Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Turnestart Juleturne! [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2324]

Mathilde 
Aug 22, 2005 Kl. 09:49 PM
Turnestart Juleturne!

Bliver d. 24. november i Baltoppen i Ballerup (øv København igen)

Frem med pengepungen d. 5. september, for der starter salget til alle julekoncerterne.

Flere datoer her


IrmaGrad 
Aug 22, 2005 Kl. 10:26 PM
Re: Turnestart Juleturne!

hø hø.....hvis man har adgang til det rigtige netværk kan man købe biletter til Baltoppen allerede søndag d. 4....det har jeg da tænkt mig at gøre......

:)


Brian4291 
Aug 23, 2005 Kl. 11:00 AM
Re: Turnestart Juleturne!

Citér:
IrmaGrad wrote:
hø hø.....hvis man har adgang til det rigtige netværk kan man købe biletter til Baltoppen allerede søndag d. 4....det har jeg da tænkt mig at gøre......

:)


Forklar lige den, for vi skal da ås afsted

Og tak Mathilde for opdateringen

IrmaGrad 
Aug 23, 2005 Kl. 11:59 PM
Re: Turnestart Juleturne!

hmmm....forklaringen er at der findes et intranet hvor man kan bestille biletter allerede fra d. 4.......

men man skal have adgang til det intranet.....og det har min kone......så jeg skal nok komme i Baltoppen d. 24 november.....

:)


Kasper 
Aug 24, 2005 Kl. 12:05 AM
Re: Turnestart Juleturne!

Citér:
IrmaGrad wrote:
hmmm....forklaringen er at der findes et intranet hvor man kan bestille biletter allerede fra d. 4.......

men man skal have adgang til det intranet.....og det har min kone......så jeg skal nok komme i Baltoppen d. 24 november.....

:)
Ahhh, endnu en fordel ved at være informationsminister
Gad vide hvor meget en billet kan indbringe d. 4. september om aftenen...

IrmaGrad 
Aug 24, 2005 Kl. 12:06 AM
Re: Turnestart Juleturne!

det kommer jo så nok an på om der er udsolgt.....

:)

anyways....jeg kan da prøve at lokke konen til at bestille rigeligt.......................


Kasper 
Aug 24, 2005 Kl. 12:29 AM
Re: Turnestart Juleturne!

Citér:
IrmaGrad wrote:
det kommer jo så nok an på om der er udsolgt.....

:)

anyways....jeg kan da prøve at lokke konen til at bestille rigeligt.......................

Med forbehold for store usikkerheder, var det så ikke i 1998, at billetter til Roskilde Festival raskt væk blev handlet for 3000-3500 kr. om torsdagen? Og i 1999, at billetterne om torsdagen blev handlet fra 100-1000 kr.? Det er kun et spørgsmål om udbud og efterspørgsel og så naturligvis et marked med ugennemsigtighed. På samme måde kostede "pre-samplen" til Weekend Music omkring 800 kroner ved udsendelsen, mens den blot et par uger senere, efter udsendelsen af Weekend Music, kun kunne indbringe 400 kr. I dag er prisen firecifret for den selvsamme pre-sample.

IrmaGrad 
Aug 24, 2005 Kl. 09:03 AM
Re: Turnestart Juleturne!

jamen jamen jamen.....hvis tanken om jeg jeg ville forsøge at skaffe ekstra biletter og sælge dem til overpris er opstået et eller andet sted........så lad mig da blot understrege, at skulle det lykkes for mig at få biletter (udover de 10 vi selv skal bruge) så vil jeg naturligvis videreformidle dem uden merpris......


skrid pomfrit 
Aug 29, 2005 Kl. 04:54 PM
Re: Turnestart Juleturne!

Dav! En svensker her! Hvor köber man billeter? Billetlugen el billetnet Eller hvor?




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)