Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
"Luft under vingerne" nu i jewelcase [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3407]

Christian 
Maj 16, 2006 Kl. 08:26 PM
"Luft under vingerne" nu i jewelcase

Jeg var forbi Bilka i dag, og de havde en masse Larsenstuff på tilbud. Jeg studsede lidt over "Luft under vingerne", som var i almindelig jewelcase. Nogen der ved, om det er noget nyt, eller?

/Christian


JeffP 
Maj 16, 2006 Kl. 09:05 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Altså hvis du mener at jewelcase er det form for cover der er på bl.a. "7-9-13" er det vist ikke noget nyt - for den plade jeg har med "Luft under vingerne" har samme cover som de fleste af Larsen og Kjukkens albums fra 1998 og op!


Christian 
Maj 16, 2006 Kl. 09:34 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Øhh, nej, selvfølgelig ikke. Jeg er jo klar over, at "Luft under vingerne" oprindeligt er udsendt i digipack, eller pap-cover, eller hvad vi nu skal kalde det (præcis ligesom glemmebogs-pladerne og 7-9-13). Men spørgsmålet gik på, om det er noget nyt, at "Luft under vingerne" nu udgives i traditionel plastkassette??

/Christian


Kasper 
Maj 16, 2006 Kl. 09:35 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Citér:
JeffP wrote:
Altså hvis du mener at jewelcase er det form for cover der er på bl.a. "7-9-13" er det vist ikke noget nyt - for den plade jeg har med "Luft under vingerne" har samme cover som de fleste af Larsen og Kjukkens albums fra 1998 og op!
"Jewelcase" er det plasticetui, som CD'ere som oftest udgives i. Et udslåeligt papcover hedder en "digipack".

Sørland 
Maj 16, 2006 Kl. 09:37 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

og JEG foretrekker ihvertfall førstnevnte.


Christian 
Maj 16, 2006 Kl. 10:30 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Ja, ja, I know, men jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål Og ja, ENIG, foretrækker bestemt også almindelig plastikkassette

/Christian


Sørland 
Maj 16, 2006 Kl. 10:49 PM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Citér:
Christian wrote:
Ja, ja, I know, men jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål Og ja, ENIG, foretrækker bestemt også almindelig plastikkassette

/Christian


Det var nytt for deg, ja?
Holder ikke det?

Christian 
Maj 17, 2006 Kl. 07:24 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Sikke dog en tråd - er der ikke bare nogen, der kan besvare mit spørgsmål: Er det NYT, at "Luft under vingerne" nu findes i ALMINDELIG PLASTKASSETTE

/Christian

PS: Jeg har de sidste 15 år købt Larsen på udgivelsesdatoen, så I behøver ikke endnu engang sende en besked om, at kjukken-pladerne som oftest udgives i pap-cover


Kasper 
Maj 17, 2006 Kl. 08:43 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Citér:
Christian wrote:
Sikke dog en tråd - er der ikke bare nogen, der kan besvare mit spørgsmål: Er det NYT, at "Luft under vingerne" nu findes i ALMINDELIG PLASTKASSETTE
Jeg vil skyde på, at det er temmeligt nyt, da ingen har orienteret mig om det mhp. opdatering af diskografien.

Christian 
Maj 17, 2006 Kl. 10:39 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Hej Kasper,
Det var også det jeg tænkte Til orientering, har jeg nu set "Luft under vingerne" i "rigtig plastik cover" både hos Bilka i Aalborg, og Fona i Aalborg Storcenter.
/Christian


Brian4291 
Maj 17, 2006 Kl. 11:24 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Og hvad siger Brian på Born-Ø, skal du ha en stak sendt over til din lille beskedne samling.

For jeg mener heller ikke at have set dette album i Jewelcase before.

Hvad havde de ellers Christian, altså af Kim ting?


Christian 
Maj 17, 2006 Kl. 11:37 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Hej Brian,

De havde praktisk talt ALT med Gas og Kim til vist nok 59,95 (altså studiealbums + live sådan, live i Skandinavien.
Så det var egentlig kun "Luft under vingerne" i ny udgave, jeg faldt over, ellers har jeg (selvfølgelig), det hele

/Christian


Brian4291 
Maj 17, 2006 Kl. 11:48 AM
Re: "Luft under vingerne" nu i jewelcase

Godt så.
Tænkte bare på at købe 1 SÆT til bilen.

Men jeg kikker derind og ser hvad de har tilnage i Slagelse Bil'KA

Tak

Brian




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)