Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Sommeren 2006... [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2872]

chrilep 
Dec 15, 2005 Kl. 06:04 PM
Sommeren 2006...

Hei!
Hvor er den beste plassen å reise til på sommerturneen? Hvor er det best stemning??


kjukkengirl 
Dec 15, 2005 Kl. 06:17 PM
Re: Sommeren 2006...

Odense


chrilep 
Dec 15, 2005 Kl. 06:32 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
kjukkengirl wrote:
Odense

Begrunnelse

Brian4291 
Dec 15, 2005 Kl. 07:00 PM
Re: Sommeren 2006...

Vil sige at Den fynske landsby i Odense er et godt sted.
Det er på en helt ny Amfi-scene. Men en stor fejl ved denne typr scene er når det regner, som det gjorde sidste år til en af de 2 koncerter der var de.

Men et dejligt sted, O'ense, klart et besøg værd, og Arnold holder jo opvarmningsfest inden og EFTER-party bagefter.

Der mangler mange datoer og spillesteder endnu, så der kommer mange flere gode steder, men vent ikke for længe hvis du vil prøve O'ense, for sidste år blev de når til at lave en koncert dagen efter igen pga stor forespørgsel


Strengelegen 
Dec 15, 2005 Kl. 07:02 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
chrilep wrote:
Hei!
Hvor er den beste plassen å reise til på sommerturneen? Hvor er det best stemning??


VIFTEN - lille sted - indendørs - garanteret TØRVEJR

Sørland 
Dec 15, 2005 Kl. 08:08 PM
Re: Sommeren 2006...

Aalborg


chrilep 
Dec 15, 2005 Kl. 09:50 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Sørland wrote:
Aalborg

Spørs om vi ikke møtes der. Kort vei fra båten uansett om man reiser til Hanstholm, Hirtshals eller Frederikshavn...

Sørland 
Dec 15, 2005 Kl. 10:06 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Aalborg

Spørs om vi ikke møtes der. Kort vei fra båten uansett om man reiser til Hanstholm, Hirtshals eller Frederikshavn...


Jeg er klar til å gjøre en avtale jeg.
Og grunnen til at jeg sa Aalborg er fordi jeg fikk min LIVS konsert-opplevelse med Kim Larsen for 1 uke siden....i den by!!!!


Brian4291 
Dec 15, 2005 Kl. 11:59 PM
Re: Sommeren 2006...



Mener at stedet der bliver spillet ved i Alborg, er i en skov i forbindelse med en festival.

Var deroppe for 2 år siden, og det var ikk så ringe endda!!


Thorsen 
Dec 16, 2005 Kl. 12:41 AM
Re: Sommeren 2006...

Aalborg er fedt.
Når Kim Larsen spiller i skovdalen i årlborg, er nemlig kun ham på plakaten, og ikke andre ligegylige navne......
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.


seadog 
Dec 16, 2005 Kl. 05:55 AM
Re: Sommeren 2006...

VIFTEN
Bliver´sansynlig første koncert på touren, så man kender ikke programmet på forhånd.


chrilep 
Dec 16, 2005 Kl. 09:09 AM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Thorsen wrote:
Aalborg er fedt.
Når Kim Larsen spiller i skovdalen i årlborg, er nemlig kun ham på plakaten, og ikke andre ligegylige navne......
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.



Og det er viktig. I Frederikshavn sist sommer spilte de bare en time og 15 minutter. Det var litt lite for en som hadde reist helt fra Norge.

kjukkengirl 
Dec 16, 2005 Kl. 05:15 PM
Re: Sommeren 2006...

Odense er Nr. 1 man er næsten sikker på at se ham igen hvis man tager på Lørups bagefter.


Knaldperlen 
Dec 17, 2005 Kl. 11:10 AM
Re: Sommeren 2006...

Aalborg er stedet..


clausen 
Dec 21, 2005 Kl. 05:04 AM
Re: Sommeren 2006...

Aalborg er fedt.
Når Kim Larsen spiller i skovdalen i årlborg, er nemlig kun ham på plakaten, og ikke andre ligegylige navne......
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.

Da jeg var i skovdalen får nogle år siden for at hører Kim og Kjukken varmede james op ( Stjerne for en aften )


Strengelegen 
Dec 21, 2005 Kl. 07:52 AM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
clausen wrote:
Aalborg er fedt.
Når Kim Larsen spiller i skovdalen i årlborg, er nemlig kun ham på plakaten, og ikke andre ligegylige navne......
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.

Da jeg var i skovdalen får nogle år siden for at hører Kim og Kjukken varmede james op ( Stjerne for en aften )


Da du var i Skovdalen for nogen år siden - var der jo så IKKE kun Kim Larsen på plakaten - men også et "ligegyldigt" navn som James på plakaten

Arnold 
Dec 21, 2005 Kl. 08:31 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
clausen wrote:
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.




Aalborg? Det var en lang køretur du gamle, helt nede fra grænsen og hele vejen op, husk du ikke må drikke i bilen, kan du klare den

IrmaGrad 
Dec 21, 2005 Kl. 09:46 PM
Re: Sommeren 2006...

Viften?

Er det Viften i Rødovre??

:)


Brian4291 
Dec 21, 2005 Kl. 10:19 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
IrmaGrad wrote:


Er det Viften i Rødovre??




Det tror jeg. Det er jo der de, indtil nu, starter deres sommer-tour, selvom det de sidste år har været portalen i Greve..........................

Thorsen 
Dec 22, 2005 Kl. 11:18 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
clausen wrote:
Aalborg er fedt.
Når Kim Larsen spiller i skovdalen i årlborg, er nemlig kun ham på plakaten, og ikke andre ligegylige navne......
Så jeg håber vi ses i Aalborg til sommer.

Da jeg var i skovdalen får nogle år siden for at hører Kim og Kjukken varmede james op ( Stjerne for en aften )


Da du var i Skovdalen for nogen år siden - var der jo så IKKE kun Kim Larsen på plakaten - men også et "ligegyldigt" navn som James på plakaten


Det jeg mener med. At der var ikke andre på plakaten er at når Kim Larsen spiller i skovdalen i Aalborg, så er det ham der er hovednavnet. Hvad der er opvarmning bliver vel dårligt nok omtalt på plakater ol.
Sådan en aften er det Kim Larsen folk kommer for at høre.
Ikke ligesom til festivaller hvor han kun er en del af et helt program. Så er det nemlig at det kun bliver til en god times koncert.
Derfor synes jeg at Skovrovk i Aalborg er den perfekte rammen til at se/gense Kim Larsen & Kjukken.

Sørland 
Dec 23, 2005 Kl. 04:38 AM
Re: Sommeren 2006...

Citér:

Det jeg mener med. At der var ikke andre på plakaten er at når Kim Larsen spiller i skovdalen i Aalborg, så er det ham der er hovednavnet. Hvad der er opvarmning bliver vel dårligt nok omtalt på plakater ol.
Sådan en aften er det Kim Larsen folk kommer for at høre.
Ikke ligesom til festivaller hvor han kun er en del af et helt program. Så er det nemlig at det kun bliver til en god times koncert.
Derfor synes jeg at Skovrovk i Aalborg er den perfekte rammen til at se/gense Kim Larsen & Kjukken.


Høres fedt ut!

seadog 
Jan 11, 2006 Kl. 06:29 AM
Re: Sommeren 2006...

Så er der udsolgt i viften.


Slaske 
Jan 11, 2006 Kl. 03:50 PM
Re: Sommeren 2006...

Hey folks !

Julen 2005 er ovre......og det er jo herligt. Men bedre er det, at under træet juleaften, lå der 2 billetter til Kim-koncerten i Skovdalen d. 9. juni 2006......til mig ! Så må jeg jo hellere tage Kranen i hånden og en pose pingviner i den anden. Jeg missede ham jo i december, så nu skal der tages revance.
Og som skrevet af andre tidligere i denne tråd....Skovdalen i Aalborg er stedet. Smukkere bliver det ikke.
Vi ses

Slaske, Aalborg c",)


Brian 
Jan 11, 2006 Kl. 04:23 PM
Re: Sommeren 2006...

Gu væ .. om Kjukken spiller på Bornholm i år .. Sverige ... Norge


Brian4291 
Jan 11, 2006 Kl. 05:40 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Brian wrote:
Gu væ .. om Kjukken spiller på Bornholm i år .. Sverige ... Norge


Syns ås godt nok de trækker den lidt med de sidste datoer.
Der er jo store huller i tour-planen som den ser ud lige nu.

Og igen er KJUKKEN.DK først med hvor der spilles, på trods af at jeg er tilmeldt Kimlarsen.dk's nyhedsbrev

Men vi får vel snart de sidste datoer på plads, tror I ikk?

Stougaard 
Jan 11, 2006 Kl. 05:46 PM
Re: Sommeren 2006...

Ja jeg glæder mig ihvertfald til den (måske disse) koncert(-er) jeg skal til


Kasper 
Jan 11, 2006 Kl. 07:27 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Brian wrote:
Kjukken spiller på Bornholm i år .. Sverige ... Norge

Det kan vel komme ud på et

Brian 
Jan 11, 2006 Kl. 07:51 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Brian wrote:
Kjukken spiller på Bornholm i år .. Sverige ... Norge

Det kan vel komme ud på et

Jaa .. de har nok ikke spillet flere koncerter på Bornholm tænker jeg . Vi er kun et lille land .

iver 
Jan 11, 2006 Kl. 08:31 PM
Re: Sommeren 2006...

jeg regner da med at de spiller i Frederiksborg Hallen i Hillerød, den 19. maj. Det har de gjort de sidste par år, i hvert fald


Knaldperlen 
Jan 12, 2006 Kl. 04:07 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
iver wrote:
jeg regner da med at de spiller i Frederiksborg Hallen i Hillerød, den 19. maj. Det har de gjort de sidste par år, i hvert fald


Så tror jeg også de gør det i år igen.. Jeg ved hvert fald de spiller i Aalborg d. 9 juni og det har de nemlig også gjort de sidste år.

Brian4291 
Jan 12, 2006 Kl. 04:57 PM
Re: Sommeren 2006...

Hmmmmmmmmmmmmmmm

De sidste 2 år har de haft tour-præmiere i Portalen i Greve, og indtil nu, har de det ikk i år, da den første dato er i Viften i Rødovre


Ditte 
Jan 18, 2006 Kl. 09:53 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Brian wrote:
Jaa .. de har nok ikke spillet flere koncerter på Bornholm tænker jeg . Vi er kun et lille land .


Et lille land med et folk som har stor forstand... Husk det nu Brian Janteloven: DU SKAL TRO DU ER NOGET....

Ditte 
Jan 18, 2006 Kl. 09:56 PM
Re: Sommeren 2006...

Citér:
Brian4291 wrote:
Hmmmmmmmmmmmmmmm

De sidste 2 år har de haft tour-præmiere i Portalen i Greve, og indtil nu, har de det ikk i år, da den første dato er i Viften i Rødovre


Hvis der bliver hurtigt udsolgt, ja så kan det jo komme så vidt at de gider at tage til Viften ikke, så ha lidt tålmod... det gir rod... og en fod... så står det hele lidt bedre fast ik´



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)