rent undtagelsesvis ![]() Slaske |
|
|
Michael Jensen Sep 01, 2006 Kl. 08:10 PM |
![]() Rent undtagelsesvis vil jeg kommenterer et indlæg fra Slaske og sige: Mange tak. |
|
|
Jakob B Sep 02, 2006 Kl. 12:16 AM |
![]()
Citér: Helt sikkert.. musikernes gejst er selvfølgelig i langt de fleste ilfælde ligefrem proportionelt med publikums engagement i koncerten... Det hersker der vist ingen tvivl om. Men mener stadigvæk ikke Kjukken lever op til hvad de tidligere har præsteret... Synes generelt ikke man ser det samme engagement. Her tænker jeg især på den befriende "løssluppenhed" som førhen eksisterede til mange af koncerterne... Det er desværre blevet for strømlinet og ensformigt efter min mening. Den kører sku meget på rutinen... Efterlyser nødvendigvis ikke flere smil fra de udøvendes side, men snarere mere nerve og afveksling. |
|
|
Arnold Sep 02, 2006 Kl. 02:27 PM |
![]() Ja der skal sgu mere gang i den, der skal sprænges kanonslag og håndgranater af på scenen og så må de gerne være klædt ud som nogle monstre fra Finland, bare musikken spiller |
|
|
Jeff Sep 02, 2006 Kl. 02:33 PM |
![]()
Citér: HØRT, Arnold! ![]() |
|
|
Sørland Sep 04, 2006 Kl. 10:03 PM |
![]() Jeg syntes "Fi-Fi Dong" ble mesterlig levert på den siste tour....det vil jeg si....ellers så er jeg glad for hver eneste Gasolin slager de hiver med på setlisten selv om de ikke lever opp til orginalen. |
|
|
chrilep Sep 06, 2006 Kl. 05:55 PM |
![]() Jeg synes Rabalderstræde er vel så bra nu som med Gas. Og jeg er enig med Sørland; jo mer gammelt stoff de spiller i dag, jo bedre er det. Fifi-Dong var helt kanon da jeg hørte den i Thisted, f.eks. |
|
|
Jeff Sep 06, 2006 Kl. 08:17 PM |
![]()
Citér: Enig! Det er helt utroligt så meget de har gjort ud af bl.a. Fifi-dong.. Synes også "Strengelegen, Kloden drejer stille rundt" m.fl. leveres helt i top, når den spilles af Kjukken! |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |