Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Skovdalen en lun sommeraften [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3499]

Slaske 
Jun 10, 2006 Kl. 12:00 PM
Skovdalen en lun sommeraften

Hey guys

1ooo tak til Kim og drengene for en dejlig aften. Stougård og Brian, det var rart at få få sat ansigter på jer. I så jo begge lige så søde og rare ud, som jeg havde regnet med. Jeg fik da også et glimt af Ole fra det høje nord......gu' ve' om han fik et glimt af mig??
Sjovt Stougård, at du troede, jeg var en stor tyk mand med skæg, når tilfældet er det stik modsatte; en høj slank og absolut skaldet og glatbarberet.
Det var jo ikke meget vi fik snakket, men det var jo også musikken, vi var der for. Vi ses måske en anden gang.
Også en hilsen til Christian, Bella og Nordjyden og alle de andre der var i Skovdalen på denne dejlige og lune sommeraften i det nordjyske....................og hvor var det fedt at høre "Fi Fi dong", Tak for den!!!

Slaske

Slaske 
Jun 10, 2006 Kl. 12:07 PM
Re: Skovdalen en lun sommeraften

.........undskyld Schnappi, dig fik jeg jo også hlst på.

Slaske

Christian 
Jun 10, 2006 Kl. 01:43 PM

Hejsa,

Tak for hilsnen Synes ikke rigtigt, jeg genkendte nogen, dog tror jeg nok jeg så dig, Brian (at dømme efter billedet herinde)

/Christian

PS: Nogen der ved, hvad optagelserne af Helsingør-koncerterne skal bruges til? Måske en bonus DVD, sammen med kommende CD

Schnappi 
Jun 10, 2006 Kl. 03:39 PM

det er bare helt okay.... er her jo ikke så tit, men ja vi fik da hilst.... og kanon koncert...

Bjalle 
Jun 10, 2006 Kl. 06:44 PM

Spillede han " speedy kom hjem" i skovdalen?? han spillede den i skive + "gammel hankat"

To rigtig gode sange

her er et citat fra " gammel hankat"

" når natten er sort som kul, og der ikke findes et hul"

Fedt at kim spillede slide guitar til dette nummer

Brian4291 
Jun 10, 2006 Kl. 07:23 PM

Citér:
Bjalle wrote:
Spillede han " speedy kom hjem" i skovdalen?? han spillede den i skive + "gammel hankat"

To rigtig gode sange

her er et citat fra " gammel hankat"

" når natten er sort som kul, og der ikke findes et hul"

Fedt at kim spillede slide guitar til dette nummer

Der blev spillet den med den gamle MIS.
Men Speedy kom hejm blev skiftet ud lige inden koncerten gik i luften. Og ind kom spejlet i stedet.

Og Slaske, tak for kikket, ås til fruen, og klart, så kommer vi/jeg til skovdalen igen, hvis Kim og Kjukken gør det. Ellers må du invitere og vi laver en tur ude af det.

Stougaard 
Jun 10, 2006 Kl. 09:03 PM

Hejsa...
Ja det er sjovt som man danner et billed af hvordan folk ser ud, når man ikke har set dem, udfra det de skriver, så vi kan konkludere at du Slaske som overhoved ikke ser slasket ud skriver som en morfar ser ud, hvis du/I forstår mig
Det var en utrolig god koncert, jeg syntes kim og drengene var rigtig gode, stemningen var helt i top, og Rita syntes jeg var en af de gode numrer.

håber da også at vi mødes igen en anden gang, hvor vi ¨så kan få snakket lidt mere.

Sørland 
Jun 12, 2006 Kl. 08:48 PM

Skovdalen var ett høydepunkt!
Larsen i kanonform - med masser av overskudd.
Jeg håper ABSOLUTT å komme der igjen engang.
Takk for det søte selskap.
Og for takk for din gjestfrihet og tak over hodet Schnappi. Vi ses igjen.

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)