Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
to spørgsmål [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2733]

storm 
Nov 17, 2005 Kl. 09:12 PM
to spørgsmål

Er der nogen, der kan oplyse mig om præcis hvilken slags kasket, kim larsen har turneret med i år, mærke og model?

Er der nogen, der ved om kim larsen i år spiller på cafe grønttorvet i odense nytårsaften?

Slaske 
Nov 18, 2005 Kl. 01:28 PM
Re: to spørgsmål

Hey

Det er en Stetson Sixpence................Slaske, Aalborg

storm 
Nov 21, 2005 Kl. 09:03 PM

Det er en stetson, synes dog ikke helt det ligner en sixpence..mener der er en model, der hedder 8-piece eller noget i den retning, der ligner den mere.

Arnold 
Nov 21, 2005 Kl. 10:06 PM

Arnold 
Nov 21, 2005 Kl. 10:31 PM

Arnold 
Nov 23, 2005 Kl. 08:29 PM

Jeg syntes ikke det er den samme han har haft på, på hele turen, den ene er grålig mens den anden er lidt mere lysbrunlig

Arnold 
Nov 23, 2005 Kl. 08:49 PM

Jeg syntes heller ikke at det er den samme jakke han har på, det må du kunne se TB på nogle af dine mange milliarder billeder du har

Brian4291 
Nov 24, 2005 Kl. 12:44 AM

Citér:
Arnold wrote:
Jeg syntes heller ikke at det er den samme jakke han har på, det må du kunne se TB på nogle af dine mange milliarder billeder du har

Jeg prøver, men garantere intet.

Har brugt Photo Shop for anden gang i mit liv og tingen kom til at se sådenne ud.

I Næstved så tingene sådanne ud

I Faaborg så det sådanne ud

I Kerteminde havde han dette på

Og turen til Slagelse bød på dette syn

Vil så sige at på original billederne ser det ud til at udklædningen i Faaborg var en helt glat og ensfarvet jakke hvor de 3 andre er det ens, men bedøm selv

Brian4291 
Nov 24, 2005 Kl. 12:47 AM

Og vi siger tak, nej, 1000 tak til Marianne Juul for at vores SLETTE-funktion ikke virker mere. For så havde jeg kunne rette fejlen på Faaborg-billedet, men en moderator kan måske hjælpe, ellers er det bare ærgeligt

Brian4291 
Nov 24, 2005 Kl. 12:49 AM

Og så lige i forverringen over det er længe siden jeg har uploadet billeder og skidtet ikke virker, så fik jeg lige skrevet forkert, det er da Kerteminde billedet der hænger lidt med ørene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kimzoom 
Nov 24, 2005 Kl. 05:03 AM

Citér:
Brian4291 wrote:
Og vi siger tak, nej, 1000 tak til Marianne Juul for at vores SLETTE-funktion ikke virker mere. For så havde jeg kunne rette fejlen på Faaborg-billedet, men en moderator kan måske hjælpe, ellers er det bare ærgeligt

kimzoom har også æren for at slette funktionen ikke virker mere... så jeg vil også takkes!!

Brian4291 
Nov 24, 2005 Kl. 10:05 AM

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Brian4291 wrote:

kimzoom har også æren for at slette funktionen ikke virker mere... så jeg vil også takkes!!

Skøre skid.

Men okay

sender en lille tak til Kimzoom

godtså

Brian4291 
Nov 25, 2005 Kl. 11:00 AM

Kan så oplyse at Kim dresscoad ( tøj ) ligner det samme som sommertouren bød på.

Og mandens hat bliver meget flittigt brugt under det meste af koncerten.

Der er meget spral i Kim og jeg vil da håbe for de andre i bandet at han har flere sæt, for varmen fik han da, ligesom ås på gulvet

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)