Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
kimzoom Okt 01, 2005 Kl. 12:42 AM |
![]()
ja, så har kjukken rundet de 10 år. Tillykke til dem, selvom der har været en udskiftning i bandet, så er det sgu flot. |
|
|
dennis307sw Okt 01, 2005 Kl. 07:54 AM |
![]() hvorfor... altså hvorfor nye spillemænd? |
|
|
kimzoom Okt 01, 2005 Kl. 08:14 AM |
![]()
Jeg kender flere, som ønsker sig en ny Kim Larsen lyd, jeg ville ønske - for et par af bandmedlemmerne - at de kunne få fred, for den håndfuld "syge" fans, som følger dem overalt. Så måske kjukken opløses om få år max. Så de kan få et liv igen. |
|
|
Stougaard Okt 01, 2005 Kl. 11:11 AM |
![]()
ja kjukkens kontrakt er jo også ved at være udløbet, den siger vel kun et album mere, så vil tiden vise om de stadig skal spille sammen med Larsen eller om han finder andre spillemænd |
|
|
Hubertus Okt 01, 2005 Kl. 03:55 PM |
![]()
Det ville være ret sørgeligt hvis Kim og Kjukken skulle skilles ad. Jeg synes de spiller bedre og bedre sammen som årene går, bla. illustreret ved boblende spilleglæde og herlige sætlister med flere helt gamle numre, så lad os håbe disse triste tanker bliver på rygteplanet. |
|
|
dennis307sw Okt 01, 2005 Kl. 05:40 PM |
![]() et godt gæt herfra: Jeg tror da bandmedlemmerne, har styrket deres økonomi ganske betragteligt i de år de har spillet sammen med Larsen. Det kan da godt være der er fans der viser interesse for dem, men det er jo medaljens bagside. Jeg er forsåvidt enig i at Kjukken har "deres" lyd - som er lidt triviel i længden. Men de spiller godt - derom ingen tvivl. |
|
|
Bjalle Okt 01, 2005 Kl. 06:38 PM |
![]() Kjukken spiller total godt,, hvorfor skal det udskiftes.. jeg håber at kjukken spiller sammen i mange mange mange mange mange mange år endnu |
|
|
kjukkengirl Okt 01, 2005 Kl. 07:23 PM |
![]()
Teori: 1 album mere og Kim Larsen går på pension, eller trækker sig tilbage for at nyde det stille familieliv, og se sine børn vokse op. |
|
|
timmi Okt 03, 2005 Kl. 09:06 PM |
![]()
Det er nok lite oss fans kan influere Kim i hvilken retning hans musikk og lyd bør gå, desverre... |
|
|
Richard Okt 04, 2005 Kl. 09:45 AM |
![]()
Vi skulle vel alle ønsket at Larsen kunne spilt pur Rock`n roll som han gjorde tilbake i gas-tiden...men så var jo han 20-30 år yngre da. Vi må huske på at mannen snart fyller 60, og da synes jeg Kjukkens koselige og avslappande pop-musikk fungerer godt for den gamle mann! Ingen grunn å leke rockestjerne visst man ikke passer som det |
|
|
timmi Okt 05, 2005 Kl. 03:07 PM |
![]()
Sant nok Richard...Forøvrig har vel ikke Kim gitt ut ren rockmusikk siden Gasolin oppløstes, og da var han vel 33 år. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |