Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Sønderborg open air 2005 billeder [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2158] |
|
|
Kim B Jul 20, 2005 Kl. 05:27 PM |
Sønderborg open air 2005 billeder
her kommer lidt billeder jeg har låndt fra sønderborg open air hvad syntes i om dem |
|
|
Mathilde Jul 20, 2005 Kl. 05:29 PM |
Re: Sønderborg open air 2005 billeder
Nemmere at bringe linket til siden |
|
|
Sørland Jul 20, 2005 Kl. 05:37 PM |
|
|
|
Brian4291 Jul 20, 2005 Kl. 08:32 PM |
Det ser sku lidt koldt ud, folk er jo trukket i deres store jakker og det ser ås lidt vådt ud. Men de ser ud til at hygge sig. |
|
|
clausen Jul 20, 2005 Kl. 09:18 PM |
Re: Sønderborg open air 2005 billeder Det var sku ellers en fedt koncert de spillede her i Sønderborg, selvom vejret ikke var det bedste og lidt synd at Johnny De Luxe blev aflyst pga regn... |
|
|
Arnold Jul 21, 2005 Kl. 03:13 AM |
Det er sgu da din undertrøje TB |
|
|
Brian4291 Jul 21, 2005 Kl. 09:29 AM |
Citér:Viste du ville komme ud med det. Havde godt nok set det, men ville ikk hænge dig ud. Godtså, så kom det på det rene. ' FOR DET JO DEN JEG LÅNTE AF DIG. Er den ikk lidt flosset i siden, ligesom ham der HULKEN når han bliver wild [Edited by Brian4291 på Jul 21, 2005 Kl. 09:31 AM] |
|
|
Brian4291 Jul 21, 2005 Kl. 09:34 AM |
Re: Sønderborg open air 2005 billeder Og så lige bortset fra det, er det så smart at lægge billeder ud på denne side når de er "LÅNT" fra en avis. Havde Jesper ikk nok problemer med COPYDAN med nogle af tingene Der kom jo et link hurtigt til de billeder |
|
|
Kasper Jul 21, 2005 Kl. 08:27 PM |
Citér: Jeg har sakset følgende fra fundatsen: Forummet giver mulighed for uploadning af filer. Ved at uploade en fil, så tilkendegiver man, at man enten har rettigheden til filen eller at filen er uden rettigheder. Samtidigt tilkendegiver man, at filen frit må benyttes af forummets brugere i forummet såvel som, at filen frit må benyttes på kjukken.dk, medmindre at man samtidigt oplyser andet i det indlæg, hvor filen første gang refereres. Ved angivelse af ejerskab, så skal enhver bruger af forummet, som senere på enhver måde refererer til samme fil gengive samme forbehold, da den pågældende bruger ellers angiver, at have den fulde rettighed til filen, og dermed påtager sig det fulde ansvar for enhver fremtidig brug af enhver bruger. Samtlige af forummets brugere har accepteret dette ved oprettelsen af deres profiler. Hvis der ikke er knyttet nogen info om billedet fra den postende bruger, så har brugeren samtidig indirekte tilkendegivet, at der ikke er nogle copyrightproblemer omkring brugen af billedet, og i den henseende er det i hvert fald ikke kjukken.dk's ansvar, hvis der er det. Mvh. Kasper Jensen, moderator på kjukken.dk's forum |
|
|
Kim B Jul 21, 2005 Kl. 11:05 PM |
|
|
|
Brian4291 Jul 22, 2005 Kl. 01:49 PM |
Citér: Det er bare sort sådan en omgang Kasper. På dansk betyder det hvad? Må vi oploade billeder fra andre steder fra end vores egne billeder eller hyr? Det var ikk for at give dummeslag, men der har jo været problemer før, måske før min tid her på boardet. Det er heller ikk min opgave at holde styr på disse ting, ville bare spørge og måske lære af det, ås så andre kender til hvad vi må smide på boardet. Det er jo en jungle derude [Edited by Brian4291 på Jul 22, 2005 Kl. 01:51 PM] |
|
|
Kasper Jul 22, 2005 Kl. 08:48 PM |
Citér: Når jeg har drukket tyve FF'ere, så forstår jeg det heller ikke. Citér: Kjukken.dk er naturligvis underlagt lovgivningen, så citatet fra fundatsen regulerer kun lovlige uploadede filer. Hovedessensen er, at uploades et billede, så får kjukken.dk samtidigt en form for medejerskab af billedet, med mindre at uploaderen angiver andet. Samtidigt er det en helt generel ansvarsfraskrivelse fra Kjukken.dk's side af uploadede billeder. Mvh. Kasper Jensen, moderator på kjukken.dk's forum (den første kommentar står for min egen regning). |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |