Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Den nye cd`er,kommer den og hvornår? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2343]

lone 
Aug 26, 2005 Kl. 06:07 PM
Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Er der nogen herinde som ved om der kommer en "børne"cd`er og hvornår?


KnOrr 
Aug 26, 2005 Kl. 06:19 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Der kommer én, men ingen ved hvornår (sikkert heller ikke Kim), men det har jo været intentionen, at der skulle være en "Glemmebogs-trilogi" og da den alm. Glemmebog og Jul og Nytår er udkommet, mangler der jo kun Børnesange-cd'en.. Men der er ingen udsagn om hvornår den udkommer


Bjalle 
Aug 27, 2005 Kl. 05:50 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jeg har hørt at det er en cd med egene nummer.


Bella 
Aug 28, 2005 Kl. 09:54 AM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jeg tror det er en blanding af børnesange og egne numre. Hørte et par af numrene fra den kommende cd, da de var i Aalborg - I kan godt glæde jer


Bent 
Aug 28, 2005 Kl. 12:52 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Citér:
Bella wrote:
Jeg tror det er en blanding af børnesange og egne numre. Hørte et par af numrene fra den kommende cd, da de var i Aalborg - I kan godt glæde jer


Imponerende i og med at der IKKE kommer nogen ny cd før i 2006
Og hvilke numre var det så - husker du dem ? Altid rart med nyheder

Bella 
Aug 28, 2005 Kl. 01:46 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Selvom cd´en først udkommer i 2006 - hvilket der jo ikke er så længe til - er det ikke unormalt at nogle af numrene allerede er indspillet. Og ja, trods en lettere beruselse, kan jeg huske at den blandt andet indeholdt Elefantens vuggevise og - selvfølgelig - Kalendervender Tage..


KnOrr 
Aug 28, 2005 Kl. 03:45 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Citér:
Bella wrote:
Selvom cd´en først udkommer i 2006 - hvilket der jo ikke er så længe til - er det ikke unormalt at nogle af numrene allerede er indspillet. Og ja, trods en lettere beruselse, kan jeg huske at den blandt andet indeholdt Elefantens vuggevise og - selvfølgelig - Kalendervender Tage..


Hej Bella..

Du siger, at de spillede ovennævnte sange i Aalborg! Hvornår var det, de gjorde det? Jeg var selv til koncert da de var i Aalborg, men der spillede de ikke noget af de 2 sange som du nævner..

Mvh KnOrr

Knaldperlen 
Aug 28, 2005 Kl. 05:11 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jeg mener bestemt også at de spillede Elefantens vuggevise og kalendervender Tage i skovdalen.. Jeg er ikke 100% sikker.. Andre der var i skovdalen, som kan bekræfte?


Mille Carterfan 
Aug 28, 2005 Kl. 05:11 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
Bella wrote:
Selvom cd´en først udkommer i 2006 - hvilket der jo ikke er så længe til - er det ikke unormalt at nogle af numrene allerede er indspillet. Og ja, trods en lettere beruselse, kan jeg huske at den blandt andet indeholdt Elefantens vuggevise og - selvfølgelig - Kalendervender Tage..


Hej Bella..

Du siger, at de spillede ovennævnte sange i Aalborg! Hvornår var det, de gjorde det? Jeg var selv til koncert da de var i Aalborg, men der spillede de ikke noget af de 2 sange som du nævner..

Mvh KnOrr


Hov

Christian 
Aug 28, 2005 Kl. 05:34 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Øhhh, hvad er det for en koncert i Skovdalen - tror I har været stang Bacardi. Jeg var til koncerten både i år og sidste år, og der spille de ingen af de nævnte numre. Forøvrigt vil jeg godt æde min gamle hat på, at de nævnte sange IKKE kommer med på den næste CD - hvorfor skulle de dog udsende "Elefantens Vuggevise" endnu engang.

/Christian


Knaldperlen 
Aug 28, 2005 Kl. 05:41 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jeg har også været de sidste to år, og ja jeg var også pænt stiv, men mente bare de spillede de to sange, men det gjorde de nok ikke så :P Hehe...

Hvorfor de skulle udgive elefantens vuggevise igen?
Jo for hvis det er en børne cd kjukken laver som den næste ville den sang jo være rimelig oplagt..


Brian 
Aug 28, 2005 Kl. 05:53 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Tjaa ... Karneval Boller op og Boller ned i en ny version kan også tænkes der kommer med på glemmebogen

tror ikke børnesangene bliver den næste cd de udsender snarere et helt nyt Kjukken album af den ægte vare til næste år.


Knaldperlen 
Aug 28, 2005 Kl. 06:15 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Citér:
Brian wrote:
Tjaa ... Karneval Boller op og Boller ned i en ny version kan også tænkes der kommer med på glemmebogen

tror ikke børnesangene bliver den næste cd de udsender snarere et helt nyt Kjukken album af den ægte vare til næste år.


Det må vi da helt klart håbe

Ditte 
Aug 28, 2005 Kl. 06:23 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Citér:
Brian wrote:
Tjaa ... Karneval Boller op og Boller ned i en ny version kan også tænkes der kommer med på glemmebogen

tror ikke børnesangene bliver den næste cd de udsender snarere et helt nyt Kjukken album af den ægte vare til næste år.



Uanset hvad der kommer.
så venter jeg spændt.
Bare den kommer med tomme lommer.
Så er tingene hændt.

Endnu nogle dejlige ord.
Som jeg kan svale hen i.
Og som jeg håber og tror.
At det med dem ej er forbi.

Kh

Ditte

Bjalle 
Aug 29, 2005 Kl. 02:04 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Den nye cd, bliver med egene nummmer. se

http://www.listen.to/skovgaard. kig under nyheder.


Bjalle 
Aug 29, 2005 Kl. 02:07 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jeg ved ikke om linket dur, men i skal bare gå ind på Karsten skovgaard`s hjemmeside. og kig under nyheder


lone 
Aug 29, 2005 Kl. 03:09 PM
Re: Den nye cd`er,kommer den og hvornår?

Jamen så må jeg jo vente,øv havede ellers regnet med at få den omkring jul i år !




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)