Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Få Kim til Norge. [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3390]

Norsk Afdeling 
Maj 12, 2006 Kl. 10:08 PM
Få Kim til Norge.

Hvor mange nordmenn er aktivt med her på forumet på KJUKKEN.DK ?
Kjenner bare til "Sørland" og "Chierlep" og et par til, men det er sikkert flere innom.
Hva med å samles en gang her hjemme på bjerget? Fortsatt er det vel en del Gas fans og Kim frelste i dette langstrkte land.
Målet vårt må være å få Kim og gjengen hans til Norge for å spelle et eller annet sted. Mange fine utendørs festivaler der Kim kan både røyke og drekke. Røykeloven gjelder ikke utendørs.
Hva med å få Kim som trekkplaster til "Norwegian Wood" eller kanskje "GAS-Reunion" på Koengen i Bergen?

chrilep 
Maj 14, 2006 Kl. 12:46 PM
Re: Få Kim til Norge.

Jeg støtter alle gode tiltak.
Men inntil videre blir det et par turer i året til Danmark. Har ikke tro på noen Norges-turne dessverre...

norman 
Maj 17, 2006 Kl. 03:50 PM

Jeg er ennå en normann på dette forum, og jeg har også et sterkt håp om at Kim snart kommer til Norge.
Sist jeg så ham i Norge var i Arendal for en 3 - 4 år siden, og det var elendig oppmøte, så jeg sjønner forsåvidt at Kim & Co har gitt opp Norge. Men hvis de kommer må de komme til en større by, og det må være god annonsering.

Inntil videre reiser jeg til Danmark, og i fjor så jeg Kim i London.

Sørland 
Maj 17, 2006 Kl. 03:56 PM

Kim gidder ikke til Norge - OG når Kim ikke gidder - ja så kommer ikke Kim til Norge. Ihvertfall ikke så lenge det går så det griner på hjemmebane...det er der mye av "cluet" ligger. Synd men sant.

chrilep 
Maj 18, 2006 Kl. 10:30 AM

Citér:
norman wrote:
Jeg er ennå en normann på dette forum, og jeg har også et sterkt håp om at Kim snart kommer til Norge.
Sist jeg så ham i Norge var i Arendal for en 3 - 4 år siden, og det var elendig oppmøte, så jeg sjønner forsåvidt at Kim & Co har gitt opp Norge. Men hvis de kommer må de komme til en større by, og det må være god annonsering.

Det er heldigvis billigere å reise til Danmark enn til Arendal...

Sørland 
Maj 18, 2006 Kl. 01:46 PM

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
norman wrote:

ikke for meg

chrilep 
Maj 18, 2006 Kl. 10:35 PM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
norman wrote:

I vinter annonserte MasterFerries med 9 kr for en tur fra Krsand til Hanstholm. Reiser du billigere enn det til Arendal

ikke for meg

chrilep 
Maj 18, 2006 Kl. 10:39 PM

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
norman wrote:

I vinter annonserte MasterFerries med 9 kr for en tur fra Krsand til Hanstholm. Reiser du billigere enn det til Arendal

ikke for meg

Masterferries tar deg jo fra Kristiansand til Hanstholm for 9 kr. Skal du billigere enn det til Arendal, tror jeg du må sykle!

Sørland 
Maj 19, 2006 Kl. 09:34 AM

ja eller haike alt inkludert så blir båten en bagatell

Norsk Afdeling 
Maj 19, 2006 Kl. 09:09 PM

Vi som bor litt nord for Skagerak må ut med litt mer penger for å ta til Danmark, men vi klarer tur / retur for under kr. 1000,- og da også med "luft under vingene".
Skulle gjerne ha tatt turen ned i sommer, men pga. jobbing også lørdager blir det vanskelig. Får fortsatt leve på tidenes konsertopplevelse med tre ganger Kim i Vega.
Prøver muligens på å få til Helsingør. Da er det Københavnbåten eller fly som gjelder.

Til dere som får vært på sommerturneen, har noen et liveopptak?

norman 
Maj 20, 2006 Kl. 05:43 PM

Men uansett, det er jo synd at "Norges mest populære danske" ikke gidder å komme til Norge.

Jeg lever i håpet, og tror at Kim kommer før eller siden. Men for all del, ikke til Arendal.
Jeg vil foreslå Oslo, Kristiansand, Stavanger eller Bergen. Alle andre norske byer er for små.

Norsk Afdeling 
Maj 21, 2006 Kl. 02:50 PM

Ser i en annonse for Colorline denne uken at de har pakketur med overnatting i Fredrikshavn og i den annonsen reklamerer de for Kim Larsen. Til og med bilde av Kim i annonsen. Ligger det an til å få en sponset Kim til Norge senere

chrilep 
Maj 21, 2006 Kl. 09:50 PM

Citér:
Norsk Afdeling wrote:
Ser i en annonse for Colorline denne uken at de har pakketur med overnatting i Fredrikshavn og i den annonsen reklamerer de for Kim Larsen. Til og med bilde av Kim i annonsen. Ligger det an til å få en sponset Kim til Norge senere

Det kan uansett anbefales å ta en tur til Frederikshavn. Jeg var på Rockparty der i fjor. Kanongreier. Bare husk å ta en "Kæmpe Kim Larsen Hot dog" først, så du ikke drikker på tom mage.

Sørland 
Maj 21, 2006 Kl. 10:41 PM

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Norsk Afdeling wrote:

Bare husk å ta en "Kæmpe Kim Larsen Hot dog" først, så du ikke drikker på tom mage.

Ølet er så billig i Danmark - at man kan godt fylle hele magen med brygg....

chrilep 
Maj 22, 2006 Kl. 07:20 AM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Norsk Afdeling wrote:

Bare husk å ta en "Kæmpe Kim Larsen Hot dog" først, så du ikke drikker på tom mage.

Ølet er så billig i Danmark - at man kan godt fylle hele magen med brygg....

Jeg hadde et lite uhell i fjor, da jeg drakk for mye før jeg spiste. Det endte med dobbel zalto m/pomfrit og dressing. Måtte vaske alle klærne to ganger.
Derfor; først en Kæmpe Kim Larsen. Så billig brygg.

johnnyandre 
Maj 22, 2006 Kl. 11:51 AM

Hei alle sammen.
Er helt enig med at Kim Larsen må snart ta seg en tur opp til oss her i nord. Har selv vert på flere konserter med han og hver gang har det vert topp stemning.

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)