|
KnOrr
Maj 27, 2004 Kl. 11:05 PM
|
Skovdalen.. Perfekt Ramme !
Ja, så var Kim Larsen og drengene jo forbi Aalborg, og man må sige.. De leverede et mesterligt stykke arbejde!!! Vejret var perfekt, folk var glade, god musik og hvad kan man så ønske sig mere?? Bedst synes jeg, var Kringsat af fjender/682 A, og Rabalderstræde.. Christian og Oldie kan I give mig ret i det?
P.S Billeder vil komme senere..
Mvh KnOrr
|
|
Christian
Maj 28, 2004 Kl. 07:07 AM
|
Re: Skovdalen.. Perfekt Ramme !
Hejsa,
Yep, jeg synes også rammerne var perfekte. Specielt 2. sæt var kanon - de var virkeligt i topform fornemmede man. Jeg bemærkede også specielt "Rabalderstræde", det var STORT! Jeg synes dog der var lidt for lidt gang i den i "første halvleg", men efter "Jutlandia" steg stemningen igen.
/Christian
|
|
KnOrr
Maj 28, 2004 Kl. 07:20 AM
|
Citér: Christian wrote:
Hejsa,
Yep, jeg synes også rammerne var perfekte. Specielt 2. sæt var kanon - de var virkeligt i topform fornemmede man. Jeg bemærkede også specielt "Rabalderstræde", det var STORT! Jeg synes dog der var lidt for lidt gang i den i "første halvleg", men efter "Jutlandia" steg stemningen igen.
/Christian
Ja.. Helt enig! 2. sæt var KLART bedst.. I 1. var der for meget folk ikke kunne synge med på...
|
|
oldie
Maj 28, 2004 Kl. 09:40 AM
|
Helt enig....
Skovdalen er en perfekt ramme til udendørskoncert (ihverttilfælde når vejret er som i aftes).
Stemningen virkede lidt tam i første sæt, især blandt alle de der sad omme bagved. De var også lidt svære at høre i 2. sæt - men måske var det fordi vi andre sang så højt, at vi overdøvede dem?
"Rabalderstræde", "Jutlandia" & "Køb bananer" bragte virkelig stemningen på kogepunktet oppe foran. Aftenens hits for mig var "Hvis din far gir dig lov" og "Joanna", der bare bliver bedre og bedre for hver Karsten synger den.
Og apropos Karsten - hvad gik der galt?? Han havde pæne sorte bukser på. Hvor er de ternede?
Han leverede som sædvanlig en solid gang guitar og har da også fået flettet lidt sceneshow ind i hans optræden. Han virker mere sikker nu, i starten synes jeg, at han virkede lidt tilbageholden og genert (forståeligt nok). Lidt ligesom "lille" Jesper gør nu.
Men "lille" Jesper er ved at komme efter det og han ser ud til at hygge sig med de "gamle" drenge. Han fik luftet sine nye sort/hvide boots igår, et par spraglede cowboydrenge.
Alt i alt virkede bandet lidt "forårskåde" igår. Stemning var godt afslappet/løssluppen - de så virkelig ud til at hygge sig sammen på scenen. Er det også jeres fornemmelse Christian og KnOrr ?
Jeg lægger lige et billede ved. De øvrige kommer på min hjemmeside snarest (jeg giver besked på opslagstavlen, hvis en enkelt eller to skulle være interesseret i at se dem). Kjukken må forøvrigt gerne droppe røgmaskinen efter min mening, den giver en gråligt slør på mange af billederne.
alt i alt en rigtig hyggelig forårsaften med gode rammer, godt vejr og suveræn musik.
Nu er der heldigvis "kun" 13 dage til de igen er i Randers.. er der nogen der skal ind og se dem?
|
|
oldie
Maj 28, 2004 Kl. 09:57 AM
|
Hej igen..
Christian & KnOrr nu ved jeg ikke om i er lokale nordjyder... men hvis I er, lægger I så eventuelle avisudklip ind her på siden?
Til de, der evt skal i Skovdalen iaften : på min billet til igår stod der kl 19, men Kjukken gik altså først på 20.15 -bare lige til info.
Ventetiden blev fordreven med "Mule Skinners", der spiller noget country agtig musik.
|
|
oldie
Maj 28, 2004 Kl. 11:08 AM
|
Så er der billeder fra gårsdagens Skovrock....
Skovrock billeder
skulle du være interesseret i et billede eller 2 så smid mig en mail, så finder vi ud af det (de er taget i en opløsning på 2048*1536) - der findes flere end de viste, men jeg har fravalgt en del pga pladshensyn
[Edited by oldie på Maj 28, 2004 Kl. 11:09 AM]
|
|
KnOrr
Maj 28, 2004 Kl. 12:56 PM
|
Citér: oldie wrote:
Hej igen..
Christian & KnOrr nu ved jeg ikke om i er lokale nordjyder... men hvis I er, lægger I så eventuelle avisudklip ind her på siden?quote]
Jo.. Jeg er lokal Nordjyde, men Stiftidende havde en meget sparsom artikel.. Den er ikke værd at få herind.. Der står næsten ikke noget, men mon ikke det er fordi de skriver noget mere i morgen?
|
|
KnOrr
Maj 29, 2004 Kl. 01:51 AM
|
Jeg kunne ikke dy mig.. Jeg var også derude Fredag aften, dog bag hegnet... Skullleg lige se om det var ligeså godt som Torsdag aften... Men det var det sgu ikke!! LilleJepper havde problemer med bassen, og på en eller anden måde synes jeg ikke Kim & de andre var lige så oplagte som d. 27 !!
KnOrr
|
|
Christian
Maj 29, 2004 Kl. 09:30 AM
|
...og vejret var bestemt også bedre torsdag:)
/Christian
|
|