Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Thorsen Dec 09, 2005 Kl. 09:23 AM |
![]()
- ja så var jeg altså til en FED koncert i går aftes i Aalborghallen med Kim Larsen & Kjukken. Jeg må sige, der var virkelig tændt op for gryderne i aftes, og godt med strøm på de elektriske guitarer. Det er så absolut en af de bedste koncerter, jeg har været til, med Kim Larsen. Sikke en start: ”Dejlig er jorden”, Endelig jul igen”. Så fik vi lidt strengeleg. Vi kom en tur i skoven i nummeret ”Hvis din far giver dig lov” osv. osv. Plus selvfølgelig 9 nummerer fra den nyeste Kim Larsen & Kjukkens cd udgivelse ”Glemmebogen Jul & Nytår”. Jo det var en helt igennem perfekt sammenblanding af nyt og gammelt Larsen materiale. |
|
|
Brian4291 Dec 09, 2005 Kl. 10:00 AM |
![]()
Kanonnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
Hosper Dec 09, 2005 Kl. 02:43 PM |
![]()
Rigtig fed oplevelse... |
|
|
Thorsen Dec 09, 2005 Kl. 03:52 PM |
![]()
- ja og da han gik ud midt i nummeret for at bytte, var der inden til at bytte med. Så han måtte tilbage på scenen og sluttede med 5 strenge. |
|
|
Hosper Dec 09, 2005 Kl. 04:14 PM |
![]()
Citér: Ja, men var det ikke i "Køb bananer" ![]() Kim startede forøvrigt "Køb bananer" med capo'en i 4. bånd på guitaren, men fik den flyttet til 3. bånd efter 1. vers. Hvor efter han lige sendte et smil over til Karsten ![]() |
|
|
Thorsen Dec 09, 2005 Kl. 04:21 PM |
![]()
-jo rigtigt det var i "Køb bananer". Den med capoen så jeg ikke, men meget sjovt alligevel.... |
|
|
Stougaard Dec 09, 2005 Kl. 04:44 PM |
![]()
Citér: Men kim sang forkert i Køb bananer, hørte i ikke det?, han rodede lidt rundt i versene og måtte rede den med at begynde og "synge" sine dut bum di da lala - lyde. ![]() Men ja en kanon koncert, ok Knaldperlen Sørland var henne og hilse på dig, men du ville ikke være knaldperlen lige der... hi hi hihi Uforstående... Ja, det var Sørland nok også... hi hi hi |
|
|
Knaldperlen Dec 09, 2005 Kl. 05:24 PM |
![]() Hva snakker du om ? |
|
|
Knaldperlen Dec 09, 2005 Kl. 05:28 PM |
![]()
Der var sgu ingen henne at hilse på mig ? |
|
|
Arnold Dec 09, 2005 Kl. 05:32 PM |
![]()
Du må ha været meget fuld knaldperlen, for jeg hilste også på dig et par gange, kan du ikke huske det |
|
|
Knaldperlen Dec 09, 2005 Kl. 05:40 PM |
![]() Haha det tror jeg så ikke .. Men i kunne da bare ha kommet.. |
|
|
Hosper Dec 09, 2005 Kl. 05:50 PM |
![]()
Citér: Det hørte jeg godt. Det var i sidste vers... |
|
|
Stougaard Dec 09, 2005 Kl. 07:40 PM |
![]()
Citér: Det gjorde Sørland da også. For at gøre det hele lidt forståligt, så stod der en oppe foran lidt fra os af med Gasolin T-shirt på, og han kikkede tit over på os, og jeg syntes jeg havde set det ansigt et sted før. Så jeg tænkte det det måske var dig, så jeg sagde til Sørland at det måske var dig. Også gik han over til "dig" og sagde hej, er du knaldperlen? han gloede meget uforstående på Sørland og rystede på hovedet, så sagde Sørland, er du ikke knaldperlen fra kjukken.dk, nej det var han nu ikke. Så spurgte Sørland rundt i den kreds hvor "du" stod om der var ender var knaldperlen ![]() Men det gjorde jeg nu ikke, men det så sjovt ud. ![]() |
|
|
Sørland Dec 10, 2005 Kl. 12:26 PM |
![]()
|
|
|
Sørland Dec 10, 2005 Kl. 12:39 PM |
![]()
PS: Og til informasjon: |
|
Besøgende