Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2409] |
|
|
This is my life Sep 08, 2005 Kl. 08:53 AM |
Hvorfor kommer ikke KIM til Norge?
Hvorfor tar ikke Kim og bandet seg tid til en tur med "Danskebåten" opp til Oslo og avholder konserter for de norske fansene? |
|
|
chrilep Sep 08, 2005 Kl. 10:09 AM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Helt enig! Vi må sette i gang en aksjon!! Hjem igjen kan han ta danskebåten fra Bergen, sånn at vi her vest også får oppleve ham. Og i mellomtiden får vi reise til Danmark et par ganger i året. Dyrt, men veldig moro... |
|
|
Bent Sep 08, 2005 Kl. 10:21 AM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Der er TUDEKIKS ved udgangen ..... |
|
|
IrmaGrad Sep 08, 2005 Kl. 01:51 PM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge?
Tudekiks |
|
|
chrilep Sep 08, 2005 Kl. 02:10 PM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Tudekiks? |
|
|
KnOrr Sep 08, 2005 Kl. 04:10 PM |
Spøg til side.. |
|
|
chrilep Sep 08, 2005 Kl. 06:29 PM |
Jeg har nettopp sendt dette brevet til JørnØrn. Fint hvis alle andre nordmenn gjør det samme! |
|
|
Sørland Sep 08, 2005 Kl. 06:50 PM |
|
|
|
chrilep Sep 08, 2005 Kl. 08:26 PM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Det er fire år siden sist. Spilte i Langesund i august 2001 (der var jeg), og deretter på Voss (der var jeg ikke, selv om Voss er mye nærmere Bergen enn Langesund er...) oktober samme år. Siden har ingen sett verken han eller Kjukken. Begynner nesten å minne om en skandale! |
|
|
Karl Helge Sep 08, 2005 Kl. 09:32 PM |
Citér: Ja! Skandale kan man trygt si!!! |
|
|
Hubertus Sep 09, 2005 Kl. 02:01 AM |
Jeg synes som skandinavier at det nærmest tenderer det skandaløse , at Larsen fravælger Norge pga. en pelitesse som rygeforbud (HVIS det er årsagen). Ville nogensomhelst gribe ind i Norge, hvis han fyrede "et par Prince af" under koncerten Of course not .... No Way ? Det lugter desværre langt væk af en primitiv opførsel, der ikke er vor danske skjald værdig på nogen måde. |
|
|
Bent Sep 09, 2005 Kl. 07:38 AM |
Citér: UNDSKYLD Hubertus !!!!!!!!! Om nogen vil gribe ind fordi han fyrer et par prince af og får en bajer på scenen?? JA du kan jo blot gå tilbage til Rednex de fik en stor böde og der var en masse polimik FORDI de rög på scenen og drak ÖL... MEN er det ikke lige at gå over stregen og kalde Kim Larsen for Barnlig med en primitiv opförsel ER der i det hele taget nogen der kender GRUNDEN til, at de har "fravalgt" Norge ? Selv havde jeg for et par år siden fornöjelsen at tale et par timer med Hans Fagt på en bäverding i KBH för et job han slkulle spille, og vi kom ind over rigtigt mange ting - om hvor HÅRDT de lange ture dengang havde väret. Specielt nävnte han at afstande OG vej forholdene i Norge var en ekstrem belastning. Faktisk tärrede en uge på vejene deroppe det samme som en forårs turne i Danmark..sagde Hans Jeg ved så ikke i dag, om det er DET der er medvirkende til (sammen med forbudene), at de IKKE kommer.. Men når du nu HAR valgt at kalde ham barnlig med en primitiv opförsel, så vil jeg da opfordre dig til, at finde dig et andet idol - som värdsätter sine fans lige over hele verden... |
|
|
Strengelegen Sep 09, 2005 Kl. 08:48 AM |
Citér: Ja - tænk hvis du havde været Elvis fan (da han levede ) Han havde fans over hele verden - men spillede kun i USA |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 09:08 AM |
1) Larsen er ikke barnlig og har ikke en primitiv oppførsel! |
|
|
Bent Sep 09, 2005 Kl. 09:17 AM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? og hvad så med resten af Norge ? |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 09:37 AM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Hvis de er virkelige fans, kommer de til Oslo eller Bergen! |
|
|
Strengelegen Sep 09, 2005 Kl. 09:45 AM |
Citér: .... og Finland |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 10:40 AM |
Fikk nettopp dette svaret fra JørnØrn: |
|
|
Bent Sep 09, 2005 Kl. 11:19 AM |
Citér: Så fik vi det sat på plads... |
|
|
Bent Sep 09, 2005 Kl. 11:23 AM |
Citér: Nemmerlig Larsen har ikke väret HER siden han var her med Gasolin og var vägen i 7 dögn da solen ikke ville gå ned för EFTER "Juhannus" ...:o) Så FInalnd BÖR komme för NORGE Solokonceert KUN for mig ... lägger gerne have til |
|
|
GOTT Sep 09, 2005 Kl. 02:19 PM |
Re: Hvorfor kommer ikke KIM til Norge? Til gengæld er de interesseret i at komme til Flensborg igen, men der kan man jo også få billige øl |
|
|
Hubertus Sep 09, 2005 Kl. 03:09 PM |
Citér: Ja ja da - godt ord igen. Det er jo ikke Kim Larsens generelle måde at være på jeg anfægter, tværtimod synes jeg der er mange gode grunde til at lytte til hans kritik af det moderne samfunds mangler, og dertil kommer at Kim er et varmt menneske som interesserer sig for sine omgivelser og aldrig er ligeglad. Det er bl.a. det der gør, at mange deriblandt jeg selv har lyst til at lytte til hans musik, fordi hans tekster siger én noget om livet, som man kan nikke genkendende til. Selv som fan, kan der dog være ting som man ryster på hovedet af. Vi er nok uenige, Bent, men hvis det norske rygeforbud er grunden til at Kim & Kjukken ikke vil besøge sine fans i Norge, synes jeg det er for ringe af ham. Vi havde tidligere på året en polemik omkring Larsens holdning til rygning - den vil jeg ikke røre op i igen - men det skuffer mig at han på ryger-området nærmest udviser religiøs stædighed, som slet ikke passer ind i helhedsbilledet af ham som en varm og tolerant kunstner. Måske er det ikke den egentlige årsag til at han bliver væk fra Norge, men jeg synes ikke vejforholdene og afstandene kan bruges som undskyldning for at holde sig væk. Der er ingen der siger, at bandet partout skal besøge Nord Kap, Tromsø, Narvik og andre nordlige steder. Ligesom han kunne tage til London, kan han også udmærket spille et par koncerter i det sydlige Norge uden at være segnefærdig bagefter. Jeg tror ikke det er hårdere at rejse til Oslo end London. Bare én koncert i Norge er bedre end slet ingen. Nej, det lugter langt væk af en protest imod det norske rygeforbud, som går udover sagesløse norske fans, og det synes jeg er for lavt for en kunstner af hans format. Beklager, men vi bliver nok ikke enige. |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 03:54 PM |
1) Det er fortsatt lov å røyke utendørs i Norge. |
|
|
Kasper Sep 09, 2005 Kl. 07:04 PM |
Citér: Der er vel også muligt at flyve i Norge, hvis afstandene i bus er for lange. Mon det evt. er for dyrt eller upraktisk at flyve, til at det er et egentligt transportalternativ? |
|
|
KnOrr Sep 09, 2005 Kl. 07:30 PM |
Citér: Jeg er enig med dig Hubertus.. |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 07:32 PM |
København-Oslo 600 kr |
|
|
Kasper Sep 09, 2005 Kl. 07:38 PM |
Citér: Det er vel for én person (måske endda på billigdag - så han spille koncert om tirsdagen og onsdagen). Måske Kim Larsen gerne vil have Kjukken med samt lysmand, lydmand, manager og alle mulige andre "back stage"-personer. Måske han også kunne tænke sig at medbringe nogle trommer og lidt andre instrumenter og udstyr, som sikkert vejer flere tons...jeg er ret sikker på, at det ikke kan betegnes som håndbagage, og det kan sikkert heller ikke være i deres kufferter |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 07:44 PM |
Citér: Derfor er det nok greiest å ta båten... |
|
|
Bent Sep 09, 2005 Kl. 09:12 PM |
Citér: For dyrt iflg Hans Fagt |
|
|
chrilep Sep 09, 2005 Kl. 09:22 PM |
Citér: Jeg gir opp. Billgere for meg å reise til Danmark to ganger i året enn å få hele gjengen opp her. |
|
|
elvisen Sep 18, 2005 Kl. 12:37 AM |
Må bare gi min fulle støtte til alle norske fan av Kim,som ønsker at han kunne holdt noen konserter i norge igjen. |
|
|
Brian4291 Sep 18, 2005 Kl. 10:03 AM |
Citér: Eller til Danmark |
|
|
This is my life Sep 19, 2005 Kl. 11:31 AM |
Interessant å lese alle innleggene etter at jeg startet denne tråden. |
|
|