Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
GASOLIN Pressemødet på DVD [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3521]

IrmaGrad 
Jun 17, 2006 Kl. 09:40 AM
GASOLIN Pressemødet på DVD

Kære alle tålmodige brugere!

En alt for venlig sjæl har tilbudt at lave det trælse arbejde med at kopiere det sidste lovede DVD'er med Gasolin pressemødet i Tivoli i forbindelse med Filmen!

Derfor bedes alle interesserede sende en mail med subj. GASOLIN til følgende e-mail-adresse. Alle andre bestillingsordrer er gået tabt, dette er derfor den eneste mulighed for at bestille den gratis DVD!

Jeg beklager den lange ventetid og takker for folks tålmodighed. Bestillingsmuligheden vil være åben indtil 1/8, de første 50 bestillere vil modtage DVD'en.

Har man allerede modtaget DVD'en er man velkommen til at kopiere og dele med andre - der er ingen copyright på den.

mail med subj. GASOLIN inden 1/8 til IRMGARDZ@IRMGADZ.dk

DER UDSENDES IKKE DVD'ER FØR AUGUST !!!!!!!!!!!!!!!

kimzoom 
Jun 18, 2006 Kl. 12:13 AM
Re: GASOLIN Pressemødet på DVD

du mener ikke at mailen er til

mailto:IRMGARDZ@IRMGARDZ.DK ?

Bjalle 
Jun 19, 2006 Kl. 10:55 AM

Nej. jeg kan heller få den irmagrad mail til at du

Kvinde min 
Jun 20, 2006 Kl. 11:15 AM

ER DER NOGEN DER HAR KUNNE SENDE TIL DEN MAIL

Kasper 
Jun 20, 2006 Kl. 07:53 PM

Citér:
Kvinde min wrote:
ER DER NOGEN DER HAR KUNNE SENDE TIL DEN MAIL
Tag et smut omkring irmgardz.dk og tjek hans e-mailadresse der...det lader til, at han inviterer til launchparty i slutningen af 2003, når sitet går i luften

IrmaGrad 
Jun 21, 2006 Kl. 06:10 PM

Ja, Kasper du morer dig - men det er noget der hedder arbejde der er kommet i vejen - du skulle prøve det en dag, det kan faktisk være gangse underholdende....

anyways..jeg har kvajet mig med adressen, mailen er

IRMGARD@IRMGARDZ.dk

mon der er en moderator der vil være venlig at rette i mit oprindelige indlæg?

:)

IrmaGrad 
Jun 21, 2006 Kl. 06:11 PM

damn så gør man der igen

IRMGARDZ@IRMGARDZ.dk

MAIL KLIK HER

Kasper 
Jun 21, 2006 Kl. 06:39 PM

Citér:
IrmaGrad wrote:
Ja, Kasper du morer dig - men det er noget der hedder arbejde der er kommet i vejen - du skulle prøve det en dag, det kan faktisk være gangse underholdende....

Ja, jeg aner ikke, hvad du snakker om - arbejde?!? I denne uge har jeg kun fået én dag ekstra på jobbet, mens jeg også skal passe min anden stilling... summa summarum 57 timer og tre kvarter mandag til lørdag ...ellers krydrer jeg røv

IrmaGrad 
Jun 21, 2006 Kl. 07:03 PM

ja, i har det sgu nemt jeg unge - 57 timer på en uge ha! Det er jo hvad vi andre arbejder i døgnet! men vi klager ikke!

Stougaard 
Jun 21, 2006 Kl. 08:13 PM

Ja det føles sgu sådan, at man arbejder 57timer i døgnet, når man passer sit arbejde i SFO og læser samtidig til pædagog og har fast weekend arbejde som vikar i et bo og naboskab, hvor man kører 16timers vagter, hver anden weekend. + at man har børn og hus og adskillige dyr der hjemme...
Så puha.. om 1½ år bliver der vel lidt mere fritid...

Larsen 
Sep 17, 2006 Kl. 09:34 PM

HVOR NÅR KAN MAN FORVENTE AT MODTAGE PRESSEMØDET PÅ DVD?

IrmaGrad 
Sep 17, 2006 Kl. 10:07 PM

når jeg får den brændt - men hvis der er en der gider brænde skal jeg gerne sende en original - frankerede svarkuverter og dvd'erne - har bare ikke så meget tid for tiden...

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)