Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
timmi Maj 30, 2005 Kl. 02:25 PM |
![]()
Noen som vet om 5 Eiffel er utgitt på cd? |
|
|
Kasper Maj 30, 2005 Kl. 02:31 PM |
![]()
Citér: Det er den ikke. Der var dog en, som havde overspillet den fra vinyl til CD-rom og sat den til salg på QXL, hvilket indbragte godt 800 kr... |
|
|
Brian Maj 30, 2005 Kl. 02:57 PM |
![]()
Kommer nok på en bonus cd, - når de på et tidspunkt også finder på at udsende en Kim Larsen Box |
|
|
hsanders Maj 30, 2005 Kl. 03:21 PM |
![]()
Citér: Det er jo direkte forrykt! |
|
|
Bjalle Maj 30, 2005 Kl. 04:47 PM |
![]() Hej jeg har 5 Eiffel på cd, jeg købte den af en der havde overspillet den fra en plade ind på computeren, og brænft den ud på cd. |
|
|
Brian Maj 30, 2005 Kl. 05:07 PM |
![]()
Citér: Kender flere der gør overspiller sine vinylplader eller pladesamling over på Cd (jeg gør det selv) for samle det ét sted og også for ikke at slide på de gamle plader og det er tit det kun er nogle udvalgte numre man hører, - det kræver kun lidt teknik og det rette kabel til at forbinde fra en forstærker udgang til pc. Men derfor ER det stadig kun lovligt at sælge cd-rommer, hvis originalen følger med for ikke at bryde rettighederne. Jeg kan godt leve med at 5 eiffel ikke er udsendt på Cd sålænge vinylerne kan købes ! og jeg kan stadig ikke blive klog på at Cd'er er bedre eller mere holdbar de holder slet ikke evigt, - det er ikke andet end originale kopier efter min mening, om 10 år kommer der nok et nyt medie igen så kan alle plade producenter tjene penge igen fra bunden af ! |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |