Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4] SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3032] |
|
|
alicce Feb 07, 2006 Kl. 11:13 PM |
SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single
Nu er det anden gang Super Jackpot forsøger at sælge den Langebro/Lilli-Lilli single på QXL som han selv vandt 19/10/2005: |
|
|
Kasper Feb 07, 2006 Kl. 11:32 PM |
Re: SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single
Du kan jo angive auktionen, hvis du føler for det. Du skal dog være opmærksom på, at QXL udfra tidligere erfaringer ikke lukker nogle auktioner før, at de er 100% sikre på, at der er hold i angivelsen, og det vil de næppe aldrig være, når det drejer sig om musikmedier, som ikke er cd-rommer, så det hidtil eneste tiltag på det område er, når Bo Brask for egen regning uden mindstepris sælger originaler for egen regning for at oplyse om forskellene på originalen og kopierne, da QXL også forbyder, at man kommer med kritiske kommentarer til genudgivelser, som fremstår som originaler. |
|
|
Rasmus136 Feb 08, 2006 Kl. 10:23 AM |
Selv om der skete en "udvikling" af de fires autografer gennem tiden så er det uden for diskussion, at det ikke er deres autografer der er skrevet. Det er et typisk tilfælde af en single-ejer, der i tidernes morgen (1971-72) i sin glæde over bandet skrev deres navne på coveret. |
|
|
Knaldperlen Feb 08, 2006 Kl. 03:05 PM |
Re: SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single Ja det ligne hvert fald ikke Kims autograf, men nu ved jeg jo heller ikke hvordan han lavede den i 1971 - 72 |
|
|
KnOrr Feb 08, 2006 Kl. 07:40 PM |
Citér: Tænkte på nøjagtigt det samme Tror mest af alt, det er en dårlig undskyldning for at tildække det faktum, at det ikke er Jönssons "kradser".. |
|
|
Kasper Feb 08, 2006 Kl. 07:45 PM |
Re: SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single Jens sendte mig d. 10. oktober 2003 dette billede fra 1973-singlen: Autografen er godt nok lidt anderledes end vanligt, men jeg foranlediges til at tro, at den er ægte. |
|
|
IrmaGrad Feb 08, 2006 Kl. 09:22 PM |
Lad mig lige indskyde at jeg lod det være usagt hvorvidt der var tale om en ægte Kim Larsen autograf, men at jeg blot skrev at det var den efter min overbevisning. Jeg havde lejlighed til at sammenligne med en BB venligt stillede til rådighed. |
|
|
kimzoom Feb 11, 2006 Kl. 03:46 AM |
Autografen på det øverste billede ligner meget godt. |
|
|
pavon Feb 15, 2006 Kl. 11:06 AM |
Er den har mon så ægte? |
|
|
Rasmus136 Feb 15, 2006 Kl. 12:34 PM |
Re: SUPER JACKPOTs Langebro/Lilli-Lilli single Det er de ægte. Der er få varianter i disse autografer fra 1974 - nemlig et hjerte over Sørens autograf, og den her ballonmand hos Larsen - hvis tiden er til det. Frans har alle dage brugt stjernen. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |