Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Bo Gryholt [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2115]

Mathilde 
Jul 11, 2005 Kl. 04:53 PM
Bo Gryholt

Til dem der måtte savne den lange bassist kan det fortælles, at han spiller i to bands, Superflyers samt Bo Gryholt Group. Sidstnævnte giver koncert på Dexter 23.09. Og Dexter ligger i Odense til dem som ikke måtte vide det.


Claus 
Jul 14, 2005 Kl. 11:11 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Til dem der måtte savne den lange bassist kan det fortælles, at han spiller i to bands, Superflyers samt Bo Gryholt Group. Sidstnævnte giver koncert på Dexter 23.09. Og Dexter ligger i Odense til dem som ikke måtte vide det.


Savner??
jamen efter at have hørt Jesper Haugaard så kan man da ikke savne Hr. Gryholt det mindste. Ikke musikalsk i hvert tilfælde.
Claus

kristiangb 
Jul 14, 2005 Kl. 11:47 PM
Re: Bo Gryholt

Tja. Efter at have hørt Skovgaard så savner jeg ikke Beckerlee, ihvertfald ikke musikalsk.....

Den holder ikke helt.

Jesper er dygtig, ingen tvivl. Men det var Bo altså også.


Seve 
Jul 15, 2005 Kl. 08:04 AM
Re: Bo Gryholt

Citér:
kristiangb wrote:
Tja. Efter at have hørt Skovgaard så savner jeg ikke Beckerlee, ihvertfald ikke musikalsk.....

Den holder ikke helt.

Jesper er dygtig, ingen tvivl. Men det var Bo altså også.


Du har ret... Den holder ikke. Det gør den ikke af den simple grund at Beckerlee aldrig har været medlem af Kjukken....

[Edited by Seve på Jul 15, 2005 Kl. 08:05 AM]

Claus 
Jul 15, 2005 Kl. 08:13 AM
Re: Bo Gryholt

Citér:
kristiangb wrote:
Tja. Efter at have hørt Skovgaard så savner jeg ikke Beckerlee, ihvertfald ikke musikalsk.....

Den holder ikke helt.

Jesper er dygtig, ingen tvivl. Men det var Bo altså også.


Jeg savner nu heller ikke Beckerlees spil, tro ikke det. (Hvis man der sku savne noget, var det det indenbyrdes sammenspil og samspil der var i Gasolin)
Claus

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 09:28 AM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Claus wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
Til dem der måtte savne den lange bassist kan det fortælles, at han spiller i to bands, Superflyers samt Bo Gryholt Group. Sidstnævnte giver koncert på Dexter 23.09. Og Dexter ligger i Odense til dem som ikke måtte vide det.


Savner??
jamen efter at have hørt Jesper Haugaard så kan man da ikke savne Hr. Gryholt det mindste. Ikke musikalsk i hvert tilfælde.
Claus



Jesper Haugaard spiller i et bluesband, der spiller samme sted d. 16.12. men om han er med denne aften eller det er Bo Gryholt vides dog ikke.

[Edited by Mathilde på Jul 15, 2005 Kl. 09:29 AM]

Michael Jensen 
Jul 15, 2005 Kl. 12:23 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Claus wrote:
Citér:
kristiangb wrote:
Tja. Efter at have hørt Skovgaard så savner jeg ikke Beckerlee, ihvertfald ikke musikalsk.....

Den holder ikke helt.

Jesper er dygtig, ingen tvivl. Men det var Bo altså også.



Jeg savner nu heller ikke Beckerlees spil, tro ikke det. (Hvis man der sku savne noget, var det det indenbyrdes sammenspil og samspil der var i Gasolin)
Claus


Beckerlee savner vist absolut heller ikke at spille sammen med Larsen
Han spillede jo også på en noget mere agressiv måde, Skovgaard spiller jo perfekt, men med knap så meget fantasi og nerve, synes jeg.....

[Edited by Michael Jensen på Jul 15, 2005 Kl. 12:23 PM]

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 12:39 PM
Re: Bo Gryholt

Det er vel også begrænset med hvor meget fantasi man kan spille med når man spiller med Kim Larsen. Ikke for at skulle kritisere, men han kører jo sin musik efter næsten en lige snor, som han har gjort de sidste 20 år vel næsten. Ikke fordi jeg synes det er dårligt, TVÆRTIMOD!!

Og mon dog at Larsen savner at spille sammen med Beckerlee...

[Edited by Mathilde på Jul 15, 2005 Kl. 12:50 PM]


Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 12:51 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Seve wrote:


Du har ret... Den holder ikke. Det gør den ikke af den simple grund at Beckerlee aldrig har været medlem af Kjukken....


Det har Jesper heller ikke

Michael Jensen 
Jul 15, 2005 Kl. 01:03 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Det er vel også begrænset med hvor meget fantasi man kan spille med når man spiller med Kim Larsen. Ikke for at skulle kritisere, men han kører jo sin musik efter næsten en lige snor, som han har gjort de sidste 20 år vel næsten. Ikke fordi jeg synes det er dårligt, TVÆRTIMOD!!

Og mon dog at Larsen savner at spille sammen med Beckerlee...


Næh det tror jeg nu heller ikke, selvom Beckerlee er en af dem der har lært Larsen mest musikalsk.....

Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 01:12 PM
Re: Bo Gryholt

En hver tid er den bedste


Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 01:14 PM
Re: Bo Gryholt

Musikalsk?? hvad mener du med det??

Mener du, at Beckerlee har lært Larsen at lave melodier?? Larsen har klaret sig fint siden Gasolin med at lave ørehængere, jeg ved så ikke lige, hvor vidt Beckerlee har drevet det med sin egen musik. For for at lære fra sig skal man også kunne selv

Såvidt jeg har hørt tog Beckerlee afstand fra Værsgo, som alle i dag fremhæver som "guld-pladen".

Det har nok kun været i 1969-70 at Beckerlee har lært fra sig, det smed Larsen hurtigt overbord for at lave ørehængere selv.


Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 01:27 PM
Re: Bo Gryholt

Ikke glem Solsortevej!
En av Kjukken's TOPP 5 melodier.
Signert Mr Franz Beckerlee.


Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 01:29 PM
Re: Bo Gryholt

Den har jeg skam ikke glemt.... Men det er jo bare én melodi..

[Edited by Mathilde på Jul 15, 2005 Kl. 01:30 PM]


Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 01:32 PM
Re: Bo Gryholt

Det er ikke bare "en hvilken som helst melodi" - det er ett aldri så lite mesterverk. Viser hva som bor i han.


Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 01:37 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Sørland wrote:
Ikke glem Solsortevej!
En av Kjukken's TOPP 5 melodier.
Signert Mr Franz Beckerlee.


Men var den også blevet et hit med Mr. Franz Beckerlee ?

Underligt hvis Bekerløj skulle være et så stort musikalsk talent - at han så kun har lavet et HIT (Solsortevej) de sidste 27 år.
Jeg tror han er bedre til at kaste sin skraldespand op på et lærred og få andre til at tro - at det er STOR kunst

[Edited by Strengelegen på Jul 15, 2005 Kl. 01:38 PM]

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 01:39 PM
Re: Bo Gryholt

Det kommer jo an på hvem som lytter. Det er lige så meget Larsens flotte vokal, som gør den sang til noget speciel.

Det er én ud af mange flotte melodier som er på Larsens plader. Hvis der bor så mange fine melodier i ham, hvorfor er der så ikke kommet andet end den ene ??

[Edited by Mathilde på Jul 15, 2005 Kl. 01:40 PM]


Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 01:40 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Ikke glem Solsortevej!
En av Kjukken's TOPP 5 melodier.
Signert Mr Franz Beckerlee.


Men var den også blevet et hit med Mr. Franz Beckerlee ?

Underligt hvis Bekerløj skulle være et så stort musikalsk talent - at han så kun har lavet et HIT (Solsortevej) de sidste 27 år.
Jeg tror han er bedre til at kaste sin skraldespand op på et lærred og få andre til at kalde det STOR kunst


Kall det hva du vil.
Poenget med Franz var at han gikk trett av musikken og søkte til andre ting....

Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 01:42 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Ikke glem Solsortevej!
En av Kjukken's TOPP 5 melodier.
Signert Mr Franz Beckerlee.


Men var den også blevet et hit med Mr. Franz Beckerlee ?

Underligt hvis Bekerløj skulle være et så stort musikalsk talent - at han så kun har lavet et HIT (Solsortevej) de sidste 27 år.
Jeg tror han er bedre til at kaste sin skraldespand op på et lærred og få andre til at kalde det STOR kunst


Kall det hva du vil.
Poenget med Franz var at han gikk trett av musikken og søkte til andre ting....


Det er også nemmere at tømme sin skraldespand - end at lave et hit

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 01:43 PM
Re: Bo Gryholt

Jeg ville også finde noget andet at lave end at lave musik, hvis jeg kun solgte 1.200 eks. af min soloplade


Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 01:54 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Jeg ville også finde noget andet at lave end at lave musik, hvis jeg kun solgte 1.200 eks. af min soloplade


Gi Franz Beckerlee den respekten han fortjener.
Larsen ER Kjukken....og det er bestandig adskillig lettere for en vokalist å bringe sitt musikalske liv videre etter en oppløsning av ett stort band. Men som jeg sier, Franz gikk trett og søkte til andre ting i livet...om det skyldes sviktende platesalg da de soloplater kom på gaten vet bare en person.

I Gasolin VAR det ett forykende samspill og individuelle rettninger - på godt og vondt - som i resultat gjorde dem so special. Spenningen mellom Franz og Kim sin musikalske oppvekst var en avgjørende faktor....det sier de ihvertfall begge to den dag idag.


Seve 
Jul 15, 2005 Kl. 01:58 PM
Re: Bo Gryholt

Det er da glædeligt at Mathilde pludselig har fået en stor viden om Larsens udgivelser FØR Kjukken, samt om Beckerlee....

Før sommerturneen 2005 kendte hun ikke numre som "Hvis din far.... " og "På en gren.... "

[Edited by Seve på Jul 15, 2005 Kl. 01:59 PM]


Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 02:01 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Seve wrote:
Det er da glædeligt at Mathilde pludselig har fået en stor viden om Larsens udgivelser FØR Kjukken, samt om Beckerlee....

Før sommerturneen 2005 kendte hun ikke numre som "Hvis din far.... " og "På en gren.... "


Ja for ikke å snakke om den flotte logo hun har fått seg

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 02:03 PM
Re: Bo Gryholt

Der er ikke nogen som ikke har respekt for Franz Beckerlee, han var vel en fremragende guitarist på sin egen måde. Det diskussionen gik på, var, at nogen mener, at han har lært Larsen meget musikalsk, så er det der bliver spurgt om, hvad der menes med det?

Mht. svigtende pladesalg er der vel mere end en person som ved hvorfor... Det gjorde vel også alle dem, som ikke købte musikken... ??


Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 02:09 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Seve wrote:
Det er da glædeligt at Mathilde pludselig har fået en stor viden om Larsens udgivelser FØR Kjukken, samt om Beckerlee....

Før sommerturneen 2005 kendte hun ikke numre som "Hvis din far.... " og "På en gren.... "


Hun har vel bare været inde på den officielle

Sørland 
Jul 15, 2005 Kl. 02:10 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Der er ikke nogen som ikke har respekt for Franz Beckerlee, han var vel en fremragende guitarist på sin egen måde. Det diskussionen gik på, var, at nogen mener, at han har lært Larsen meget musikalsk, så er det der bliver spurgt om, hvad der menes med det?

Mht. svigtende pladesalg er der vel mere end en person som ved hvorfor... Det gjorde vel også alle dem, som ikke købte musikken... ??


Det er da klart han har lært mye av Franz.
Han sier det jo selv.
Og begrunner det altså med deres vidt forskjellige utgangspunkt i en uskyldstid/lærefase - lengre er vel ikke den.

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 02:12 PM
Re: Bo Gryholt

Jeg ved nu nok mere end hvad de fleste end måtte mene. Jeg har skam hørt Værsgo, Gasolin og endda Franz Beckerlees soloting. Selv de første singler med Gasolin, bl.a. aldeles rædselsfulde Child of institution...

Dengang man var ung og ny Larsenfan sugede man jo det hele til sig, så alt, hørte alt og læste alt, og jeg har så siden sorteret i det.

Fordi man hører Kim Larsen, behøver man vel ikke at kunne lide hans samlede værker VEL

[Edited by Mathilde på Jul 15, 2005 Kl. 02:14 PM]


Stougaard 
Jul 15, 2005 Kl. 02:43 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Der er ikke nogen som ikke har respekt for Franz Beckerlee, han var vel en fremragende guitarist på sin egen måde. Det diskussionen gik på, var, at nogen mener, at han har lært Larsen meget musikalsk, så er det der bliver spurgt om, hvad der menes med det?

Mht. svigtende pladesalg er der vel mere end en person som ved hvorfor... Det gjorde vel også alle dem, som ikke købte musikken... ??


Ikke fordi jeg vil blande mig, men her er jeg blevet meget skuffet over dig Strengelegen!

Du viser da ingen respekt for Frans, sådan som du kommentere hans malerier lige nu. Det er meget muligt du ikke syntes om det, men ligefrem at skrive at manden smider sin skraldespand på et lærred, det syntes jeg er nedværdigende!

Så der tabte du lige et par point hos mig!
Det kan jo også være at hvis han så dig at han syntes du gik klædt som en skraldespand!
Og han har vel ikke på noget tidspunkt kommenteret dit levebrød på en sådan hånlig måde, som du kommenterdet det han føler for og beskæftigere sig med, på en offentlig hjemmeside, så hold din hånlige kommentar for dig selv eller i et privat forum.

Michael Jensen 
Jul 15, 2005 Kl. 02:56 PM
Re: Bo Gryholt

1) Solsortevej var aldrig et hit!
2) Franz lærte Kim hvad det vil sige at spille sammen i et orkester, samt hvordan og hvorledes man fik det hele sprket udover scenekanten, som Larsen selv siger, lærte han ham at være "Scenemand" og spille på elektrisk guitar. Franz har ikke spillet musik siden 1993, derfor har han ikke været produktiv. Til gengæld havde han stor succes live, som en del af Christianshavns Bluesband.

3) Strengelegen: Franz maler ikke, så det med skrældespand og lærred må stå for din egen regning. Franz laver installationsskulpturer, bestående af bl.a. lyd og lys.
Om det så er stor kunst eller ej kan man jo diskutere (det har Franz aldrig hævdet at det var). Men det er det jo nok ihvertfald ikke hvis man er til hjorten og skovsøen, hvilket jo heller ikke kræver den vildeste kunstforståelse at have hængende over sin grimme hjørnesofa i sit parcelhus med fladt tag.


Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 02:59 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Michael Jensen wrote:

Franz har ikke spillet musik siden 1993,


Hvem var det så der spillede guitar ved udgivelsen af Hvem kan sige nej til en engel

Michael Jensen 
Jul 15, 2005 Kl. 03:07 PM
Re: Bo Gryholt

Det er rigtigt at der var en kort jamsession ved Christianshavns kanal dagen før udgivelsen af pladen, men fordi man spiller et nummer, kan man jo godt have trukket sig tilbage fra musikken som levevej, han spillede jo også guitar på "Holy Water" med Midnight Blues, og senere på et rædselsfuldt nummer med Klaus Handsome, men det hører til sjældenhederne at han spiller noget som helst, ikke engang for sjov.


Stougaard 
Jul 15, 2005 Kl. 03:09 PM
Re: Bo Gryholt

TINITUS!


Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:10 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Strengelegen wrote:

Hvem var det så der spillede guitar ved udgivelsen af Hvem kan sige nej til en engel


Det var Thomas Eje

Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 03:11 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Stougaard wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
Der er ikke nogen som ikke har respekt for Franz Beckerlee, han var vel en fremragende guitarist på sin egen måde. Det diskussionen gik på, var, at nogen mener, at han har lært Larsen meget musikalsk, så er det der bliver spurgt om, hvad der menes med det?

Mht. svigtende pladesalg er der vel mere end en person som ved hvorfor... Det gjorde vel også alle dem, som ikke købte musikken... ??


Ikke fordi jeg vil blande mig, men her er jeg blevet meget skuffet over dig Strengelegen!

Du viser da ingen respekt for Frans, sådan som du kommentere hans malerier lige nu. Det er meget muligt du ikke syntes om det, men ligefrem at skrive at manden smider sin skraldespand på et lærred, det syntes jeg er nedværdigende!

Så der tabte du lige et par point hos mig!
Det kan jo også være at hvis han så dig at han syntes du gik klædt som en skraldespand!
Og han har vel ikke på noget tidspunkt kommenteret dit levebrød på en sådan hånlig måde, som du kommenterdet det han føler for og beskæftigere sig med, på en offentlig hjemmeside, så hold din hånlige kommentar for dig selv eller i et privat forum.


Nu har jeg ikke det mindste i mod Franz.Det kan man jo ikke ha´ hvis man har fulgt ham igennem de sidste 35 år -har hans plader og hans bøger.
Men han har engang (har selv udklippet) udtalt at han hadede alle sine fans - det var ikke særligt pænt sagt om en der brugte sine lommepenge på gasolin´ plader.
Så selv om jeg har mistet et par point hos dig - vil jeg prøve at komme igennem sommeren - alligevel
Ha´ en god sommer
PS : Man må godt skrive at Bo var en dårlig bassist - men ikke at Franz´s kunst var dårlig.

Husk der skal være plads til alle - vi skal jo ikke ligne hinanden allesammen - der skal være plads til både EU ,Christania,terrorister & socialdemokrater

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 03:14 PM
Re: Bo Gryholt




Og her var det rigtige hit i Christianshavns Bluesband


Strengelegen 
Jul 15, 2005 Kl. 03:17 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Michael Jensen wrote:
og senere på et rædselsfuldt nummer med Klaus Handsome,


Man kan IKKE et i et offentligt forum skrive at et nummer er rædselsfuldt - Klaus Hansome syntes sikkert det var godt - og skriver heller ikke noget om at dit arbejde er rædselsfuldt .... så pas på Stougaard er på vej med sit indlæg nr 436

Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 03:27 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Til dem der måtte savne den lange bassist kan det fortælles, at han spiller i to bands, Superflyers samt Bo Gryholt Group. Sidstnævnte giver koncert på Dexter 23.09. Og Dexter ligger i Odense til dem som ikke måtte vide det.


Stakkels Bo, det var ham der startede hele diskussionen

Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:35 PM
Re: Bo Gryholt

Jeg kommer aldrig til at savne Bo, jeg syntes han var så kedelig på scenen og kom aldig til at passe ind i kjukken, han lignede mest af alt bare et langt tyndt brædt, der ragede 1 meter over de andre.


Michael Jensen 
Jul 15, 2005 Kl. 03:40 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Michael Jensen wrote:
og senere på et rædselsfuldt nummer med Klaus Handsome,


Man kan IKKE et i et offentligt forum skrive at et nummer er rædselsfuldt - Klaus Hansome syntes sikkert det var godt - og skriver heller ikke noget om at dit arbejde er rædselsfuldt .... så pas på Stougaard er på vej med sit indlæg nr 436


Larsen synes sikkert også at Come og Kom Tog er gode.....

Brian4291 
Jul 15, 2005 Kl. 03:46 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:

Fordi man hører Kim Larsen, behøver man vel ikke at kunne lide hans samlede værker VEL



H Ø R T


Fuldstændig enig

Stougaard 
Jul 15, 2005 Kl. 03:48 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
Der er ikke nogen som ikke har respekt for Franz Beckerlee, han var vel en fremragende guitarist på sin egen måde. Det diskussionen gik på, var, at nogen mener, at han har lært Larsen meget musikalsk, så er det der bliver spurgt om, hvad der menes med det?

Mht. svigtende pladesalg er der vel mere end en person som ved hvorfor... Det gjorde vel også alle dem, som ikke købte musikken... ??


Ikke fordi jeg vil blande mig, men her er jeg blevet meget skuffet over dig Strengelegen!

Du viser da ingen respekt for Frans, sådan som du kommentere hans malerier lige nu. Det er meget muligt du ikke syntes om det, men ligefrem at skrive at manden smider sin skraldespand på et lærred, det syntes jeg er nedværdigende!

Så der tabte du lige et par point hos mig!
Det kan jo også være at hvis han så dig at han syntes du gik klædt som en skraldespand!
Og han har vel ikke på noget tidspunkt kommenteret dit levebrød på en sådan hånlig måde, som du kommenterdet det han føler for og beskæftigere sig med, på en offentlig hjemmeside, så hold din hånlige kommentar for dig selv eller i et privat forum.


Nu har jeg ikke det mindste i mod Franz.Det kan man jo ikke ha´ hvis man har fulgt ham igennem de sidste 35 år -har hans plader og hans bøger.
Men han har engang (har selv udklippet) udtalt at han hadede alle sine fans - det var ikke særligt pænt sagt om en der brugte sine lommepenge på gasolin´ plader.
Så selv om jeg har mistet et par point hos dig - vil jeg prøve at komme igennem sommeren - alligevel
Ha´ en god sommer
PS : Man må godt skrive at Bo var en dårlig bassist - men ikke at Franz´s kunst var dårlig.

Husk der skal være plads til alle - vi skal jo ikke ligne hinanden allesammen - der skal være plads til både EU ,Christania,terrorister & socialdemokrater


Kim bryder sig da heller ikke om sine masse hysteriske fans!

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare dig.
Selvfølgelig må alle ha deres meninger og holdninger om ting og sager.

MEN jeg fik bare den følelse af at dit indlæg var meget nedladende, og sådan opfattede jeg det altså!!!
Men som en frøken der tog dig i forsvar på sms sagde at sådan var det ikke ment.
Jeg kender dig jo ikke rigtig så det kan jeg ikke bedømme, men sådan var MIN opfattelse altså bare og det bliver jeg ved med at syntes.

Også go' sommer til dig.

Stougaard 
Jul 15, 2005 Kl. 03:49 PM
Re: Bo Gryholt

- Og ja der kom mit indlæg nr. 436, gør det noget?


Brian4291 
Jul 15, 2005 Kl. 03:50 PM
Re: Bo Gryholt

Arnold har fået en ny frisure.

Syns bare den måske mere ville klæde en fra midt-sjælland, lige omkring Næstved!!!!!!

Og Stougaard er næsten gået i sort.

Du har godt nok travlt Arnold..

Jeg syns at Bo Gryholt klarede fint. Det er ikk meget der bliver zoooooomet ind på ham på Det var en Torsdagaften DVD'en. Han havde da sin personlighed på scenen og han var da med da Kjukken startede op. Tiderne skifter, han ville vidre, og der er kommet en lille hurtigere rødslipset fyr ind, som klare det mindst lige så godt.

Jeg blev lidt ked da "nyheden" om at Bo stoppede, men vi må vidre.

[Edited by Brian4291 på Jul 15, 2005 Kl. 03:56 PM]


Mathilde 
Jul 15, 2005 Kl. 03:52 PM
Re: Bo Gryholt





Jeg har fået min skanner til at virke igen.


Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:53 PM
Re: Bo Gryholt

Men det er da et flot ikon Stugaard har fået..

[Edited by Arnold på Jul 15, 2005 Kl. 03:54 PM]


Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:57 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Stougaard wrote:
- Og ja der kom mit indlæg nr. 436, gør det noget?


Ja det gør sgu, jeg vil ikke have at du kommer for langt foran mig med indlæg på opslagstavlen

Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:58 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Stougaard wrote:
- Og ja der kom mit indlæg nr. 436, gør det noget?


Ja det gør sgu, jeg vil ikke have at du kommer for langt foran mig med indlæg på opslagstavlen

Arnold 
Jul 15, 2005 Kl. 03:58 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Stougaard wrote:
- Og ja der kom mit indlæg nr. 436, gør det noget?


Ja det gør sgu, jeg vil ikke have at du kommer for langt foran mig med indlæg på opslagstavlen

kristiangb 
Jul 15, 2005 Kl. 04:19 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Seve wrote:
Citér:
kristiangb wrote:
Tja. Efter at have hørt Skovgaard så savner jeg ikke Beckerlee, ihvertfald ikke musikalsk.....

Den holder ikke helt.

Jesper er dygtig, ingen tvivl. Men det var Bo altså også.


Du har ret... Den holder ikke. Det gør den ikke af den simple grund at Beckerlee aldrig har været medlem af Kjukken....


Heh, nej. Det jeg mener er at Kjukken jo altså også spiller Gas' sange. Og Skovgaards guitar er sgu smukkere end Beckerlee's. Men det betyder ikke at jeg har smidt alle mine Gas' plader ud.

Stougaard 
Jul 15, 2005 Kl. 04:32 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Arnold wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
- Og ja der kom mit indlæg nr. 436, gør det noget?


Ja det gør sgu, jeg vil ikke have at du kommer for langt foran mig med indlæg på opslagstavlen


Det er snyd, du poster samme indlæg 3 gange, det gælder altså ikke!

Men flot billed du har, hun er sgu' køn hende,der er på dit ikonbilled.

Kasper 
Jul 15, 2005 Kl. 08:47 PM
Re: Bo Gryholt

Citér:
Mathilde wrote:
Mener du, at Beckerlee har lært Larsen at lave melodier?? Larsen har klaret sig fint siden Gasolin med at lave ørehængere, jeg ved så ikke lige, hvor vidt Beckerlee har drevet det med sin egen musik. For for at lære fra sig skal man også kunne selv

Beckerlee har nok ikke drevet det særligt vidt solo, men jeg synes da, at No Kiddin' er en OK plade, når man har lyttet til den nogle gange. Beckerlee har efter min opfattelse drevet det endog ganske vidt som medlem af Gasolin'.

Citér:
Mathilde wrote:
Såvidt jeg har hørt tog Beckerlee afstand fra Værsgo, som alle i dag fremhæver som "guld-pladen".

Det er muligt at folk de sidste par år har betegnet den som "guld-pladen", men jeg har sq svært ved at se, hvorfor at denne plade skulle overstråle de andre. Personnummerpladen, Midt Om Natten og Forklædt Som Voksen (og personligt synes jeg også Kielgasten) er store værker. Jeg vil ikke kalde det hysteri omkring Værsgo, men det nærmer sig.

Citér:
Mathilde wrote:
Det har nok kun været i 1969-70 at Beckerlee har lært fra sig, det smed Larsen hurtigt overbord for at lave ørehængere selv.

Det er en noget ensidig vurdering. Jeg gider ikke kommentere det yderlgiere, da Michael Jensen allerede har givet et rigtigt godt svar herpå.



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)