Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
IrmaGrad Apr 17, 2004 Kl. 11:53 AM |
![]()
Kigger man i diskografien under kassettebånd kan man se at der findes en udgave på Medley og der skulle også være en på ELAP (Sidstnævnte er der dog ikke billede af). Kigger man under LP'er finder man 2 udgaver af Starfuckers, på Medley og på CBS. Nu er det så jeg spørger om den manglende ELAP udgavi i virkeligheden skal være en CBS? Jeg har ihvertfald en CBS kassetteudgave af Starfuckers! (40-83511) |
|
|
Kasper Apr 17, 2004 Kl. 06:34 PM |
![]()
Mht. LP'erne, så står der noget i en af Peder Bundgaards bøger om, at det var en gut fra Medley (måske Poul Bruun himself), som foreslog en fra CBS at udgive Starfuckers-optagelsen, som var optaget på et tidligere tidspunkt og derefter mere eller mindre glemt. De lavede så en eller anden deal om udgivelsen, da Kim Larsen var signet af CBS og Stig Møller af Medley. Jeg er ikke hjemme og kan desværre ikke slå den nøjagtige sammenhæng efter pt. CBS-udgaven er svær at finde herhjemme, mens den er noget mere almindelig i Sverige, hvor Medley jo heller ikke rigtigt var repræsenteret. |
|
|
IrmaGrad Apr 17, 2004 Kl. 07:01 PM |
![]()
Hvis min skanner ellers vil ligger der billeder af CBS udgaven når du kommer hjem! |
|
|
IrmaGrad Jul 20, 2008 Kl. 12:56 PM |
![]()
Jeg kan nu bekræfte at der findes en ELAP udgave af starfuckers på MC! |
|
|
Kasper Jul 20, 2008 Kl. 05:34 PM |
![]()
Citér:Du kender rutinen...send billeder og øvrig nødvendig info til mig. |
|
|
IrmaGrad Jul 20, 2008 Kl. 08:04 PM |
![]()
Lder sig desværre ikke gøre - den er MINT - uåbnet aldrig afspillet - SS. |
|
|
Kasper Jul 22, 2008 Kl. 04:41 PM |
![]()
Citér:Selvom båndet stadig er forseglet, så kan kassetten stadig skannes. Mht. elap-nummeret, så henviser jeg til mit indlæg to i denne tråd. Ofte gælder for elap-udgivelser, at de stadig bærer det originale katalognummer side om side med elap-nummeret...dette ville du ganske givet kunne konstatere, hvis du er vantro nok til at bryde forseglingen. |
|
|
IrmaGrad Jul 22, 2008 Kl. 09:42 PM |
![]()
Den deflorering vil jeg overlade til en kommende køber.... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |