Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
GASOLINE Koncert 28/1-2006 [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2975]

Strengelegen 
Jan 14, 2006 Kl. 10:12 PM
GASOLINE Koncert 28/1-2006

Stougaard 
Jan 14, 2006 Kl. 10:39 PM
Re: GASOLINE Koncert 28/1-2006

De var i Tv2 nyhedderne i går (fredag) hvor de fortalte om deres møde med Franz der havde sagt til dem : nej nej, det der går ikke... I er jo bedre end orginalerne.
Også fortalte forsangeren at hun som 6årige havde være forelsket i Kim Larsen, og at sangen Kvinde min hvade gået rent ind i hende..

Rasmus136 
Jan 17, 2006 Kl. 10:45 AM

Citér:
Stougaard wrote:
De var i Tv2 nyhedderne i går (fredag) hvor de fortalte om deres møde med Franz der havde sagt til dem : nej nej, det der går ikke... I er jo bedre end orginalerne.
Også fortalte forsangeren at hun som 6årige havde være forelsket i Kim Larsen, og at sangen Kvinde min hvade gået rent ind i hende..

Rent ind i hende? Mener du ikke hos hende Ellers har Larsen griset igen....

Killing Time 
Jan 17, 2006 Kl. 03:40 PM

Nu Taler jeg lige ud af posen DET LYDER AF BARE AF LORT mere er der ikke at sige om den sag efter min mening

Stougaard 
Jan 17, 2006 Kl. 09:10 PM

Citér:
Rasmus136 wrote:
Citér:
Stougaard wrote:

Jo selvfølgelig, mener jeg rent ind HOS...
Det andet ved jeg ikke noget om, for det sagde hun intet om i klippet, der var i nyhederne

iver 
Jan 18, 2006 Kl. 11:56 AM

mon ikke de får en retsag imod sig for der er nemlig osse et heavy metal /rock - band, der hedder Gasoline...mener at de er amerikanere, men det er jeg ikke sikker på

Strengelegen 
Jan 18, 2006 Kl. 01:14 PM

Citér:
iver wrote:
mon ikke de får en retsag imod sig for der er nemlig osse et heavy metal /rock - band, der hedder Gasoline...mener at de er amerikanere, men det er jeg ikke sikker på

Jo især hvis de lige har været et smut i København og set plakaten

Ditte 
Jan 18, 2006 Kl. 09:13 PM

Citér:
Rasmus136 wrote:
Citér:
Stougaard wrote:

Ulu la lu.... Du kan tro at han ku´

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)