Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
23 års dagen [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2887]

Strengelegen 
Dec 19, 2005 Kl. 06:43 PM
23 års dagen

I dag er det 23 år siden GASOLIN´ gav deres sidste koncert

Michael Jensen 
Dec 19, 2005 Kl. 09:46 PM
Re: 23 års dagen

Hvor interessant..... De spillede da sammen flere gange efter, dog ikke til en egentlig koncert.

Sørland 
Dec 20, 2005 Kl. 02:06 AM

malmø var den siste...alt det andre var omstendigheter og (måske) beregnende tilfeldigheter

Strengelegen 
Dec 20, 2005 Kl. 04:59 AM

Citér:
Michael Jensen wrote:
Hvor interessant..... De spillede da sammen flere gange efter, dog ikke til en egentlig koncert.

Det var jo også det jeg skrev

Sørland 
Dec 22, 2005 Kl. 04:58 PM

Konsertposter 12 dager før - det som regnes
- den siste aller siste virkelige Gas-Konsert.
På samme spillested. Tenk å avslutte i Svergie? Huff!!
Hmmm...burde jo vært en kanon-finale i parken..

..ja eller Oslo selvfølgelig!

kjukkengirl 
Dec 22, 2005 Kl. 06:03 PM

Ja det er lidt sjovt, Sidste egentlige Gasolin koncert var folkets park i Malmø, men Gorilla galla burde vel egentlig regnes for den sidste. Kan grunden være at Gasolin til Gorilla galla var den oprindelige Gasolin besætning med Bjørn Uglebjerg på trommerne, istedet for den Trommeslager der vel idag regnes for Gasolin's trommeslager nemlig Søren Berlev? Uglebjerg var jo trommeslager til og med det første album, og Berlev var jo trommeslager resten af Gas-tiden. Eller er der an helt anden grund til det ikke er Gorilla galla der regnes for sidste officielle Gasolin koncert?

Strengelegen 
Dec 22, 2005 Kl. 06:51 PM

Citér:
kjukkengirl wrote:
Ja det er lidt sjovt, Sidste egentlige Gasolin koncert var folkets park i Malmø, men Gorilla galla burde vel egentlig regnes for den sidste. Kan grunden være at Gasolin til Gorilla galla var den oprindelige Gasolin besætning med Bjørn Uglebjerg på trommerne, istedet for den Trommeslager der vel idag regnes for Gasolin's trommeslager nemlig Søren Berlev? Uglebjerg var jo trommeslager til og med det første album, og Berlev var jo trommeslager resten af Gas-tiden. Eller er der an helt anden grund til det ikke er Gorilla galla der regnes for sidste officielle Gasolin koncert?

Søren Berlev var med på Gorilla Galla Touren - og den sidste Gasolin´ var i Slagelse den 19/12-1982

Seve 
Dec 22, 2005 Kl. 07:02 PM

Strengeleg min kære ven..... Få dig nu et liv. Den sidste koncert var i Malmø !!! Det andet sammenrend ( kaldet Gorillagalla ) var og bliver aldrig en koncert med Gasolin

Seve 
Dec 22, 2005 Kl. 07:02 PM

Strengeleg min kære ven..... Få dig nu et liv. Den sidste koncert var i Malmø !!! Det andet sammenrend ( kaldet Gorillagalla ) var og bliver aldrig en koncert med Gasolin

Kasper 
Dec 22, 2005 Kl. 07:56 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
kjukkengirl wrote:

Søren Berlev var med på Gorilla Galla Touren - og den sidste Gasolin´ var i Slagelse den 19/12-1982

Jeg støtter op om Seves indlæg og foreslår også, at Strengelegen skal få sig et liv, nu hvor han undlod at kommentere på, at Uglebjerg havde været med til og med det første album.

kjukkengirl 
Dec 22, 2005 Kl. 08:57 PM

Er det da ikke rigtigt at uglebjerg var med til og med 1 album? og hvad for en koncert var den i 82?

Kasper 
Dec 22, 2005 Kl. 09:01 PM

Citér:
kjukkengirl wrote:
Er det da ikke rigtigt at uglebjerg var med til og med 1 album?

Da du vist har flere LP'er end os alle andre tilsammen, så kan du sikkert også finde Gasolin's første album, hvor man kan se Søren Berlve på "familiefotoet"...

kjukkengirl 
Dec 22, 2005 Kl. 09:09 PM

Fandens også Kasper, du har sq ret.
Der står oven i købet også hans navn på coveret, hvorimod Uglebjerg ikke er nævnt, så jeg må jo så korrigere min tidligere skrivelse, Uglebjerg var kun med indtil de begyndte at udsende Lp'er, og få succes.
Damn hvor jeg hader at tage fejl specielt når jeg bare kunne have kontroleret mig selv inden.
Kasper tror nu ikke jeg har flere Kim Larsen eller Gasolin lp'er end nogen af i andre, selvom jeg har hvad de har udgivet, men jeg har dem dog ikke i samtlige oplæg, eller farver osv.

Strengelegen 
Dec 22, 2005 Kl. 10:14 PM

Citér:
Kasper wrote:
Gasolin's første album, hvor man kan se Søren Berlve på "familiefotoet"...

For at Kasper ikke skal tro - at jeg ikke gider at rette fejl :Hvem er Søren Berlve - Han står ikke angivet på mine plader

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)