Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] 3 stjerner i Ekstra Bladet..... [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1848] |
|
|
Seve Maj 19, 2005 Kl. 08:10 AM |
3 stjerner i Ekstra Bladet.....
*** Det var hvad Thomas Treo fra oraklet Ekstra Bladet kunne tildele premiere koncerten...... |
|
|
Mille Carterfan Maj 19, 2005 Kl. 11:10 AM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet.....
Generelt er den artikel i EB fuldt af lort. |
|
|
Bent Maj 19, 2005 Kl. 12:58 PM |
HAn havde sikkert ørepropper i og to gals "TREO" ved hånden fordi han nok plejde tømmermænd, efter en Peter Bell Koncert dagen forinden |
|
|
Mille Carterfan Maj 19, 2005 Kl. 01:14 PM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet..... Hørt |
|
|
Brian Maj 19, 2005 Kl. 01:59 PM |
Der er nok kommet en af vor fans i Ekstra Bladet fra Kokkedal |
|
|
Sørland Maj 19, 2005 Kl. 02:08 PM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet..... EN mann EN stemme - lenger er jo ikke de avis-annmeldelser. Poenget er at publikum er fornøyde Og det var de sikkert iår også. |
|
|
Brian4291 Maj 19, 2005 Kl. 04:47 PM |
Har selv købe EB idag, mest for TV siden, tihi, men hvor står der noget om koncerten? kan ikk finde det, og har nogen ikk et link her til siden? |
|
|
hsanders Maj 19, 2005 Kl. 06:41 PM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet..... Måske der blev stille i salen til sidst, fordi ingen kan synge med på Stille i Verden? |
|
|
biplingen Maj 19, 2005 Kl. 06:49 PM |
Citér: Jeg syns nu heller ik der blev så stille i salen igen.. der var faktisk en del der lærte hurtigt og sang med på omkvædet... Men EB og BT har det jo også sådan lidt at de SKAL prikke lidt til Larsen.. akurat som han prikker til dem når han får muligheden... Jeg husker stadig det interview Larsen gav til EB i forbindelse med sidste års turne hvor han svarede på et spørgsmål om hvorvidt han hvilede lidt på laurbærene over succesen med glemmebogen, hvortil han svarede kækt: "Det er jo altid sjovest når folk gider lytte til det man laver. Det var vel også sjovere for jer at lave aviser dengang i stadig kunne sælge nogen" :) |
|
|
Christian Maj 19, 2005 Kl. 08:29 PM |
Det kan godt være at anmeldelsen i dagens EB er skodagtig, men hold kæft et fedt og STORT billede af Larsen, som vi kender ham:) Charmeklud, kasket og gang i den! |
|
|
KnOrr Maj 19, 2005 Kl. 08:34 PM |
Citér: Jeg har bemærket mig det samme Larsen får ***** af mig |
|
|
iver Maj 21, 2005 Kl. 11:52 AM |
Citér: da han begyndte at spille Stille i Verden, tændte publikummet deres lightere, og der var ingen der sang med. Jeg tog det, som en måde at vise respekt på, fordi VI (publikummet) vidste at den sang var tilegnet hans far. |
|
|
hsanders Maj 21, 2005 Kl. 01:07 PM |
Han har jo spillet den hele foråret, så om den var til hans far, ved jeg ikke om jeg vil konkludere, pånær hvis han selv har sagt det selvfølgelig. Men det er nu alligevel ikke noget, som jeg gider/har pligt til at blande mig i. |
|
|
Seve Maj 21, 2005 Kl. 02:29 PM |
Der er følgende læserbrev i Ekstra Bladet i dag ( 21/5 ): |
|
|
Michael Jensen Maj 21, 2005 Kl. 03:16 PM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet..... Ja, jeg så det godt ude på universitetets kantine, men hvem er denne Severinsen? |
|
|
Mille Carterfan Maj 21, 2005 Kl. 03:53 PM |
Citér: Jeg kan synge med på den, men ikke højt nok til at overdøve et publikum |
|
|
Mille Carterfan Maj 21, 2005 Kl. 03:54 PM |
Citér: Gud hvem ? Jeg er også fra Kokkedal |
|
|
Yasi Maj 22, 2005 Kl. 09:34 AM |
Re: 3 stjerner i Ekstra Bladet..... Sådan Seve . Godt sagt i den fulde version af dit læserbrev. Kunne igge have sagt det bedre selv. |
|
|
iver Maj 22, 2005 Kl. 11:19 AM |
Citér: oprindelig kommer jeg osse fra Kokkedal, men bor nu i Humlebæk |
|
|
Stougaard Maj 22, 2005 Kl. 11:51 AM |
Citér: Så er det jeg undrer mig og tænker: Hvor vidste I det fra? havde Kim da sagt det? Nogle mennesker glemmer vist at tænke på at forældrer godt kan ha forvoldt deres børn så meget smerte og sorg, at de ikke ønsker at mindes dem. Vi ved jo ikke den helt oprigtige grund til at Kim ikke ønskede at ha kontakt med sin far. Han kan jo ha været voldelig, alkoholiker, insest, Ikke kærlig, gnaven, sur osv... Så stop dog med at tro og konkludere alt muligt. I ved jo godt at Kim ALTID slutter sine koncerter af med en stille sang, feks: om lidt blir her stille, skulle han så også ha mindes alle mulige døde mennesker der? osv.... |
|
|
Mille Carterfan Maj 22, 2005 Kl. 01:35 PM |
Citér: |
|
|
iver Maj 22, 2005 Kl. 06:34 PM |
Citér: Jeg har boet i Hjortevænget |
|
|
iver Maj 22, 2005 Kl. 06:47 PM |
Citér: Nej selvfølgelig ikke. Desuden er Om lidt oprindelig den sidste sang, fra da han rejste rundt med Cirkus Himmelblå. Det var faktisk ikke meningen at den skulle bruges til begravelser. At jeg så konkluderer sådan som jeg gør, er da på baggrund af alle de artikler, der har været de seneste dage. |
|
|
Mille Carterfan Maj 23, 2005 Kl. 01:35 PM |
Citér: Cool, der har jeg en veninde, som bor... |
|
|
Stougaard Maj 23, 2005 Kl. 01:57 PM |
Citér: Du skriver at : Vi (publikum) vidste at den sang var tilegnet hans far..... Hvor vidste I/du det fra? -Og tror du virkelig på alt hvad du læser/ser/hører |
|
|
Stougaard Maj 23, 2005 Kl. 02:09 PM |
Lige en tilføjelse. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |