Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2167] |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 03:52 PM |
Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Glemmebogen er den for oldinge, eller er den også for jer i 30érne |
|
|
Stougaard Jul 21, 2005 Kl. 03:57 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Hvilken en af dem? Jul og nytår eller den anden? |
|
|
Mathilde Jul 21, 2005 Kl. 04:02 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Jul og nytår er kanon. Den ligger nok på 1. pladsen om en 4-5 mdr igen |
|
|
clausen Jul 21, 2005 Kl. 05:03 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Den bedste cd de til dato har lavet er Kim Larsen & Kjukken |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 05:31 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen
Citér: Sange fra Glemmebogen Den med gud uden på |
|
|
Arnold Jul 21, 2005 Kl. 05:54 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Kims barndoms "Gud" er jo uden på dem begge to. |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 06:07 PM |
Citér: Jo men har jeg skrevet jul eller nytår på mit trusseindlæg |
|
|
Stougaard Jul 21, 2005 Kl. 06:15 PM |
Citér: Hvor gammel er du egentligt 41 eller der omkring Man skulle tro du var 14år, sådan som du skriver. |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 07:49 PM |
Citér: __________________________________________________________ Sarte lille du, det er måske fordi du ikke har det skrevne ord i din magt... |
|
|
Stougaard Jul 21, 2005 Kl. 07:50 PM |
Citér: Holdda op! Jeg er totalt måløs, aldrig har jeg oplevet noget lign. før! Godt jeg ikke er 41år, |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 08:04 PM |
Citér: __________________________________________________________ Der skal så ikke så meget til....Hvad har du oplevet...Nej jeg tror ikke jeg gider vide noget om det.... |
|
|
Mathilde Jul 21, 2005 Kl. 08:06 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Og det skulle komme fra en, der ikke kender forskel på højre og venstre |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 08:08 PM |
Citér: ________________________________________________________ Hvad ved du om det snuske |
|
|
Mathilde Jul 21, 2005 Kl. 08:09 PM |
|
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 08:12 PM |
Citér: __________________________________________________________ Mathilde Status: Forumgnom Beskeder: 515 Oprettet: Mar 15, 2004 IP: Gemt __________________________________________________________ Er det ikke dejligt at grine.....bliv ved med det, det giver livskræft...Darling |
|
|
Arnold Jul 21, 2005 Kl. 08:13 PM |
Hej Marianne |
|
|
Mathilde Jul 21, 2005 Kl. 08:14 PM |
Ærlig talt du, du er ikke værd at spilde tastaturkrudt på. |
|
|
Marianne Juul Hansen Jul 21, 2005 Kl. 08:16 PM |
Citér: ___________________________________________________________ Når Ditte kommer ind så går Arnold ud....Jeg er ikke sikker på at chatten virker her hos mig....But...I...Run....to...you...Darling...vi..ses |
|
|
Arnold Jul 21, 2005 Kl. 08:20 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen kommer du jeg venter også på dig derinde |
|
|
Bjalle Jul 21, 2005 Kl. 11:44 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen glemmebogen og det var en torsdag aften er nok nogle af de to bedste cd.er de har lavet |
|
|
kristiangb Jul 22, 2005 Kl. 01:34 AM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen For mig er Glemmebogen en af de mere ligegyldige plader. Jo, det er da interresant at høre deres udlægning af de gode gamle danske sange, men så er det heller ik mere end det. |
|
|
iver Jul 22, 2005 Kl. 11:21 AM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Glemmebogen er en af bedre cd'ere som Kjukken har lavet, men jeg sætter da heller Det var en torsdag aften - som dvd på |
|
|
Mille Carterfan Jul 24, 2005 Kl. 12:36 PM |
Re: Hvor stor fan er du af Kim Larsens og Kjukkens Glemmebogen Snuske og Darling Mathilde uf |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |