Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Kjukken merchandise på nettet? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=302]

Christian 
Maj 12, 2004 Kl. 03:40 PM
Kjukken merchandise på nettet?

For længe, længe siden var der tale om, at man skulle kunne købe Larsen og Kjukken merchandise via nettet. Er det noget der nogensinde bliver til noget? Jeg kom til at tænke på det, da jeg så at Lars Lilholt Band har fået ny hjemmeside med bl.a. merchandise.
Hvis den jyske skjald skal, så skal hele Danmarks skjald vel også have sådan en netbutik?

/Christian

kimzoom 
Maj 12, 2004 Kl. 04:20 PM
Re: Kjukken merchandise på nettet?

ikke nemt, fordi Danmarks skjald gider ikke computere, og Rose Jørgen har det fint med kun at sælge på turne.

Også lidt besværligt med f.eks slips, da der jo findes 100+ udgaver og farver.
Og det samme gælder jo t-shirts. (måske ikke 100+ men mange.)

Og en hjemmeside med salg af plakater, få t-shirts, cap, det vil der ikke være det store salg i.

Vi luftede tanken om at lave en side i 1998-99 men det blev - heldigvis - ved tanken...vil man ha' merchandise, så se skjalden LIVE.

jesper 
Maj 12, 2004 Kl. 04:38 PM

jeg har også undersøgt sagen, men rose mente ikke at han kunne overskue at skulle have mere at tænke på =)

Karl Helge 
Maj 12, 2004 Kl. 09:37 PM

Det er jo greit å kun selge merchandise på konsertene. Men da får vi her i Norge ikke kjøpt T-skjorter og den slags!

Sørland 
Maj 13, 2004 Kl. 01:35 AM

Norge er ikke så viktig Karl-Helge - så lenge man kjører for fulle hus hjemme i Danmark. Bra holdning!

Kasper 
Maj 13, 2004 Kl. 07:54 AM

Citér:
Sørland wrote:
Norge er ikke så viktig Karl-Helge - så lenge man kjører for fulle hus hjemme i Danmark. Bra holdning!

Nej, ligeledes er Sydafrika, Argentina og Thailand heller ikke vigtige steder at turnere. Er du medlem af foreningen Gamle Sure Mænd™?

Hvis /Muhammed/ ikke kan komme til /bjerget/, så må /bjerget/ komme til /Muhammed/. Indsæt "Kim Larsen" og "Norge" passende steder.

Hvis man som nordmand vil købe souvenirs, så kunne man meget passende skrive et indlæg her på boardet for at spørge om hjælp...det er jo set før.

Sørland 
Maj 13, 2004 Kl. 02:28 PM

** Er du medlem af foreningen Gamle Sure Mænd? **

Jeg er ikke alene medlem - jeg er faktisk formann i foreningen Kasper
Men point taken - uansett så føler jeg
vi har god grunn til å bli litt sure
over at vi har havnet i glemmebogen og samtidig
gi utrykk for det. Men ellers så er det jo en hel del å være tilfreds med om dagen - Blant annet ølprisene

God Sommer

Kasper 
Maj 13, 2004 Kl. 03:39 PM

Citér:
Sørland wrote:
Men ellers så er det jo en hel del å være tilfreds med om dagen - Blant annet ølprisene

Jaaa, jeg har hørt om, at pilsnerne efterhånden er presset ned i 6-8 norske pesetas stykket i forbindelse med, at Lidl snart skulle gå ind på det norske marked. Og 6-8 norske penge er ikke vel ikke meget jf. denne tegneserie fra mandagens udgave af Urban:

I Danmark har Fakta dog netop sænket prisen på pilsnere til 1,95 danske kroner. Slå den, Ole!!!

Bemærk at der er copyright på tegneserien.

Karl Helge 
Maj 13, 2004 Kl. 08:11 PM

Hahaha!!!!
Cool tegneseriestripe!

Seve 
Maj 13, 2004 Kl. 08:48 PM

Der er meget at glæde sig over i Norge. Norge er med i Melodi Grand Prix på lørdag !!!!

Det er Danmark ikke..... Men måske er det alligevel os der skal glæde os mest.....

Seve

Karl Helge 
Maj 14, 2004 Kl. 08:18 PM

Melodi Grand Prix!!??!!
Hva fanden mann!! En fornærmelse mot alle som er musikk entusiaster. Så der har også Danmark noe å glede seg mest over. En annen ting som Danmark kan være stolte av er det danske kongehus. Fantastisk flott kronprinspar i dag. I motsetning til det norske kongehus, som er blitt en latterlig parodi!!

Seve 
Maj 16, 2004 Kl. 12:54 PM

Norge = 7 points.....

hsanders 
Maj 16, 2004 Kl. 03:43 PM

Hvor er den tegnede stribe nice!!

Sørland 
Maj 16, 2004 Kl. 09:49 PM

Citér:
Seve wrote:
Norge = 7 points.....

Norge 7 points - and 7 points to many
Næææ, det der karaoke-show gidder jeg ikke å følge via skjermen lengre.
-da tar jeg heller en tur "ud i det blå"

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)