Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Nogen der vil gætte på hvad Larsen spiller? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=288]

KnOrr 
Maj 09, 2004 Kl. 09:39 PM
Nogen der vil gætte på hvad Larsen spiller?

Når nu jeg skal til koncert d. 27 Maj i Aalborg, er der da nogen der vil gætte på hvad Hr. Larsen vil spille?

Mvh KnOrr

Sørland 
Maj 09, 2004 Kl. 09:53 PM
Re: Nogen der vil gætte på hvad Larsen spiller?

Hva han kommer til å spille? Vel, så vil jeg bare si han kommer garantert til å spille for FÅ Gasolin' sanger.

Lille Jepper 
Maj 09, 2004 Kl. 11:30 PM

Som regel, er sommer koncerterne bredt set den samme saetliste som de tidligere paa aaret.
Forskellen bestaar i at der er skaaret nogle numre fra da de til sommer koncerterne kun spiller en afdeling.
Tag et kig paa Felicias side, der er saetlisten fra koncerterne i aar. Det er et meget kvalificeret gaet at det blir det samme, og saa med et par undtagelser.

anja 
Maj 10, 2004 Kl. 07:07 AM

Citér:
Lille Jepper wrote:
Forskellen bestaar i at der er skaaret nogle numre fra da de til sommer koncerterne kun spiller en afdeling.

Hva mener du med, at de kun spiller en afdeling? Sådan er det i hvert fald ikke til alle koncerterne. Jeg går da ud fra, så sikkert som amen i kirken, at de spiller to afdelinger i blandt andet Den fynske Landsby, 3. og 4. juni.

Mange hilsner anja

Bent 
Maj 10, 2004 Kl. 07:24 AM

Citér:
anja wrote:
Citér:
Lille Jepper wrote:

Hva mener du med, at de kun spiller en afdeling? Sådan er det i hvert fald ikke til alle koncerterne. Jeg går da ud fra, så sikkert som amen i kirken, at de spiller to afdelinger i blandt andet Den fynske Landsby, 3. og 4. juni.

Mange hilsner anja

De spiller festivals job på ca 80 min i ET sät....

anja 
Maj 10, 2004 Kl. 08:43 AM

Det ved jeg godt, Bent. Men for mig, lød det som om Lille Jepper konsekvent mente, de kun spillede en afdeling sommeren igennem. Og det passer jo heldigvis ikke.

Christian 
Maj 10, 2004 Kl. 10:56 AM

Øhh, jeg håber da sandelig, at Larsen spiller to sæt og ekstranumre, når han spiller i Skovdalen senere på måneden. Det der med ét sæt, er vel bare når de spiller sammen med andre bands på festivaler o.l.? Går ikke udfra det gælder, når der som f.eks. i Skovdalen er tale om en Kim Larsen- koncert og ikke en festival.

/Christian

Lille Jepper 
Maj 10, 2004 Kl. 01:02 PM

Jeg var vist lidt for hurtig i vendingen der. Nej min kommentar var ment til de saakaldte festivals, hvor der spilles sammen med andre bands.

Seve 
Maj 10, 2004 Kl. 01:29 PM

Kan også bruges udendørs i regnvejr...... I Ystad sommeren 2003, der spillede de kun et sæt. Om det skyldtes regnvejret det skal jeg lade være usagt....

Mvh
Seve

KnOrr 
Maj 11, 2004 Kl. 09:45 PM

Jamen i følge Felicias setliste, er det jo ganske goe' numre der bliver spillet (dog gerne liiiidt flere Gas' )... Men hvordan kan det være at fx en setliste ikke er at se inde på sitet? Men på den anden side er det jo også forståeligt nok, da det jo gerne må være en lille overraskelse hvad Larsen vil spille...

[Edited by KnOrr på Maj 11, 2004 Kl. 09:47 PM]

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)