Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Gasolin' DVD [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3057]

Sørland 
Feb 14, 2006 Kl. 05:24 PM
Gasolin' DVD

Hei!

Er det noen som vet noe, eller har en formening om hvornår den kommende Gas-film blir lagt ut for salg på DVD? Kommer måske litt ann på hvor lenge den holder folk i salen i biografen....jeg vet ikke hvordan det der er....så håper jeg de har tatt høyde for at rent faktisk var Gasolin i sin tid like store i Norge og Svergie - og derfor har begge som valg av undertekster. Selv om jeg tviler...

Mvh
Sørland

chrilep 
Feb 14, 2006 Kl. 05:30 PM
Re: Gasolin' DVD

Jeg vet ingen ting om det du spør om, men støtter deg 110 prosent i det med undertekstene...
Ellers er vi klare for Thy Rock. Treffer vi deg der St.Hans?

Sørland 
Feb 14, 2006 Kl. 05:55 PM

Citér:
chrilep wrote:
Jeg vet ingen ting om det du spør om, men støtter deg 110 prosent i det med undertekstene...
Ellers er vi klare for Thy Rock. Treffer vi deg der St.Hans?

Skal aldri si aldri, chrilep!
Selv om jeg har peila inn Aalborg 1 omgang.
Det er en herlig by - og det sies at det svinger godt i Skovdalen...men det gjør det jo overalt når Larsen spiller opp til fest

chrilep 
Feb 14, 2006 Kl. 06:43 PM

Var veldig fristet av Skovdalen jeg og, men det passet dårlig. Dessuten spiller jo Stones i Bergen bare noen dager før. Viktig å spre godbitene litt utover sommeren!

Arnold 
Feb 14, 2006 Kl. 06:49 PM

Sømand... du kommer da bare til Odense den 9. 10. og 11. marts så ser vi den i biografen alle dagende, jeg har en billet til dig,til Den 9. der er gratis øl i biografen og Grønten og Lørup har også åben før og efter

Strengelegen 
Feb 14, 2006 Kl. 06:50 PM

Citér:
Sørland wrote:
- og derfor har begge som valg av undertekster. Selv om jeg tviler...

Mvh
Sørland

I kan få en fortæller på - ligesom vi har her i Danmark på Pipi og Emil fra Lønneberg
Sverige kan få Carola
Norge kan få Jan Theigen
Finland kan få Bent Hakala

Kasper 
Feb 14, 2006 Kl. 07:12 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
I kan få en fortæller på

Jeg kunne lige forestille mig den norske fortæller: "Det, som du har kunnet høre Gasolin' spille de sidste tre minutter, er Rabalderstræde"...

Brian 
Feb 15, 2006 Kl. 02:10 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Sørland wrote:

Mvh
Sørland

I kan få en fortæller på - ligesom vi har her i Danmark på Pipi og Emil fra Lønneberg
Sverige kan få Carola
Norge kan få Jan Theigen

Fortælleren er lavet om til KUN danske stemmer på alle børnedvd udgivelserne.
Pippi, Emil, Madicken, Karlsson, Krageøen, Bulderby.
Synes det er synd at ødelægge originalerne HELT og fjerne alle de svenske stemmer.

Dog er der stadig fortæller på Pippi 1-6 dvderne, de samme dele dem DR sender.

Michael Jensen 
Feb 15, 2006 Kl. 02:26 PM

Og som du åbenbart ser

Vi kan jo trøste os med at der kun var fortæller på da vi så det for 20 år siden. At der ikke er det mere, men at det synkroniseret er jeg ligeglad med, jeg gider ikke se det mere.......

Brian 
Feb 15, 2006 Kl. 03:40 PM

Citér:
Michael Jensen wrote:
Og som du åbenbart ser

Vi kan jo trøste os med at der kun var fortæller på da vi så det for 20 år siden. At der ikke er det mere, men at det synkroniseret er jeg ligeglad med, jeg gider ikke se det mere.......

jeg skal finde på noget, når jeg er blevet lege-onkel .... jaja og Bamse og Kylling

Sørland 
Feb 16, 2006 Kl. 05:00 PM

det blir så ufattelig stort.....sitter her og ser den "trailer-pre-view"....for N'te gang....og jeg fryser like mye hver gang - tar du med til DK, Karl? Kom igjen gamle dreng!

chrilep 
Feb 16, 2006 Kl. 05:53 PM

Citér:
Sørland wrote:
det blir så ufattelig stort.....sitter her og ser den "trailer-pre-view"....for N'te gang....og jeg fryser like mye hver gang - tar du med til DK, Karl? Kom igjen gamle dreng!

Fryser I Bergen er det St.Hans-temperatur!

Strengelegen 
Feb 16, 2006 Kl. 07:22 PM

Citér:
Brian wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Sørland wrote:

Mvh
Sørland

Sverige kan få Carola
Norge kan få Jan Theigen

Synes det er synd at ødelægge originalerne HELT og fjerne alle de svenske stemmer.

Pipi er kommet ud - så du kan vælge original lydspor med danske undertekster

Sørland 
Feb 16, 2006 Kl. 09:29 PM

Kan ikke du bare klappe igjen Henning....

Strengelegen 
Feb 16, 2006 Kl. 09:54 PM

Citér:
Sørland wrote:
Kan ikke du bare klappe igjen Henning....

Brian 
Feb 16, 2006 Kl. 10:10 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Brian wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Sørland wrote:

Mvh
Sørland

Sverige kan få Carola
Norge kan få Jan Theigen

Pipi er kommet ud - så du kan vælge original lydspor med danske undertekster

Jaa ... på Pippi dvd 1-6, de 13 dele fra TV er med Dansk fortæller, eller med Danske, Norske eller med Finske undertekster på det originale svenske lydspor med ekstra materiale med to Pippi interviews fra dengang før optagelse omkring filmene og udsnit af de sange i filmen der er på dvd'en

Pippi stikker af -- Pippi på de syv have er der KUN danske stemmer på og INGEN mulighed for at høre det originale svenske lydspor eller dansk tekstning, og sådan er det på ALLE Astrid Lindgren dvd'er i serien, dog er der en s/h film på med Astrid Lindgren på svensk som ekstra materiale. Dem der er udgivet i Danmark !

Sørland 
Mar 13, 2006 Kl. 08:45 PM

Citér:
chrilep wrote:

Mail fra: Cosmo film:

Kære Ole

Det er endnu uvist om GASOLIN´ udkommer på DVD med norske undertekster. Så indtil da, må du vente i spænding...

MVH

JESPER

Bent 
Mar 14, 2006 Kl. 07:14 AM

Ellers må du tage et Dansk kursus Ole - evt tage et månedskort på færgen til og fra Hirtshals... Så kan du de vigtigste gloser....

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)