Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Tillykke [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3281] |
|
|
Brian Mar 26, 2006 Kl. 11:26 PM |
Tillykke til Wili
Tillykke til Wili Jönsson med de 64 år i dag |
|
|
Kasper Mar 26, 2006 Kl. 11:40 PM |
Re: Tillykke til Wili
Jeg har fundet et 35 år gammelt billede af Skousen (tv) & Ingemann (mf): |
|
|
Brian Mar 27, 2006 Kl. 12:40 AM |
Re: Tillykke til Wili Hende til højre kunne ligne Trille, hvis man sammenligner med det billede der er på s. 57 i bogen Lykkens pamfil . |
|
|
Kasper Mar 27, 2006 Kl. 01:45 AM |
Citér: De har samme frisure, mens ellers synes jeg ikke, at det ligner Trille. Der er i øvrigt også et vist sammenfald mellem damen og den først afbilledede i anden linje i portrætbilleder på Susanne Mertzs hp. Jeg har her til aften fået oplyst, at damen på billedet ikke er Susanne Mertz. |
|
|
Strengelegen Mar 27, 2006 Kl. 06:45 AM |
Tillykke Tillykke med fødselsdagen Wili Jønsson |
|
|
Strengelegen Mar 27, 2006 Kl. 08:28 AM |
Citér: Hvorfor ønske tillykke under "ikke Gasolin´-relaterede" Var han ikke medlem af GASOLIN` ? |
|
|
Brian Mar 27, 2006 Kl. 12:30 PM |
Citér: Joo ... ikke mere Gasolin blev jo opløst i 1978 snart for 30 år siden |
|
|
kimzoom Mar 27, 2006 Kl. 03:45 PM |
Re: Tillykke til Wili Damen på billedet er Camilla Skousen |
|
|
Sørland Mar 27, 2006 Kl. 04:07 PM |
Skål Wili |
|
|
Kasper Mar 27, 2006 Kl. 04:49 PM |
Citér: Ja, det fortalte en af de andre personer på billedet også mig for et par timer siden. [Edited by Kasper på Mar 27, 2006 Kl. 04:49 PM] |
|
|
Mille Carterfan Mar 27, 2006 Kl. 04:50 PM |
Re: Tillykke Tillykke til Gasolins flotteste mand |
|
|
Karl Helge Mar 27, 2006 Kl. 05:55 PM |
Re: Tillykke Til lykke med de første 64....... |
|
|
Kasper Mar 27, 2006 Kl. 06:10 PM |
Re: Tillykke
Citér: We will still need you, we vill still feed you, when you're 64... |
|
|
Sørland Mar 27, 2006 Kl. 06:32 PM |
Citér: Få gleder seg bli gammel - med de f l e s t e ønsker å leve lenge... |
|
|
Brian Mar 27, 2006 Kl. 06:43 PM |
Jaa .... anyway man skal være glad så længe man lever |
|
|
Michael Clausen Mar 27, 2006 Kl. 07:07 PM |
Re: Tillykke Tillykke til den skeløjet halvsvensker Wili Jönsson!! |
|
|
Slaske Mar 27, 2006 Kl. 07:51 PM |
Re: Tillykke Tillykke til Wili.........og Kasper, det er Wili på billedet. Profilen er ikke til at tage fejl af. |
|
|
Oles Fjerner Mar 30, 2006 Kl. 02:36 PM |
Citér: Det er Wili der er på billedet. Susanne kom jo sammen med Bjørn som spillede i Gasolin og Skousen/Ingemann i nogen lunde samme periode. Så det er da meget oplagt af Wili er med på billedet. Det man ikke kan se på billedet, er at der hænger en Gasolin "Silky Sally" plakat i venstre side. Billedet er klippet til, men kan ses på inderposen til Skousen/Ingemann "Herfra hvor vi står" LP pladen fra 1972. Ligesom på folkepladen af samme årgang "Med Kærlig Hilsen" hvor man også kan se denne plakat. Og ikke at glemme.... TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN WILI Så i Ekstra Sprøjten i tirsdags at Søren, Wili og Franz var mødt op til en pris fra foreningen http://www.djbfa.dk/ som afholdte Generalforsamling mandag aften. Hvilket de tog pænt imod |
|
|
Kasper Mar 30, 2006 Kl. 08:21 PM |
Citér:Herfra Hvor Vi Står er godt nok fra 1971. Jeg valgte så at benytte billedet fra singlen Isabel/Herfra Hvor Vi Står, da billedet der er i lysere nuancer. Man bør dog bemærke, at det ikke er det fulde billede, som er på hverken singlen eller innersleeven, da der på begge udklip kan ses noget, som er skåret bort på det andet billede. For at gøre forvirringen total, så er det billede, som ejg har gengivet kun et mindre udklip af det allerede beskårne billede. Citér:Er du sikker? Man kan ikke se andet end "Gasolin'" med hvid skrift på sort baggrund, fordi der på alle fem plakater er klæbet et andet eksemplar af samme plakat eller en anden plakat henover eller fordi billedet er beskåret. Men indrømmet - det ligner. |
|
|
jesper Mar 30, 2006 Kl. 09:10 PM |
Citér: Sidder du og taler med et billede |
|
|
Brian Mar 30, 2006 Kl. 09:23 PM |
Citér: vel hellere end det end at tale med sig selv |
|
|
Kasper Mar 30, 2006 Kl. 09:25 PM |
Citér: Nøøø, den på daværende tidspunkt muligvis identificerede person bekræftede overfor mig, at han rent faktisk var at skue på det omtalte billede. |
|
|
Slaske Mar 31, 2006 Kl. 11:16 AM |
Nu blir jeg nysgerrig Kasper, er I naboer, i familie eller hyr? |
|
|
Kasper Mar 31, 2006 Kl. 07:19 PM |
Citér:Nej og Nej. Jeg bor i Helsinge, og han bor, hvor har har boet i omtrent 35 år. Hvis jeg skriver et spørgsmål til ham, så svarer han på det...såre simpelt. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |