Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
halvor Maj 29, 2005 Kl. 04:22 PM |
![]() hei,var på rockparty på fredag,noen som vet hvor mange tusen der så kim larsen og kjukken? fantastisk konsert. |
|
|
Brian4291 Maj 29, 2005 Kl. 05:59 PM |
![]()
Citér:mener du i Faaborg på cirkuspladsen? Det var jo en festival og The Loft spillede før, og Big fat snake skulle spille bagefter, så det er svært at svare på antallet, men var der selv, og der var pænt fyldt op. det tog i hvert tilfælde lang tid at få lov til at købe noget ØL. Måske det bliver omtalt i lokalavisen i Faaborg i denne uge, ved ikk noget om de er på nettet og der kunne findes et link? Men godt vejr ver det, ENIG ![]() |
|
|
anja Maj 29, 2005 Kl. 06:17 PM |
![]()
Der var solgt ca. 8000 billetter til Faaborg Sommer Rock. Og det var da, som sædvanlig, en fantastisk koncert med Larsen. Men... Anders Blichfeldt og Big Fat Snake, havde altså publikum mere i sin hule hånd end Larsen havde. Hold kæft en energi og entuisiasme de lægger for dagen. De spiller virkelig for, og op til publikum. Hvorimod man en gang imellem kan blive i tvivl om Larsen egentlig gider mere? Eller er det bare mig, der denne sommer sidder med en følelse af at have oplevet den samme Larsen koncert igen og igen? |
|
|
halvor Maj 29, 2005 Kl. 06:34 PM |
![]() Unnskyld,jeg mente rockparty på knivholt |
|
|
snofti Maj 30, 2005 Kl. 03:18 PM |
![]()
Ja, jeg var der. Der var over 7000 solgte billetter, det kan du se på www.rockparty.dk |
|
|
snofti Maj 30, 2005 Kl. 03:24 PM |
![]()
Hej Anja, |
|
|
anja Maj 30, 2005 Kl. 04:58 PM |
![]()
Citér:ja, det er det jeg mener. Og hvis han ikke kan finde på noget nyt at sige, skulle han hellere holde sin kæft. Det kunne jo så passende give plads til et nummer ekstra. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |